sõitsin rahulikult kui järsku kadus mootor tagant ära justkui oleks küünla juhe maha tulnud. Udisin siis tükk aega ja sain elektri starteriga nii käima et hoidsin toore klappi põhjas. Ning hiljem sain nii käima et käivitasin ning pidin hoidma gaasi päris palju peal. Eriti alla 5000 pöörde ei saanud lasta sest siis suri välja. Oli ka nii et mootor ei saa nagu kütust peale aga kui gripist rohkem gaasi keeran siis on kiirendus kõva. Ma ei tea mis jama on.... mõtlesin enne et saab palju õhku peale (kuna pöörded on vahest lihtsalt liiga kõrgel (umbes 7000... võiksin käed lahti pikka maad sõita nii.. ja vahest lähevad pöörded ise jälle normaalseks) Korra tuli ka pähe et äkki on düüsed või midagi muud umbes... kuna kui kütust hästi juurde ei pääse siis lõõb pöörded kõrgemale) oehh pikk ja segane jutt kuid ehk oskate pakkuda...
avastasin miks ei tahtnud hästi käia. nimelt mingi ime kombel oli gaasinõela splint ära tulnud ja seega oli düüste enam vähem suletud kuna nõel oli seal sees. Kuid siiski on jama et pöörded jäävad peale ja tõusevad ise. Kui ta tavaliselt kohapeal käib siis ei pruugi pöörded tõusta, aga kui sõita, eriti just järsku kiirendada ja gaas lahti lasta siis jäävad peale. Kui probleem võib siis ka mojal olla kui lisaõhu saamises? või kui saab lisaõhku siis kust? (kolektori toru ei lase läbi)
Endal oli sama mure.Võtsin lahti ja mis ma avastasin. Simmeri vedru oli pooleks, teine simmer vigane. Kolvi ülemisest rõngast oli tükk murdunud. Ning keegi jorss oli vale laagri pannud vändale ja see sõi blokki
seda küll. kuid mis puudutab karboraatorisse lisa õhu tulemisse siis seal simmereid ju pole? on ainult üks tihend mis on kolektori ning mootori vahel. Ja kui kuskil mojal mootoris on simmerid läbi siis need ei tohiks mõjutada pöördeid siiski..?
Kõiksugune lisaõhk mõjutab. Kui alla 5000 pöörde tahab välja surra siis on ikka päris tõsine probleem, endal sama asi olnud kui 2 tikkpolti läbi olid. Trelliga töötas mootor kenasti, aga omal jõul ei suutnud tööle jääda.
okei, nüüd ei lähe mootor üldse käima. Tõmbasin vaakumklapi ise suuga lahti niiet filter jooksus täis. Kuid gaasi andes ja starterit käiates ei lähe isegi küünal märjaks. Ja karboraator oli ka puhas....
sain käima. aga on natuke uus probleem. Nimelt sõidan mingi 50km h ja kui rohkem kaasi anda hakkab jamama ja kui põhja keeran siis hakkab lihtsalt välja surema. Et hoo pealt välja ei sureks siis lasen lihtsalt gaasi natuke maha ja töötab edasi. Aga miks nii? Hiljuti puhastasin ära ka väga musta õhufiltri, kas asi võib siis selles olla et kuna ta saab nüüd rohkem õhku on tal vaja ka pensu rohkem peale saada?
avastasin jälle midagi, nimelt kaasi siiber jääb vahest kinni. võibolla sellepärast jääb ka gaas peale.