Tere, kuna kuulsin ühelt tuttavalt et 50cc AM6 mootorile annab 70cc kolvi panna, siis mida see juurde annab?! Enda derbil siis hetkel 50cc kolb (stock), kuid tahaks seda panna: http://www.cn-parts.ee/pood/et/kik-toot ... b0-10.html
Ei tea küll eriti derbidest midagi, aga tean seda et 50cc silindrile ei anna mitte mingi valemiga 70cc kolvi panna.Tuleb osta 70cc silindri kompl.
Tõesti vaja on tervet silindri komplekti. 70cc-l on kolvi läbimõõt suurem, kui 50cc silindril. Muidu 70cc eeliseks on see, et rohkem jõudlust.
Tuleb vahetada kogu silinder. Pead ka õige silindri valima. Et asjast ka täiseffekt oleks, siis peaks vahetama ka summuti. Pärast silindri vahetust tuleb ka karburaator uuesti seadistada. Kui sul tõesti on AM6 mootor, siis peaks su masin vana nagu maakera olema. Sel juhul soovitaks teha mootorile kapremondi. Silindri valimise puhul peaks endale selgeks tegema, et väga odavat ja head ei ole ühes asjas olemas. Airsali silindrite puhul näiteks probleemiks nende valmistamise tehnoloogia ja materjal mida valmistamiseks kasutatakse. Väljendub selles, et vajab väga täpselt seadistatud karburaatorit. Vastasel korral jookseb silinder kokku ja 90% juhtudest saab kogu komplekti uuesti osta. Kui ükskõik millist masinat aretama hakkad, on soovitav kõige pealt segeks teha oma võimalik eelarve. Selle põhjal saab pakkuda sulle selle raha eest paremat varianti. Tänu pikaajalistele 2T masinate tuunimise kogemustele ja kui sul soovi on, saame ka meie sulle pakkuda just sinu soovidele ja võimalustele vastavat tuuningut.
See, et odavat ja head ei ole olemas, käib kõikide silindrite kohta. Mis on Airsali probleem, on lihtsalt näiteks toodud.
No kepsu peale selle kolvi saaks panna,kuid see ei mahu silindrisse ära ju.Ilma õige silindrita ei anna see suht midagi juurde.
Jep. Väga kehvasti sõnastatud lause. Õigemini sõnastades: Mitte midagi ei anna juurde teine kolb. Parim oleks osta kvaliteetne silindrikomplekt, mida korrapäraselt hooldada. Mitte osta odavaid hiina juuste, mida võid kordades kergemini kotti lasta võrreldes mõne kvaliteet firma silkuga. No muidugi kui osta võimsam silinder, siis tasub lasta mootor mõnel targemal kokku panna ning timmi ajada. Enamus tekstist oli mõeldud teemaalgatajale.
Kui ikka mütsi ega maad ei jaga, ei tasuks kohe masinat lammutama hakata. Teha enne selgeks mootorite põhitõed ja siis edasi vaadata. Praegu soovitaks kellegil teisel masinat ''tuunida'' kui ise veel asja ei tunne. Odavalt jah ei saa head asja, kuid ilma hooldamata ei kesta ükski silinder. Olgu ta siis ükskõik mis firma silinder. Arvan, et pigem poisid ei hoolda regulaarelt enda masinaid ja kokku jooksmine ongi tulemuseks. Küll siis kirutakse ja vannutakse taga, et kui sitt silinder.
Odavalt jah ei saa head asja, kuid ilma hooldamata ei kesta ükski silinder. Olgu ta siis ükskõik mis firma silinder. Arvan, et pigem poisid ei hoolda regulaarelt enda masinaid ja kokku jooksmine ongi tulemuseks. Küll siis kirutakse ja vannutakse taga, et kui sitt silinder.[/quote] Kahjuks ei, Airsal silindritel on nikasil-kiht nõrk ja rabe. Ometigi on olnud halb kogemus ainult Airsal Racing LC silindritega, Airsal T6 Racing AC silindrid on kannatanud pikki sõite ilma ühegi probleemita - täpselt nii nagu peakski.
Airsali probleemiks om pehme silindrimaterjal ja odavalt tehtud kolvid, mis paisuvad oluliselt rohkem, kui näiteks Malossi omad. Seda kinnitab ka Airsal ise. Sellepärast on seal eriti oluline õige düüsi valik. See kehtib kõikide odavate silindrite kohta. Malossil näiteks kallimatel silindritel mitmest erisulamist kolvid, ning tänu materjalile ja valmistustehnoloogiale , paisumine oluliselt väiksem.
''Kõik'' on liiga üldistav. Põhjus on just hinnas. Kuna enamuste vanemad ei ole just tead mis rikkad ja rollerdajatel ju puudub enda sissetulek, siis vaja valida ju kõige odavam. Lihtne ja loogiline.
Airsal on hea hinna ja kvaliteedi suhtega silinder. Ainult, nagu öeldud, kui vale seguga kokku jookseb, saab kogu kulutatud raha ära visata. Ja seda juhtub tihti. Halvasti hooldamine mõjub kõikidele silindritele halvasti, aga siin pole sõnagi juttu hooldamisest, vaid valest seadistamisest.
Pole sellise nimega tegevusest midagi kuulnud. Kui küsimus hooldamise kohta, siis silmas peetud masina mootorile suunatud hooldust, ehk siis õhufultri õigeagset puhastamist ja õlitamist, korraliku õli kasutamist, neljataktilisel õli õigeaegset vahetust jne.