Kus asuvad hiinaka piirajad? Variaatori piirajat pole, aga tahaks teada kus veel piirajaid on. Seda tean, et sumpsis on ja et karbussis, aga karbussist ei leidnud..
Mis su rolleri mark on ? Mõnel piirab CDI. Kas variaatorisse mingi juhe jookseb ? Ja palju sul välja läheb ?
K: Kus asuvad piirajad? V: Piiranguks on: 1. Karterite kanalid väiksemad, kui silindri kanalid. 2. Karburaatori düüs on väike. 3. Karburaatoris segusiibri juures on vidin, mis ei lase gaasi põhja keerata. (Sama võib olla ka gaasirutskas) 4. Õhufiltris on kitsendustoru.(eemaldamisel tuleb panna suurem düüs!) 5. Summutis on kitsendused/vaheseinad ja/või tuleb sumpast teine leegitoru, mis on otsast kinni keevitatud. 6. Variaatori puksi peal on seib. 7. Kollektor on kitsendatud. 8. Tehase rihm on lühike, mis ei jookse variaatoris lõppu välja. 9. CDI piirab elektrooniliselt pöördeid. Firmakatel üldjuhul 10k/12k pealt, hiinakatel 7k/8k pealt. Mootoritel, millel on kasutusel metallist klapilehed, ei soovita ma pöörete piirajat eemaldada enne kui klapilehed on asendatud millegi vastupidavamaga - näiteks carbon või carbonit lehed. Kuna mootori pöörded suurenevad, suureneb ka klappide kiirus ja metallist klapilehed võivad kiirel vibreerimisel puruneda ja sellega rikkuda väntvõlli, kolvi ja silindri. Lisaks on ebasoovitatav eemaldada 4T mootorite pööretepiiraja ilma tugevamaid klapivedrusid paigaldamata, kuna klapid jooksevad kolvile sõna otseses mõttes pähe, rikkudes nii kolvi, klapid ja kehvemal juhul ka palju muud! 10. 4T mootoritel on peale kõige muu piiravaks veel karburaatori lõõrist väiksem sisselaskekollektor ja sisselaskekanal (ka väljalaskekanal), lisaks on kanalid kehva lõppviimistlusega. Kollektori võib asendada poest ostetuga või DIY lahendusega, milleks võib olla vabalt dremeliga töödeldud originaaldetail. Sisse- ja väljalaskekanalite töötlemine on keeruline, aega ja teadmisi nõudev ning isegi riskantne tegevus, kuna enda arust asja paremaks tehes on võimalik silindripea täielikult rikkuda. Küll aga võib teha üleminekud karburaatorilt kollektorile, kollektorilt silindripeale ja silindripealt summutisse võimalikult sujuvaks, kuna nii takistatakse vähem gaaside liikumist ja see avaldub kohe ka mootori töös. Mil määral, oleneb juba sellest, mida ja kuidas tehti
Kas tõesti on nii, et mitte keegi ei loe KKK ehk Korduma Kippuvad Küsimused?? Kammoon, see on ju kleeps!