Sai omale 03.03.2013 toodud Vene võistlusbagi raam koos kõige juurde kuuluvaga. Kunagi kui see võistles vedas seda edasi CZ 250cc mootor, kuid nüüd läheb vahele Kia Sephia 1.5 55kw mootor. Mootor esisilla veolise oma, kuna seda kõige lihtsam bagi raamile aretada. Mõned pildid sellest kui tõime selle... CZ250 mootori kinnitus Amortideks regullitavad õhkamordid(tagumised vahetan ringi ja lähevad Kia Sephia esimesed püstakud) Esiamort 09.03.2013 Sai käsile võetud esiots. Kuna esiots oli invaauto oma, siis sai see ringi ehitatud siksi esiosa peale. Alumised õõtsad olid tavaliste rooliotste peal, alumised õõtsad tegime 0-st uued ja sigulli munakate peale. Siksi pidurikettad, supordid ja kinnitused Esiots laiali võetud 10.03.2013 Sai masin töökotta viidud ja hakatud alumisi õõtsasid 0-st keevitama. Lisaks sai puuri veits lahti lammutatud, kuna torud lähevad natuke jämedamad ja katus läheb kõrgemaks, Veits sai timmitud ka roolilati kõrgust ja asendit, kuna algne asend oli nii madal et tulevane rool oleks hakanud vastu jalgu käima siis sai seda natuke kõrgemale toodud. Tulevane rool Siis sai hakatud tegema alumisi õõtsasid 0-st Kõige pealt tegime treipingis "munakate" kinnitused, lõikasime kandid sisse ja hakkasime sobitama, Alumine õõts valmis(Hiljem lisandus amordikinnitus jne) Uus õõts küljes Amordi kinnituse alla sai pandud 5mm plekk(amordikinnitus kõrvad piltidelt puudu) 16.03.2013 Sai mindud siis töökotta, et Kia Sephia mootor maha võtta Kia ise siis Esimesed amordid ja veovõllid jne käes Taha tuleb selline süsteem(kinnitused tegematta veel) Kia külge jäi nii palju ainult. Algas siis mootori maha võtmine. Ja oligi mootor maas. 24.03.2013 Täna sai algust tehtud mootori kinnituste ehitamisega. Kuid päris valmis veel ei jõudnud, vahetusse lähevad veel amordid. Tagumised tõstab ette ja taha lähevad Sephia esimesed püstakud. See keskmine toru on ajutine! Masin niimadal, kuna amordid tühjad, vaja täis pumbata ja taha lähevad Sephia amordid. Edaspidised plaanid... 1. Muretseda korralik korviste koos traksidega. 2. Teha teine identne koopia 3. Niisama aastaringselt sellega ringi hullata 12.08.2013 Vahepeal on väga väga palju vett merre voolanud, kuid nüüd sai siis uuesti töökojas käidud, kuid mitte bagi ehitamas, vaid e32 sidurit vahetamas. Kuid tegin Bagist ka 2 pildikest. Hetkel jääb ta ootama, aegasid, et teda edasi ehitada, seniks aga päikest teile!! Hetke seisuga vaja teha: 1. Tagumiste amortide kinnitused raami külge. 2. Mõned raami kohad üle keevitada. 3. Juhtmestik. 4. Pidurid 5. Raam haljaks lasta ja üle värvida.
Järgmine up peaks tulema esmaspäeval. Kuna treial ei käi nv-del tööl ja ise seda juppi ei hakka välja mõtlema vaid laseb tal midagi leiutada. Nimelt vaja tagumised rattad taha poole viia ja leiutada Kia püstakule kinnitused ilusti. Algselt olid all 12" veljed, nüüd lähevad alla 13" või 14" veljed
24.03.2013 Täna sai algust tehtud mootori kinnituste ehitamisega. Kuid päris valmis veel ei jõudnud, vahetusse lähevad veel amordid. Tagumised tõstab ette ja taha lähevad Sephia esimesed püstakud. See keskmine toru on ajutine! Masin niimadal, kuna amordid tühjad, vaja täis pumbata ja taha lähevad Sephia amordid.
Kia mootor tundub sinna liialt raske ning samas üsna jõuetu. Ma oleks valinud sinna mingi 450 4t krossiratta mootori või midagi bike'lt
Kia mootor pole raske, amordid on lihtsalt tühjad. teed nalja w? see mootor ideaalne, ja milleks osta mingi bike mootor u 300-500€ eest kui seisis selline töökorras Kia?? Ja mootoril ei jää jõudu kindlasti väheks, raam kaalub ca 100-150kg
78 hobujõudu 100-200 kg raami kohta on päris palju, autoga võrreldes on see viis korda kergem niiet jõudu piisavalt.
Kui teha - teha korralikult. Miks roostekäki ehitad ?:S Oleks võinud kasvõi traatharjaga korralikult rooste maha lasta ning spreiga üle võõbata.
Milleks teha topelt tööd? Hetkel alles keevitamine pooleli, pole mõtet värvida ja kui vaja kuskilt keevitada, siis pean uuesti värvi maha nühkima, hetkel puhastan ära ainult need kohad kus vaja keevitada, hiljem kui kõik valmis, läheb masin liivapritsi ja värvimisse.
Keevitused on esialgsed, Lasten paari punktiga kinni, kui vaja väänan lahti ja muudan. kuna detailid peavad täpsed olema.