Holley Piaggio Zip '94

Discussion in 'Lugejate rollerid' started by holley, Mai 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Nagu pealkirjas mainitud, siis sai odavalt üks Zip omale võetud. Masinal pisimopi dokumendid, ehk siis saab kimada ratta lubadega. Mootori poolelt on masin stock, ma usun. Gondleid on eelmine omanik värvinud sprey'ga ja üsna sitalt, värv voolab jne. Tuled töötavad, ainuke suhteliselt tähtis asi, mis hetkel ei tööta on spido.
    Suuri plaane väga polegi, saaks masina korralikult sõitma ja äkki välimuselt natukene teha (spido tööle, tagumine suunatule klaas ja gondlid ilusti kinni jne).

    Plaanid:

    *Mootorile kapitaalremont (TEHTUD).
    *Mootorisse uued jupid osta (TEHTUD).
    *Hankida Yamaha Aeroxi esigondel ning esituli (TEGEMATTA).
    *Gondlid korrastada, kruntida ning värvida (TEGEMISEL).
    *Hankida 50cc silindrile sobiv summuti (TEHTUD).

    Masin saabus 06.05.14
    Tööle jne masin läheb ilusti, kuid sõitma hakkad, siis kiirus max ~20 km/h ja poob vahel. Õhufilter on ka selline nagu ta on, svamm pole korralik sees ja nagu õlist võetud ja sinna sisse visatud.
    [​IMG][​IMG] [​IMG] [​IMG]
    Ülevaatus 13.05.14
    Sumpsile poldid korralikud, õlipaagi eemaldamine,tagumine porikas sai eemaldatud ja veel nipet-näpet.
    [​IMG]
    Esimesed probleemid 14.05.14
    Sai alla proovitud sportsummutit, masinal ilmnesid esimesed probleemid (sumpa kinnitus ei ulatu mootorini, üks silku väike tikkpolt on murdunud, karpat ei õnnestunud peale panna, kuna kollektori polt ümar).
    [​IMG]
    Gondlid 03.06.14
    Midagi pole väga toimunud, gondlid natukene lihvi saanud.
    [​IMG]
    Masin taas sõidab 26.06.14
    Sai masinale gondlid peale visatud ja sõitma pandud.
    [​IMG]
    Gondlitega tegelemine 15.07.14-19.07.14
    Sain taldlihviga gondleid lihvitud ja rollerit lihtsalt puhastatud. Jäänud on kaks gondlit...
    Kapitaal 20.07.14-
    PÄEV 1:
    Sai alustatud kapitaalremondiga. Mootori seis väga niru, kuid üritame asja saada...
    [​IMG]
    PÄEV 2:
    Sai võetud mootor lahti, puhastamist alustatud ning internetist vaadatud juppe, mis mootorisse tulevad.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    PÄEV 3:
    Karteripooled lahti, kütusega puhastatud ja veel nipet-näpet.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
    03.11.2014:
    Masin on kottis ning seisab nukkralt garaasis. Talve jooksul suuremad plaanid ning, kui saab sooja ruumi sebitud, siis masin kevadeks kindlasti elab. Välimuselt suuremad plaanid: Aeroxi esigondel ette koos tulega, Downhill lenks ning roller ära värvida...
    _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

    2014 - 2015:

    Talv on tulekul, Zipiga vähe suuremad plaanid, kooli kõrvalt on raske rolleritega tegeleda ning sellega järeldan, et protsess on aeglane. Järgnevalt kirjutan, mis on plaanis ja kõik, mis tuleb uus.

    Plaanid mootori poolelt –
    *Piaggio Long Block (OLEMAS)
    *Väntvõll
    *Variaatorikaan
    *S6 Sport Pro variaator
    *Malossi Delta Clutch sidur
    *Malossi Wingbell
    *Uued tagumised taldrikud
    *Malossi Kevlar rihm
    *Variaatorikaane sisse uued asjad
    *70cc sport klassi silinder (Malossi Sport 70cc OLEMAS)
    *Yasuni C16
    *Uus piip
    *Kõrgema kuumusastmega küünal
    *Uus starter
    *Uus kiil väntvõllile
    *Dell'orto 21mm
    *Uus klapimembraan
    *Kollektor
    *Silinder ning blokk lasta ära portida
    *Üldine hooldus blokile ning uued laagrid ja simmerid
    *Uus magneeto ja mähis
    *Polini Secondary ülekanne (OLEMAS)

    Plaanid välimuselt –
    *Uued piduriklotsid, nii ette kui ka taha [juhul, kui ei ole võimalik masinat ketastele saada]
    *Ette ning taha uued pidurikaablid
    *Sportgaas ning kõik sellega seonduv
    *Uus silindri jahutusplastik ning magneeto peal olev jahutusplastik
    *Uued voolikud & bensiinifilter
    *Õhufilter
    *Peegel
    *Downhill lenks & puks
    *Uus aku
    *Yamaha Aeroxi esigondel ning tuli
    *Uued gripid
    *Tagant gondlid kokku ehitada ning taha custom tagatuli & suunad
    *Taha ning ette uued rehvid
    *Elektrisüsteem korrastada
    *Uus porilaud ette
    *Uus amort
    *Spidomeeter
    *Gondlid korrastada, eeltöö ning värvimisse
    *Veljed, blokk [variaatorikaan sealhulgas] liivapritsiga puhtaks, värvimisse
    *Istmebox korrastada [augud parandada jne]
    *Amordikõrgendus
    *Jalgesisesse gondlisse custom lõiked ning võre
    *Raam üle värvida
    *Uus esihark, kuhu läheksid Gilera veljed
    *Gilera Runneri veljed (TULEMAS)

    UUS TEEKOND

    29.01.2015
    Hetkel on olemas mähis, silinderi komplekt ning uus ülekanne. Asju on vaja veel palju.
    Raamilt sai maha võetud juhtmestik ning uuritud, mida teha amordiga. Amort ei istu long-blockiga 1:1, nii, et tuleb veidikene ümber seda asja teha, kuid piiravaks teguriks jääb paak. Raami ideaalis tahaks viia värvimisse. Pilt ülekandest, silindrist ning gondlitest.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

    24.01.2015
    Juhtmestiku ülevaatamine ja üleüldine mõtlemine, mida teha tagumiste gondlitega ning amordiga, mis ei istu blokiga 1:1. Pikemalt lk. 7.
    [​IMG] [​IMG]
     
  2. SSSipu

    SSSipu New Member

    156
    0
    0
    Edu masinaga, sõbra masin mille eile ära ostsid :D
     
  3. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Edu ikka vaja. 8)
     
  4. Marko.

    Marko. Active Member

    1,797
    0
    36
    Tuttavad garaasid :D :D
     
  5. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Põhitegevus toimub just nendes garaazides. :lol:
     
  6. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Kollektor on räme piiraja sellel. Osta mingi streedi või taifuuni kolle ja viska kindlasti 17.5 peale, minek muutub tunduvalt. Soovitavalt multivar ja yasuni R ka alla osta.
     
  7. -vanaisa-

    -vanaisa- Active Member

    2,735
    0
    36
  8. Zkax5

    Zkax5 Member

    231
    0
    16
    edu.ee :lol: :eek:
    Jätan oma jälje siia, et jälitada seda
     
  9. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Viskan 17,5 peale ja arvatavasti hetkel Laser X-Pro. Rahaga pole kõige paremad lood ka, aga keegi võiks tõesti odavalt variosse pakkuda midagi. Nvnaa Eestist eemal hetkel ja tagasi siis hakkab vaatama.
     
  10. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Tänud! 8)
    Tänud, seda vaja. 8)
     
  11. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Eestis tagasi ja sai masinal gondlid maha võetud. See masin on vist lihtsalt kärutamiseks ostetud, tehnilise poole pealt suht niru seis. Avastasime,et küünal on lahti. Sai kinni see keeratud, sai korralikult kinni pandud ka summuti, kust poldid puudusid jne. Eemaldasime õlipaagi, tagumise selle suure porika. Masina juures palju tegemist ikka, varios tuleks kõik välja vahetada, rullikud nvnaa kandlised, rihm ka läbi omadega jne. Nv'l toon linnast sumpa, 17.5 karpa, kollektori vms ja siis vaatab edasi.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Marko.

    Marko. Active Member

    1,797
    0
    36
    Blja sul annab selle SR-iga sammu pidada. :p
     
  13. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Ei oskagi kohe vastada. :lol:
     
  14. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Nii, sai masinat vaadatud ja vähekene tehtud. Sai toodud kollektor, sumpa ja 17.5 karpa. Sumpa sai alla pandud, kuid väga nirult, kuna üks see kinnitus ei ulata blokini vms. Ma ei tea täpselt, kuidas neid silku küljes olevaid väikseid tikkpolte (?) ,kuhu sumpa kinni läheb nimetatakse. Aga üks neist on ära murdunud ja keegi võiks nõu anda, kuidas seda sealt välja saada jne?! Sumpa muidu enam-vähem istub, täna käin töökojast läbi ja lasen sumpa ilusti ära teha, et ikka mõlema kinnitusega oleks kinni. Hakkasime siis karpat vaatama ja ohoo, kas siis eelmine omanik vms on ühe kollektori poldi ümaraks lasknud ja sellega see asi lõppes, oli pime jne ka juba. Keegi oskab nõu anda, kuidas seda ümara peaga polti eemaldada vms? Midagi üle ei jää, siis ainult see minema saagida sealt see vms?? Sorry, ei oska hästi ära seletada, pole niivõrd palju kogemusi veel, kunagi olen targem.
    Tänased plaanid: masinal kõik gondlid maha, tuleks alustada lihvimisega, masin vajaks väikest pesu ja uurib seda karpa ning summuti värki.
    [​IMG]
     
  15. Aprilia172

    Aprilia172 Member

    715
    0
    16
    Kui sa mõtled seda kollektori polti mis on nagu neet siis see peaks olema tehase turvapolt vms.

    Edu ! 8)
     
  16. minaise

    minaise Active Member

    1,322
    0
    36
    Keera näpitsatega lahti see turvapolt, endal ei olnud see üldsegi tugevalt kinni.
     
  17. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Ise mõtlesin ka korra, et äkki mingi tehase poolt lisatud vnii.
    Tänud, edu vaja! 8)

    No eks ma proovin. :p
     
  18. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Sai masinat tehtud natukene, jamasin selle kollektori tehasepoldiga ikka korralikult, kuid lõpuks maha ta sain. Viskasin siis 17.5 karpa peale ja ka koonusfiltri. Proovisin siis masinat tööle saada, aga mitte sittagi. Kuna väljas oli pime juba jne, siis ei viitsinud nussida enam. Homme äkki vaatan edasi, kui jõuab...
     
  19. Marko.

    Marko. Active Member

    1,797
    0
    36
    nja edu sullegi timmimisel ;D mul sama teema sport sumpa, 17.5 karpa ja 50cc silku :D :D
     
  20. holley

    holley Member

    370
    0
    16
    Tervist, täna Tallinnast koju jõudes, mõtlesin igavusest, et lähen garaazi. Garaazi jõudes ajasin masina välja ja üks mats ning pill töötas, tõmmas eelmine õhta täis järelikult ennast. Pöörded olid nii laes kui laes, tossas jubedalt jne. Sõber tuli ja näppisin veits pöörete kruvi, sõber lõi kicki ja masina ei võtnud pöördeid väga üles enam. Keerasin tagasi vähe ja tagusin kicki niipalju, kui jaksasin aga enam tööle ei läinud. Küünal maha ja täis jälle. Mõtlesime, et ah pohh, homme lähen linna. Ostan väiksema düüsi ja siis vaatab edasi (karpa on üks raskemaid alasi rolleri juures imo). Võtsin esimese gondli ka maha, spido ilmselt ei tööta sellepärast, et spidotigu(?) kulunud. Hetkel ei pannud asju tagasi ka külge, masin seisab, kuni saab veitsa rohkem pappi ja siis soetab vajalikud asjad.
    [​IMG]
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte