hommik, vahetasin 15.12 boosteri siis nrg vastu, hetkel asi siis selline et mul mingi short piaggio ac blokk mida ma ei soovi sinna alla, sest liiga raske on tagaratast leida, esigondel lihvitud jne. orgunnimine käib hetkel täies hoos kust normaalseid juppe saada mootoris sees tutikad laagrid ja kõik muud kulujupid. masinal pisimopeedi dokid ka aga pole minu valduses veel, kuna enne pean -vanaisa-le amordi pulgad üle andma. pildid panen siis lingina, kuna mingi porno on selle uploadiga mu: http://www.upload.ee/image/4415761/1040 ... 1597_n.jpg http://www.upload.ee/image/4415764/11122014166.jpg Mootor (short blokk): http://www.upload.ee/image/4415767/20141206_211313.jpg Engine: Athena.racing aju malossi E5 kinnine, vähe kasutatud Silku porditud, stock Malossi carbon klapilehed styling: mingid musta kollasega progripid on. Downhill Jog-i veljed mustad typhooni kondel mustad Mootoris teha: *minarelli vertikaal alla visata-tehtud *blokk puhtaks nühkida *punane amort külge (korralik) ning amordikõrgendus külge tnt (asjad olemas) *malossi fly sidur *malossi multivar *sport sumps *Mingi pornograafia silindrist eemaldada, metallitükk, või uus silinder (olemas koos kolviga) *Dellorto 19mm 16 mikuni asemel Välimusel teha: *typhooni gondlid peale ja korda *ette jog-i hark *tuleklaasid mustaks toonida *istmeboxis olev auk korda korda-tehtud, originaal kate istmeboxis *Downhill lenks peale (puksi vaja, lenks olemas)
Jap, tänu sulle tuleb kollektor, klapikolmnurk ja lc blokk kui ta longblokk on ja see mega heea hinnaga
pakkuge vahetust, tahaks millegagi sõita juba, ei ole pappi ehitada seda, kui norme pakkumisi ei tule, teen edasi seda.
ah olevait malakas mul kõige kauem püsinud see, et vahepeal tuleb mingi loll mõte, ei tähenda veel et midagi vahetama hakkan :lol:
pole midagi rääkida olnud vahepeal, kuid tänu üliheale vahetus diilile tuleb tühi longblokk pühapäeval, kus klapikolmnurk ja kollektor küljes, täna sain teada ka mootori seisukorra, laagrid polegi nii uued kui lubati, aga kannatab kasutada, kuid lähiajal plaanis uued võtta, lisaks on kolb suhu saand :lol: :lol: pildid laen, kui mootor käes vahepeal on esiogndel ka täieliku lihvi saand, aind uus värv ette ja kena, tuleb aind taga ahjuvärvi porr maha küürida ja teisi gondleid ka lihvida
Longblokk käes, simmerid isegi sees, variokaas ja pikem rihm ja klapikolmnurk ja kollektor ning mootor komlektne, hetkel selline http://www.upload.ee/image/4457736/20150111_143831.jpg
blokk puhas, asi oli nii suure õlikihi all et mingi kaks tundi nühkisin raud svammiga õli ja liiva segu maha, et mingi bloki moodi asi üldse välja paistma hakkaks, lisaks reduktori koht vahetas värvi, enam pole süsimust, vaid on hele hall. http://www.upload.ee/image/4459816/20150112_172724.jpg http://www.upload.ee/image/4459838/20150112_172113.jpg
short blokk osadeks: väntvõll 15 silkukomplekt 20 uueväärse kolviga (ac) vario 12 süüde 20 lühike tutikas rihm 10 reduktor 15 (uueväärne) taga need klotsid trummelil blokk 5 variokaas 5 kicki süteem 7 (üks osa vist oli puudu) küsige kõike muud manti ka mis seal blokis olla võib lisaks pakkuda veel ac silku komplekt horisontaalile tutika kolviga 20 shordi jupid peale rihma ja variokaane sobivad ka longile niiet vahet pole, pakkumised ps, mõne osaga tingi kah
http://www.upload.ee/image/4461239/20150113_154302.jpg http://www.upload.ee/image/4461222/20150113_154317.jpg Kolb käes, 5e pole palju ma arvan, kahjustus aind seal muu norm, pildil hullem mingit moodi, rõngad suht poeväärsed, usun et kolb kannatab ka sittakanti sõitu veel