Hiljuti sai soetatud vennaga 2he peale soodsa hinna eest Dio. 8) Reaalselt korralik masin on, kondlitel on ainult mõned kriimud(Mõned aastad tagasi saanud uue punakas roosa värvi :lol: ) ja mootori poolest on kõik enamvähem korras(ls. on 11k+). Minek on nüüd enamvähem ja tippu on 60.. Ostetud sai ta just niiöelda projektikaks, sest meil mõlemal on nn. tänavarollerid olemas ja koguaeg näpud sügelevad sest tahaks midagi timmida. 8) Plaanis on jätta stock silinder aga teha igast muud tuuningut alates sport summist kuni silindri portimiseni jne. Samuti on plaanis ka välimust timmida,kindlasti on plaanis dh soetada jne. Kuna plaanis on nn. stunti õppida selle masinaga niiet ehitan stuntbari(juba keevituses) ja ka kukkumispuksid. Roller on suti lahti võetud aga muidu selline: Alustasime juba mingi väikse tuuninguga.. 8) Paigaldasin 4g rullid ja kollase surveka.. Varsti ka kangemad sidurivedrud. Kohe ostan Motohobist uued kolvirõngad ja Malossi e5-e laadse õhufiltri.. Paigaldasin ka uue 16mm Mikuni karpa. (sooviks 17.5mm Dellortot, et viimast stock silkust välja venitada) Selleks sai keevitatud vaheosa millega saab ümara otsaga karpa ühendada: Sai paigaldatud ka suuremad minarelli tagumised taldrikud ja ka pikem rihm: Alla panin teise jäigema amordi ja tegin amordikõrgenduse: Tuli idee, et kui dh peale panna siis võiks spidomeetri nn. kindalaekasse paigutada : Kindlasti tuleb uuendusi.. Pakkuge Diole kicki käbisi.. Homme tahaks timmima hakata aga ainuke võimalus käivitamiseks on lükkamine, kuna põletasin el. starteri ükspäev läbi.. Võite pakkuda antud masinale sportsumme.. Või siis hea hinna eest mõne teise mootori summutit..
Ostetud sai kinnine koonukas(malossi e5 replica :lol: ) ja uued kolvirõngad.. kas õhtul või siis homme võtan silku uuesti pealt ja vahetan rõngad ära.. Filter peale ja siis timmima.. Peab düüsi ainult laskma suuremaks teha.. (praegu 85 ja nõel nii üleval kui võimalik, ikka lahja..) Peaks asja saama kül.. 8)
Tundub piltidelt et sul amordikõrgendus veits kahtlaselt tehtud :roll: . Aga noh selleks oleks paremaid pilte vaja.
Suht kena pill, mul endal ka Dio. Edu, aga need 4 g rullikud vähe kerged pole? Mul 6 g juba sitaks pöördes. Ma pole ennem Diol seda kindalaekat vms näinud :roll:
Edu aga mai saa aru miks minu dio üle 40 ei lähe juba 35 peal hakka speedi tuli vilkuma kas võib olla ajus piiraja. Mis sumspi muidu paned?
35 pealt hakkabki vilkuma. Ma kontrolliks variaatori üle. Pane valged vedrud ja teised rullikud ning viska uus rihm peale, siis jookseb üle 60 kui täitsa stock.
Igastahes sai natuke rolliga jebitud.. Esiteks sai uus õhufilter peale pandud.. Teiseks vahetasin kolvirõngad ära.. Sai silku teiskorda maha võetud ja ma ütleks, et 11k kilomeetri kohta on silku ja kolvi seisud äärmiselt head 8) Tegelikult pole ime kah.. Terve oma elu full stock olnud.. vist isegi terve aja ühe ja sama rihma ja rullikutega sõidetud sest need olid olematuteks kulunud.. :lol: Igastahes uued kolvirõngad peal.. Hermets vahele ja silku peale tagasi.. Igastahes panin silkupea tagasi ja mõõtsin nn ''squishi'' ehk silindripea ja kolvi vahelist vaba ruumi kui kolb on täiseti üleval.. Mõõtetulemuseks tuli ~2,4mm Mis on natuke kui mitte palju liiga suur vahe.. Targad mehed soovitavad 50-90cc masinatel sättida see kuhugile 0,5-0,7 vahele.. Alguses mõtlesin, et eemaldan silindri alumise tihendi, pistan hermetsi vahele ja mõõdan siis vahet aga siis mõtlesin sellele, et see summuti ava on niigi madalal, mida peaks kunagi muidugi parandama väikese portimistööga.. 8) Igal pässil ei soovita just nii teha aga ma võtsin liivapaberit( alustasin 80-ga siis edasi 150 ja 240) ja lihvisin klaasi tüki peal silindri pead madalamaks.. Tulemus tuli ilusti lapik ja kuna seepole esimine kord, kui sellist asja teen siis olen kindel, et kõik on 5+.. Vahe jätsin sinna 1mm kanti, et hiljem oleks veel ruumi timmimiseks.. Igastahes ladusin kõik kokku õhukese hermetsi kihiga.. Ja nüüd on kompressiooni ikka korralikult, võimalik et homme saan tööriista kompi. mõõtmiseks, siis kirjutan ka siia tulemuse.. Kui ilusam ilm siis käin Äksis ja lasen düüsi suuremaks teha, siis peaks masina liikuma saama.. Samuti peaks stuntbar keevitusest homme v ülehomme jõudma.. kuna, ei tahtnud seda raami külge keevitada siis sai aretatud ise kinnitused sinna.. Kül te näete.. 8) Igastahes kõik on tehtud korralikult ja pole tehtud pornot, mulle eriti selline asi ei meeldi, eriti vanemate masinate puhul.. 8) Pakkuge Diole kicki käbisi.. Homme tahaks timmima hakata aga ainuke võimalus käivitamiseks on lükkamine, kuna põletasin el. starteri ükspäev läbi.. :roll:
Mul endal on 4g normaalne.. Tagal tinistamiseks võib isegi kergemaid vaja minna.. ja ma olen selline inimene, kellele ei meeldi masinaid liiga pöördesse ajada
Mässasin stuntbariga... Homme keevitab viimase osa( selle mille peale jala paned) kinni, siis peaks tehtud olema: Kuidas kalle teiearust on? :roll: Kinnitused: Puhastasin ka jahutus plastikuid ja muud kraami.. Pahteldasin ka ainukesed kriimud rolleri peal ära.. :lol: Homme hakkame timmima ja proovime masina korralikult sõitma saada.. 8) Pakkuge Diole kicki käbisi..
Re: hEnzza Honda Dio af28 1998a. (pildirohke) Väga norm asi tulemas siit ! Kalle minuarust väga hea, Edu !
Re: hEnzza Honda Dio af28 1998a. (pildirohke) Kalle on normaalne, aga mis mõtte üldse sellel stuntbaril on? Ja kas kinnitused peavad vastu?
Re: hEnzza Honda Dio af28 1998a. (pildirohke) Ütleme nii,et stuntbaril on niisama funnamise mõte.. tahaks lihtsalt õppida sellist asja kasutama.. paha ta ju ei tee.. Ja kinnitused on 5+.. Peaks ilusti vastu pidama..