Küsimus siis selline , et olles ostnud rolleri Kymco Agility 50cc (millel on massive läbisõit 13k kopikatega ) tekkis mul küsimus : millised mootori osad peaksin ma eelisjärjekorras ära vahetama ? Ma ilmselt ei pea selgitama , et ma ei tea rolleritest eriti palju :lol:
Silinder jääb samaks siis , vahetan ainult rõngad? ja mille järgi ma neid rõngaid ostma peaksin ? Rullid on mõnda aega enne ostmist juba vahetatud , suht kandilised teised :|
13 000 pole kindlasti mässiv, kui rääkida mässivist siis minu 24 500 ei ületa miskit. EDIT: kui tahad et masin koos püsiks siis lase viia hooldusesse ja vaheta kulujupid, piduriklotsid, õli, kontrolli voolikud üle jne.
Kindlasti peale ostu mootoriõli vahetus, nii suure läbisõidu juures lõppülekanne õli niikuinii vahetatud pole, lase see ka välja ja pane uus. Piduriklotsid, rihm, pidurivedelik, küünal... vajadusel käia üle amordid jne. Kindlasti variaatori sisu ka üle vaadata, kas rihma laius on veel lubatud piirides, rullid ümmargused ja siduril hõõrdkatte jääki. Mis puutub mootorisse, siis juhul kui ta veel sõidab tuleb mõõta kompressioon ja vaadata remondimanualist, millal on remondi piir. Kui on alla piiri siis lammutama, muidu aga pole mõtet näppida...