Jo Sai siis dio maha müüdud ja mõeldud uue auto peale, aga järgmine päev oli suur tahtmine kaherattalise vastu. No ja saigi siis ostetud selline. Suur boonus on sissepritse ja sellest tulenev bena ja õlikulu. edasi liigub normilt. all on mingi mk sportsumbuti, malossi multivar, malossi delta sidur ja uued rullid. tutikas kolb pandud umbes 2000km tagasi. ostsin ta tuttava käest ja tean ise kindlalt kuna mida on tehtud ja palju mootor kulunud ja kuna uued jupid mootorisse pandud jne. benakulu umbes 2 - 3l sajale. tagarattale läheb ka aga sõita tagal eriti ei saa sest hakkab puterdama. ju see sissepritse värk ei tööta siis korralikult tagal, aga asja mõte ongi hoopis see, et suvel saaks ökonoomselt asjad ära aetud. Dokumendid on olemas! 8) Mõned pildid ka siis vana omaniku poolt tehtud: piltidel on roller sitane. kunagi teen puhtana ka pildid. puudu on esimene mingi plastik ja akukaas, seega kui kellegil on pakkuda siis PM.
Tundub enam-vähem korralik. Kui hirmus soov tagal lasta, siis võibolla töötab selline variant, et osta pikem voolik mis paagist benapumbani läheb, sellele paar rulli peale keerata... Siis on lootust, et kütus ei vaju paaki tagasi / õhku ei pääse peale. Vot sihuke süsteem: Nagu ka pildilt näha võid, et kütuse voolik on (Oleks) orignaalis üsna maaga ühel tasapinnal. Ja juusiis sellest piisab, et kütust mitte peale saada. Sissepritse muud osad töötavad iga nurga alla. (DiTechidel peaks olema filter paagisisene seega toda lisada ei ole tarvis. Pildil olev masin on morini mootoriga Factory [USA] ja kasutatud on mitte-originaal kütusefiltrit.) Ja känksteri video kaa sellest leiutisest töös: http://www.youtube.com/watch?v=m0YDCh3E6xE
Palju tippu auto spidose ? Ja nagu näha siis masu sunnib aina rohkem inimesi Diteche ostma , mis ei ole üldsegi halb
paak on ju niivõinaa kõrgemal vms. minu loogika ütleb et asi pole bena paaki tagasi voolamises ega midagi aga see sissepritse kuidagi ei toimi lihtsalt tagarattal. a no vb ma eksin Kahjuks siiski voola bena tagasi paaki. Kui leian, siis võin anda ka lingi selle vooliku süsteemile ja ka põhi-probleemi joonise...
rolleri spidosse läheb 85, aga autospidosse on see 78 pluss autospido valetab on mingi 75. aga kunagi kui rihm oli uus sai rollerispidosse 105 see teeks mingi 90. rihm on jah mõrane ja vajab vahetust juba :| samas kui ma tulin sain ma ka üle 90 vahepeal spidosse. no kokkuvõttes võib öelda et ca 80 läheb hetkel max
justnii, sis saad väiksema kraadiall lasta tagal, Aga teglt TUUR seletas mulle mingi süsteemi mida tehes saab tagal väga edukalt lasta ditechiga mingi vooliku pead lihtsalt nata teistmoodi ühendama.
Fuckk, ma ei oleks elusees enda factoryt siis maha müünud...:/ Edit: pane see asi tagal sõitma ja oled kõva vend.
keegi sellest gameboy asjast ka teab midagi. pidavat vist saama diognostikat teha vms :lol: mõni video ka: http://www.youtube.com/watch?v=ZkLCpKmF4a4 http://www.youtube.com/watch?v=dDIS-oiRwzo
kurat peab selle süsteemi vist ära tegema et tagal saaks sõita, sest tagale läheb väga ilusti. aind et alguses ainult hiljem enam ei saa. masin undab ka kardan et rullid liiga kerged. ja muidu keegi äkki teab öelda kas see on väga pask sumpa: tna sai ka 1 pilt tehtud niisama(pildil pole mina) selle gondli mis sinna peale käib peaks nädala lõpus saama
käisin vaatasin, sumpa peal on kirjas metrakit ecologic. et siis mis sumpa see on kas mingi 50ccm või 70 ccm?
ei tea mulle meeldib see väike kütusekulu täna jamasime selle voolikuvärgiga. tegime 3 tiiru - ei läinud tööle, tegime 2 tiiru - ei läinud tööle, tegime 1 tiiru sellele voolikule peale - ka ei läinud tööle, panime originaali tagasi - töötas nagu kellavärk :| nii et maitea, siis kui see voolikuvärk oli vahel siis nagu ei saanud kütet kätte vms, keerutasime seda igatepidi ja panime ilusti paagi täis ja igast varianti aga ei midagi. :| seega ei tea vb midagi veel nuputab mõne paksema ja rohkem painduvama voolikuga et eriti ei tuleks järske jõnkse voolikule sisse vaid läheks sujuvalt. a hea asi oli vähemalt see et amordikõrgendus sai alla
Hmmmm... huvitav... Kui mul nädalavahetusel aega üle jäb ja vastava vooliku leian siis üritan ise kaa.
nuputasin siin jälle veidi ja mõtlesin et kas mitte street jms teised srid (vana kerega) pole mitte sama ehitusega? sellessuhtes et benapaak samasugune jms. sest stock streediga olen tagal lasknud küll ja mitte midagi ei voola kuhugi paaki tagasi ega midagi või maitea äkki keegi targem seletab :roll: