Tekkis ülisoodsalt võimalus üks neljataktiline soetada Räige peldik oli kui sain, kuid nüüdseks masin nagu brillikivi minusilmis. Kohe sai uued kolvirõngad kuna vana omanik oli ühe katki teinud. Mingi 3-4 päeva sai alguses jamatud, et käima saada. Sai karleriku ja põrguvärgiga konsulteeritud. Igatahes nüüd tuli lõpuks välja, et kas kett on kulunud või väntvõlli hammasratas, sest viskab keti üle nukkvõlli ja muudab süüte koguaeg valeks. Ujutasime siis muru veits, et libedam oleki. Ega väga aru polegi saada, et rattast all pole, takistust väga polnud. Keerata samas väga ei kannatanud.. Sai siis esitule pirnid ka läbi lastud, kuna vana omanik ei pannud pingereleed külge. See tuli välja alles siis kui tuled õhtal juba olid=D Nüüdseks masin aastake arenenud ja setup on selline Blokk: Shortblock asendunud Longblockiga Silinder: 63cc Pea: originaal Nukkvõll: originaal, kuid ülitäpselt paigas Karpa: originaal, asendub peatselt 16.5 või 17.5 2t karpaga Sumbuti: Hetkel originaal, lühem, kergem versioon Variaator: originaal Sidur: originaal Trummel: originaal Rullikud: 4.5gr Survevedru: Malossi kollane Sidurivedrud: Lühemad peale venitatud valged Esiamordid: 150cc, pika käiguga amordid Tagaamort: Gaasikas, kõrgendus 4cm Süüde: Piiraja vaba CDI Tulevikus tahaks peale panna racing nuka ja parema silindripea. illustreeriv pildike ka..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Ekstreem rehv yleval paremas nurgas juba olemas xD Ideaalis tahaks lindi leiutada sellest
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Hetkel seisab mootor nukralt laua peal. Oleks vaja uut ketti, sest arvatavasti kett on välja veninud ja ketipinguti ei pinguta enam piisavalt ära. Seetõttu viskab koguaeg ka süüte valeks. Homme on viimane eksam ära siis saab hakata tegelema.. Ehitan vb ühe suusaga süsteemi hoopis, siis annab keerata ka vähekene.=)
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Talvel sai enda Stc-l ka suusk ette pandud. Kannatas sõita küll. 8) Kasutatud nukkvõlli kett täiesti olemas ning peaks veel kõlbama küll, kui huvi siis PS. Edu!
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Ühesuusaga on ikka keeramine mitu korda parem kui praegune varjant, lindi tegemine pole tegelt raske, aga aeganõudev Edu..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Kahe suusaga oleks vaja juba lumesaani moodi toimetavat laia süsteemi või siis äkki Piaggio MP3 stiilis värki? Iseenesest mida suurem toetuspind sellel, seda vähem ta lume sisse vajub ja seda kergem on mootoril. Kui otsad ikka poole meetri sügavusel siis see freedokönn ikka vedada ei jõua.
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Eks esimene kord läheb ikka aiataha. Idee kohaselt tahaks sellega peipsi peale kalale minna.. Paksu pehme lume sees ei saa isegi mootorsaanid hakkama, jäävad lihtsalt kinni. 2 suusaga see jah jama, et 1 suusk tõuseb täiesti ülesse kui keerata. Aga no pmst 10 minutiga saaksin 2 suusa asemel panna 1 suusa, vaja läheb lihtsalt kerget relakaga modifitseerimist. Lindisüsteem on välja mõeldud. Kuid kuna pole nagu kettülekandega, siis kõvasti raskem seda teostada.. saab esiotsaga ühelepoole ja mootori kokku, eks siis vaatab. Niipalju kui sain sõita, siis oli igatahes fun.. Talveks piiran muidugi ka õhuvõttu nii karpasse kui ka silindri jahutusse, et mootor saavutaks ikka optimaalse töötemperatuuri Lähipäevil hakkan juppe ka ostma. Ostan vist kolmap. endale mingi rolleri millega saab mööda ida-virumaad kihutada ja juppe kokku koguda..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Sai siis doonor masin muretsetud, millel mootor tiptop korras. Alla läheb siis long blockiga mootor, peale panen ka 63cc silku. To isend on EKG klapiga. seega tundub veits piiratum..Aga no mis teha..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Mis asja? Kuna külma õhu tihedus on suurem, siis tuleks hoopis anda sinna bensiini juurde mitte hakata auke kinni katma. Siis saab sellest ehk isegi kasutegurit. Jahutuse osas võib sul olla isegi õigus, kuid ei maksa liiale ka minna. Arvan et töötab ilma jahutusõhku piiramatagi hästi. Lumes sumbates teeb mootor rasket tööd kuna ei ole olemas kerget veeremist, ning küll ta siis ka rohkem sooja eraldab.
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. seetõttu piirangi sisselaset, sest ,et tihedus suurem ja on vähem õhku vaja.. Vahet pole kas suurem düüs või vähem õhku.. ühtemoodi võtab rohkem kütust ja liigub samamoodi edasi.. Teistpidi võtab samapalju ja töötab samahästi.. Kõige pikem protsess on mootori soojendamine. Sest õli läheb nii külmaks ja paksuks.. Aga täna hakkan tasapisi ehitama..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Karpa jäätumise vastu on vesijahutustega mootoritel läbi karpa voolikud 8)
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Nojaa, siis tuleb teha lisatoru, mis silindrist suunab karpa poole. Kahjuks pole vesijahutus ja pole ka 2taktilise karpa. Enne sõitmist tuleb jäästvabastajaga ülelasta Praegu panin veits korralikuma kiige külge ja varsti mootorit tegema..
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. tee ise ette üks korralik metallist suusk, ned suusad mis ees lähevad ma usun suht ruttu katki
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Alguses proovin tollega, kuid suusamaterjal juba välja igaksjuhuks otsitud. Täna sai tunnike aega leitud, et mootori jupid ümber vahetada ja alla lükata. Nõme on ikka see EKG huinjaa.. Ja ilma selleta ei saa kuidagi, ei vaadanud ka kuhu see seal silkupeas läheb.. Sigakena näeb välja Paremalt läksid jupid vasakule.. Küljes siis 150cc taguamort, mis pikem. Longblokk koos 13 tollise veljega. Homme paneb tööle vast.. ja siis peaks panema ka emalaeva pikemad esiamordid külge 8)
Re: JussPB Freedo2 63cc Snowscoot. Päris pano värk aga jaa suusk ees võiks olla tugevam, või mulle ainult tundub et jama materjaal on.