Tervist! Sai juurde võetud üks liikur, kuna näpud koguaeg kihelevad, et midagi näppida ja kohe paha oli masinat vaadata. Niisiis oleks plaan masin taaselustada, kas seda just talveprojektiks nimetada saab, seda ma ei tea, sest plaan on rahulikult ehitada. Teema esimest posti hakkan koguaeg uuendama kuupäevade ning pildimaterjaliga, et endal oleks parem jälgida, mis tehtud ja mis mitte. Kuna ma masina listi ega midagi ei tea, siis see täieneb ehituse käigus. Muidugi ka ideed. Teemat ilmselt täiendan vaid nädalavahetusti, sest kooli kõrvalt aega pole. 2013 sügis: Mootor: Silinder: Polini Corsa Summuti: Giannelli Next Karburaator: Dellorto 12 Rihm: Polini Speed belt ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ 2014 kevad: Mootor: Silinder: Polini Corsa Summuti: Giannelli Shot Väntvõll: Stock + SKF C3 laagrid +Top Racing tugevndatud sõrmlaager (15000+ rpm) Küünal: NGK R BR8ES Karburaator: Dellorto PHBG21, 80 düüs + Championi bensiinifilter Õhufiltri element: Malossi Redsponge Variaator: Malossi MHR + Malossi MHR Overrange tagumised taldrikud Sidur: Malossi Delta Clutch, 107mm korv Sidurivedrud: Malossi Mustad Survevedru: Malossi Kollane Rullikud: Malossi 4,2g Rihm: Malossi Overrange Kollektor: Stock Klapilehed: Malossi Carbon Välimus/veermik/elektroonika: Veljed: Yamaha Aerox, poleeritud Mootoriblokk: Minarelli Horiz. ketas, poleeritud, kartereid veidi tehtud. Esihark: Yamaha Aerox Esiamordid: Paioli, poleeritud mustade otstega + uued simmerid Tagumine amort: Paioli + Str8 poleeritud amordikõrgendus Lenks: must TunR downhilli lenks 81cm Puks: must TNT puks 18cm Spidomeeter: Koso XR-SA Esiporilaud: Yamaha Aerox Toonitud suuna- ja tagatuled Esirehv: Pirelli EVO 22 Tagarehv: Pirelli EVO 22 Peeglid: F1 stiilis, carbon immitatsiooniga Pidurid: Brembo + Yamaha Aeroxi piduriheeblid Õhusuunaja: TNT Kroomitud otstega ventiilikorgid Bosch aku Plaanid: Mootor tööle TEHTUD Arvele võtta TEHTUD Ketasblokk alla + ära poleerida + ketaspidurisüsteem taha TEHTUD Aeroxi veljed + ära poleerida TEHTUD Aeroxi esiamordi süsteem ning porikas TEHTUD DH + puks TEHTUD Koso peale TEHTUD Ümber ehitada esigondel (võibolla) Mingid uhked peeglid panna TEHTUD Variaatori kaanele teha lõiked ning värvida, sest kaan väga persses TEHTUD Tuled toonida TEHTUD Uus värv, sisegondlid taastada miskitmoodi TEHTUD Käredam sumps panna TEHTUD Suurem karpa TEHTUD Muusika peale TEHTUD Uus aku TEHTUD Küljejalg TEHTUD Uus starter TEHTUD Oversize (võibolla) Kinni hoidmis kohad TEHTUD Uued piduriheeblid TEHTUD Mõni uus amort ja kõrgendus (võibolla) TEHTUD Uued mahlad TEHTUD Uus bensufilter TEHTUD Rehvimarker TEHTUD Õhusuunaja TEHTUD Uus signaal TEHTUD Uus kolvikomplekt TEHTUD Soundboard (võibolla) TEHTUD Overrange komplekt TEHTUD 12.09.13 Sai endale see ränk soetatud. Kohe võtsin masina laiali ning hakkasin viga otsima, miks ei käivitu. Kõigepealt ostsin uue küünla ja bensiinifilti, siis selgus, et bensiin ei jõua filtrinigi. Sai paak tühjaks tehtud ja välja tuli ORANZ bensiin, see oli ilmselt väga vana. Uus bensiin sisse, vaakumklapp sai korda tehtud, kuna see ka streikis. Ikka ei töödanud, sai koju mindud. 13.09.13 Sai edasi pusitud küttesüsteemiga. Karburaator maha võetud, vaatasid sealt vastu veetilgad ning vana bensiin. Kõik düüsid olid umbes, pole ime et ei töödanud, peadüüsis olid sellised sitatükid sees, et kompressoriga ka mitte läbi ei puhunud. Sai siis lõpuks asjad puhtaks tehtud, karburaator uuesti kokku pandud ning peale visatud. Veits kicki taotud ning FIRST START oli tehtud!! Peale first Starti võtsin kohe summuti alt ära ja alustasin selle lihvimisega, kuna see oli reaalne roostekäkk (igalt poolt selline nagu silindri juurest), homme jätkub. 14.09.13 Sai summuti lõpuni viidud, kahtlast mõksi täis iste söögiäädikaga korda tehtud ning mõned gondlid liimitud, mõned pildid töö käigust: 15.10.13 Sai vahepeal jälle veidi nokitsetud, protsess on olnud veidi pikem, kuid nüüd siis midagi märkimisväärsemat. Esmalt DH ja puks said uuenduskuuri, masin sai suurema sidurikella ning veljed on arenemisjärgus: Dh algul ning pärast: Ja veljed arenemisjärgus: 22.10.13 Igavus teeb imesi ning sitast sai saia tehtud. Eesmärgiks oli kõvasti vigastusi saanud amordid taaselustada. Värvikirevamaks sai neid muudetud poleerimise ning värvimise näol. Töö algusest pilti ei ole, kuid lõpptulemus täiesti olemas. 23-24.10.13 Blokk sai laiali lammutatud, vända laagrid vajavad vahetust (sellepärast ilmselt ka kerge kõrin oli enne mootoris), uued olemas. Aeg hakata vaikselt puhastama, kuigi seda söögi alla ja peale tehtud, kuid puhtus on kõige alus. Kui aega, hakkab blokki kokku laduma. Homme saab veel küljejala kinnituskoht blokil keevitust ja uued mahlad sai ka sisse pandud piduritele ning mootorile. Vana blokk: Uued asjad ootavad külgekruttimist: Neos ise: 16.11.13 Kuna vana raam oli kõver sai vahepeal uus muretsetud. Sai seda siis tänasel päeval värskendatud uue värviga ning hakatud vaikselt asju ümber lappima. Õhtuks oli uuel raamil peal paak, tagumine amort, esihark amortidega, lenks, pidurid jms. 22.11.13 Uus ketasblokk läheb alla. Harkjala kinnituskoht taastatud. Sai siis veidi jälle kokku lapitud masinat, nüüd juba hakkab veidi rolleri moodi välja nägema. 24.11.13 Masin mõneks ajaks koos, tiir sai ka ära tehtud. Tagal123 27.11.13 Masin arvel, aastaks läks 2001 8) 14.12.13 Masin jällegi käsile võetud. Igasuguseid asju sai veidi nokitsetud, jõulude aegu läheb ehitus edasi. 31.12.13 Kuna Giannelli Next jäi lahjaks ning soov oli ka masinat täiendada sai jällegi mõned jupid ligi võetud. Saabusid Giannelli Shot, kroom küljejalg, õhusuunaja ning kinnihoidmis kohad 04.01.14 Saabus Dellorto 21 karburaator. Lisaks sellele sai uut sumpsi mitu päeva leotatud kemikaalidega, lihvitud jms. Ühesõnaga, plaan oli ta saada uuesti võimalikult originaalilähedaseks. Summuti oli täis pigi ja muud sit*a- ausaltõeldes mul pole aimugi mida, sest päris kõike ei õnnestunudki maha saada. Esimene pool oli veel enam-vähem inimlik, kuid tagumine mitte. Töö kandis vilja- rooste, pask eemaldatud, sai tellitud linnast ka kuumakindel lakk, mis täna minuni jõudis ning see sai ka peale pritsitud. Edasi peaks kuumus ja laki värv oma töö tegema ning siis on kõik jälle mahe Töö käigust pilte pole, eriti veel tagumisest poolest, kuid lõpptulemus täiesti aparaati võetud. 05.01.14 Tulevased amordiprillid läksid värvi alla. Amordid käisid täiesti pilbasteks, kõik sai ära puhastatud ning uued mahlad läksid sisse. Küljejalg sai külge kruditud. (enne sai kõvasti keevitatud, käiatud jms, kuna koht kuhu jalg kinnitub oli ühelt poolt kulunud, tänu mille jalg loksus). Selgus, et summutit ei saa muidu peale, kui tuleb harkjalg eemaldada. Niisiis sai ära võetud harkjalg ja summuti külge kruditud. Tagarattaga millimeetrite mäng Lisaks oli keegi enne mind mu ühe summuti kinnituse blokil ära vägistanud ja ma sain sellest nüüd täitsa lahti, kuigi pingutama õigesti ei jõudnud hakatagi. Vaatab, kuidas taastada saab. Mõned kehvad pildid ka, jama et velgede läikest aru ei saa, pimedas veel eriti bling-blingid. 27.01.14 Lisandus Malossi Multivar, gondlitel käib matistamine ja kõik muu vajalik. Karl Friedrich on suur abimees lihvimisel. 24.02.2014 Sitast sai saia tehtud ja sisemised gondlid on nüüdseks taastatud. Alustada võiks sellest et gondlid olid igatpidi narmendavad, ära kriibitud ja kraabitud, katki kukutud jne. Tegu oli ääretult tuhmide isenditega, mis olid katlakivistunud. Tööriistadeks olid äädikas, käi, föön, liivapaber, liim ning silikoon. Töö algusetappidest pilti pole, küll aga üks pilt lõpptulemusest täiesti jäädvustatud. Lisaks lähevad prügikottides olevad gondlid värvimisse. 27.04.14 Paljudel ehk tekib küsimus, mis masinast saanud on. Sisuliselt on temaga kogu aeg vaeva nähtud. Tegeletud igasuguste pisiasjadega, mis ei ole mainimist väärt, vahetatud mahlu jne jne. Nii see tee on, et jõuda aina perfektsuse poole. Täna suutis ta kotti joosta mingisugusel imelikul põhjusel, kui sai 3,7g rullid panna. Asi hakkas juba kerima, kuid nüüd siis selline põnts. Amordikõrgendus sai pandud, gondlitel uus värv. Värv ääretult omapärane- keerukas teist seletada. Piltidel väga aru ei ole saada, kuid sisuliselt on ta iga nurga alt eri tooni. Küll kuldne, pruun, roheline, oranz, kollane. Esiporikas kees üles ilmselt tartlaste kunagise sprei vms pärast, muidu olen väga rahul. 20.06.2014 Kolb lõpuks käes, peal ning hääled tehtud (väike proovitiir sh.). Aku täidetud, Koso ühendamisega alustatud, harkjalg kõrgemaks ning sobivama nurgaga tehtud, esiveljele vahejupp treitud (amordid ei taha teoga millegipärast toimida), lenks kokku visatud koos vajaliku värvimisega. Peeglisüsteem sai välja nuputatud, uus küünal ja numbrimärk ostetud. Mõni pilt ka vahelduseks, et ka tõestusmaterjal oleks :lol: 22.06.2014 04.03.2016
Re: Ivan'i Yamaha Neos 2004 Palju edu! Normaalne masin normaalse omaniku käes, tee korda ja hoia nagu Diot! .
Re: Ivan'i Yamaha Neos 2004 Tänud-tänud, edu ja jaksu läheb tõesti vaja! Täna ei jõudnud suurt midagi. Sai summutiga asjad ühele poole aetud, mõned gondlid kokku liimitud ja söögiäädikaga iste puhtaks tehtud. Sellele oli vähemalt 4 aastat vesi peale tilkunud, mingi kahtlane värk oli. Igaljuhul väike pildimaterjal teile: Sumps vahepeal: Lõpuks vorpisin sellise välja: Ja masina all: Ja siis iste, vana vs uus: Seniks päikest, homme plaan proovitiir ära teha 8) PAKKUGE NEOSE JALGEESIST GONDLIT, VÕITE TEISI ASJU KA PAKKUDA, VAATAN KÕIK ÜLE!
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 Täna sai üle vaadatud silinder koos kolvi ja rõngastega, väga ilusad on. Siis sai kontrollitud kas süüde paigas, tagatuli korda tehtud ning mõned tiirud. Variaatori võtsin ka lahti, vedrud on väsinud ja variaator on üleni stock, v.a rihm
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 Jalge esist kondlit võid küsida kasutajalt mbmees tal ehk vedeleb garages kui joppab
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 No edu siis uue masinaga! Jälgisin eelmist teemat kaua kaua aega. hoia kõv hiidlane
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 Nagu seal reklaamis on, et saarlane teeb kõik õieti, aga nalja teeb ikka hiidlasest :lol:
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 Peagi peaks lisanduma uus karpa, dh ja puks, vario stuff ning mõned gondlid-tuled jpm.
Re: Ivan'i Yamaha Neo's '04 Vahepeal pole suurt midagi toimunud. Sai juurde toodud veel üks Aerox, mida vahepeal sai nokitsetud (täiesti pulkadeks oli mootor). Võimalik, et tuleb kunagi teema, sest talvel plaan hakata masinat taastama.