Tehniline: Silinder: Polini evolution 70cm3 (mootori korpuse kanalid viilitud silindriga ühtseks) Väntvõll: BGM evolution+laagrid Summutaja: Malossi MHR Sisselase:Reedblock Malossi MHR, carbon klapid, malossi kollektor Aju: Malossi TC-unit Variaator: Polini speed control (võite pakkuda vahetust multivari vastu) Sidur: Polini evo 2g+ malossi punane survevedru Siduritrummel: malossi wingbell Karburaator: Dellorto 21phbg+ polini käsitoore+ malossi E5 koonus Ülekanne: Malossi primary, 25% lisa tippkiirusele(SA calc) Ostsin masina plaaniga korda teha, mõned tiirud teha ja uuesti müüki lükata. Masinal potentsiaali on, ei tohi raisku lasta. See mu kaheksas roller kuid esimene CPI, vaatab kuidas ülal peab end Plaanis lisada Malossi primary ülekanne, kui keegi müüb siis ka secondary. Praegu on masin laiali võetud, vaatan üle kui palju tööd vaja teha. Alustasin juhtmestiku korrastamisega. Kuna aju vahetatid siis suht porrilt ühendatud juhtmed. Karpa timmi panna, alguses väga väike puterdus on, see häirib. Spido valgustus vaja paigaldada kuna algul olevat ledid olnud mis maha kärssasid. Panen tavalised pirnid asemele. Masin ilusti puhastada, nii plokk, raam kui lõpuks kondlid. Plastikud ära parandada nii palju kui võimalik ning uue värvikihi alla. Vaikselt alustatud, sisemised tulevad mattmust. Osad värvitud juba. Üldine ülevaatus asjale teha, pidurite korrastus jne, et müüki läheks roller millel poleks mitte midagi viga. Uuendusi peaks suht tihti tulema hakkama. Ja selle osa pealt kuidas masin liigub, eks seda lõpus näha ole. Praegu juba päris hea. 13.11.2013
Sai tänagi vähe tegeletud. Suuremosalt juhtmestikuga. Täpsemalt parandasin massjuhtmeid. 4 peenikest oli ühe peenikese kaudu edasi viidud uude liitumiskohta kus oli sama jama. Ühesõnaga 8 juhtme massi vedas edasi 1 peenike akuni. Porno. Vedasin korraliku jämeda massjuhtme, jootsin kinni, termokahaneva rüüga kinni kõik. Kõik teibitud liitekohad tegin juhtmestikus üle, jootsin ja rüüga kinni. Lisaks vahetasin piibu ning juhtme vähe käredama vastu. Alguses masinat käima pannes pidin toorest andma ning natuke käiama. Nüüd läheb käima nii -> video http://www.youtube.com/watch?v=mn4MbJN0 ... e=youtu.be See oli külmkäivitus ilma toore kasutamiseta. Kuid nüüd on plokk lauapeal. sumpa värvitud, silencer lihtsalt lakiga üle lastud, ei hakanud värvima. Lakk peaks natukenegi kaitsma väiksemate vigastuste eest. Avastasin veel, et gaasitross ei tõmba karpa siibrit lõpuni üles. kõva pool cm on gaasikäiku puudu.
Täna siis, summuti värvitud. Avastasin, et kogu sisselaske süsteem on malossi oma, mitte ainult klapid. Vanad ülekande jupid, päris kenasti kulunud. Küsimus ka, kas polini evo 1 ja 2 on sama silindri peaga ? Asi veel nii kaugel, et plokk on masina küljes. Polnud enam päevavalgust, et pilti teha. Siis tagumiste suunatulede plastik tuleb välja vahetada kuna eelmine on katki. E. Värskelt lihvitud krunt, 1 värvikiht ka juba praeguseks peal.
Täna ei olnud aega ka selle rolleriga väge tegeleda. Maja ehitus võtab oma aja. Sai natuke muu töö kõrvalt nokitsetud. Spidokas olevad tühjad kohad sai asendatud pirnidega ning nüüd spido valgustus olemas. Originaal dioodid vms on läbi omadega. Siis sai vario kaan veel korra värvitud ja lakitud. Kerged kriimud on näha kuid ei hakanud sp pahteldama seda. must värv peal, ei paista nii hullult välja ja parem ikka kui räämas kaan.
Vana jahutustaldrik läks katki, üsna emane oli algselt. Sai uus ostetud. Spido valgustus töötab. Nüüd üritan karpat ja variot vaikselt sättida, et kohapealt ilusti ära läheks. Samas masin müügiks. Kellel huvi võib hinda julgelt pakkuda, ei solvu ega ole kuri
Kuule kui kolmveerand gaasiga lasta siis rebib rõõmsalt. Karpat vaja tuunida vähe. Taisgaasiga lasta ei saa.
Nüüd lähiajal üritan sebida väiksemat düüsi ja proovida siis. Masin ka müügis. kui keegi tervet masinat ei taha siis võin juppideks ka müüa kui kõigile mootori juppidele on ostja.
Sorri teise posti eest aga nendele siis kes tahtsid teada kuidas asi liigub http://www.youtube.com/watch?v=2b2cC1ypNDM Vaadake videost. Mis tegin? Vahetasin küünla, panin suurema kütuse düüsi, puurisin õhu düüsi suuremaks. Tulemus on päris hea, kuid mitte päris see mis olla võiks. Vario rihma võiks välja vahetada, ning algust vaja timmida. siis liiguks veel paremini. Lõpp kokkuvõttes on 21mm karpa suht paras piiraja.
Eks ma aega mööda teen. Uus rihm tuleb lähiajal. Karpa timmi, kondlid peale kruvida ja asi valmis. Vb proovin raskemaid rulle. praegu on sees 3,3g Arvestades neid kergeid rulle ning paska vario rihma on 107km/h päris hea tipp kiirus.
jõuab proovida. Tähtsamad asjad ennem, karpa ja rihm. Pärast võin proovida teisi rulle. Neid peaks vedelema. Probleem, mul pole piisavalt düüsesid. Proovin hakkama saada nendega mis on.