Sai siis järgmine murelaps oma hõlma alla veetud, kuna Neos on suht valma.. Masin on ääretult nukras seisus, nukramas kui neos oli, kõik gondlid katki kuna sellega pandi pauku, sädet pole. Plaan on ta enamvähem üles vuntsida ning stundikaks teha. Omaette asi, kas see ka õnnestub. Set täieneb koguaeg, sest kõigega pole kursis ja võimalik et tuleb mõni uuenduski. KLIKKA PILDIL ET NÄHA SUUREMALT Mootor: Silinder: S6 Sport Pro Summuti: DMP Handmade Karburaator: Arrache 21mm automaattoorega, 90 düüs Variaatoririhm: Bando VS Belt Survevedru: S6 Medium Sidurikorv: Stock Kollektor: Stock Jahutustaldrik: Stock Õhufilter: Malossi E5 Piip: NGK Küünal NGK BR9HS Klapilehed: Carbon Sidur: S6 Sport Pro Sidurivedrud: Punased Variaator: S6 Sport Pro + Malossi 7g rullid Vätvõll: ? + Naraku HD Heavy Duty sõrmlaager Plaanid: Oma nimele saada TEHTUD Stuntbar jms aretada Uus kolvikomplekt TEHTUD Säde üles leida TEHTUD Mootor õigesse konditsiooni panna TEHTUD Elektriporri vähe inimlikumaks teha TEHTUD Kollektor suuremaks teha, sest karpa auk suurem kui kollekas Sumpalt piirajad ära võtta TEHTUD Uus esihark OLEMAS Uued rullikud TEHTUD Uus küünal TEHTUD Uus sõrmlaager TEHTUD Gondlid enamvähem ära lappida TEHTUD Uus benafilter TEHTUD Sportsumps TEHTUD
See peaks tuleviku muusika olema. Enne katsuks asja sõitma panna.. Teistele muidu tänud.. Homme võtab bloki laili, puhastab kõik ära jms. Hind oli suht norm.
Eks ikka kogemuste nimel. Keegi peab mõne pellari uuele elule ka aitama. Blokk siiski laiali ei lähe, pole väga mõtet. Niikuinii iga lahti/kokkupanekuga laagri pesad jms kergelt deformeeruvad jne- midagi ohtiliku ei tohiks olla. Küll aga sai tellitud uued Malossi 7g rullid, uus sõrmlaager, küünal ning kolvikomplekt.
Täna sai veits tegeletud. Gondlite ühte tükki lappimiseks kulus üle 50 nipuka :lol: Homme hakkan klaasriidega mõllama. Kõik vajalik sai ära ka puhastatud.
Uued kolvid, rullid, sõrmlaagrid mõllud peal.. Nüüd peaks mootori poole pealt valmis olema. Küll aga sädet pole, nüüd tuleb sellega tegelema hakata.
Tänud. Täna sai sumpa nö piiraja kallale mindud. Võtsin relakaga lisatoru ära kuid minu suureks üllatuseks oli see kinni, ehk siis see justkui polnud piiraja. Kellegil enne on olnud nii?
Kaevan teema ülesse. Täna oli töövarju päev, mõeldud tehtud, sai töökotta mindud. Harjutasin veits keevitamist ja tegin Peugeotil nipetnäpet. Sai vanaisalt saadad esihargi süsteem ette võetud. Esmalt rõve must sprei maha, mis seal oli. Siis selgus, et amordid suht *PIIKS*. Üks pehmem kui teine. Hakkasin amorte lammutama, et need ära taastada, kuid jäid pooleli, sest kätte lihtsalt ei saanud sisu, ometi stopperrõngad ja asjad maas... Need muidu pole õliamordid? Järgmisena sai sumpa ette võetud, lihvisin lõplikult ära, taastasin ühe sumpa kinnituse ära, puurisin uue augu ning lasin värvi peale. Mõned stiilinäited: Ivantsik essat korda keevitamas:
Otsin inimest, kes teaks kuidas amordid lahti saada või saadaks mõne joonise. Eelmine katse piirdus sellega, et kõik stopperrõngad sai lahti päästetud, 500kg otsa sirutatud aga amort laiali ei lennanud..