Kas hiinaka 4T mootoriga on üldse midagi teha? Varsti saab 4k läbisõitu täis ja muudkui laguneb 8) Äkki sobib aiste vahele mingi mu mootor, mis ehituselt parem? Nõuandeid?
uus silku, karpa timmida, siis kui raha palju osta sport summ, PIIRAJAD MAHA KUI EI OLE VÕETUD, varjo ja juba püss valmis 8)
Vaatan, et sul alkirjas samad masinad mis mulgi 8) Aga kus neil hiinakatel piirajad asuvad, see piirajte teemat loetud, endal küll ei leidnud kuskil ühtegi sellist.
Palju sul masin üldse praegu tippu jookseb? Kui 60 ligidal siis pole piirajaid enam peal. Muidu on variaatoris esimeste taldrikute vahel, rihma all vaskseib. See ära võtta, teine peab jääma(teine metallist) Karburaatoris siibri üleval stopper, et gaasi täiesti põhja ei saaks panna.
Vahest hea ilmaga läheb 55 ära. Variaatoris polnud midagi aga karburaatoris oli mingine traat nõelal ees, tolle võtsin ära.
Traat? Nagu W tähe kujuline? See võib hoopis olla nõela stopper, mis on vajalik et nõel sõidu ajal ei tõuseks. See piiraja on tavaliselt teisel pool. Kui siibri ja gaasitrossi maha võtad, keera gaas põhja ning vaata et midagi ei segaks.
Ja mina panin enda omale siksi mootori peale. Loll jutt suhu tagasi! Cdi suurel võimalusel piirab küll.
Nii, kas keegi oskab ehk täpsemalt rääkida mida vaja osta, pakutakse nii erinevaid silindreid kolbe jne... Vaatasin, et müügil on selliseid silindreid mis sobivad originaal peaga, aga kuna mul pea niikuinii vahtust vajab võiks ju panna suurema põlemiskabriga pea ja samas ka siis suurema silindri. Keegi oskab ehk täpsemalt linki jagada vms...
Hoiatan et kui sa tuunid hiinakat siis see raha õhku viskamine sest hea tuuning läheb 250 eur min ja müüd sa TERVE rolleri 250 euriga nii et jh otusta ise!
kuuajaga vast ei tuuni keegi oma masinat ära või siis peaks igapäev teglema ja pappi peab olema ka ikka taskust võtta.