Tere. Eelsõnana märgiks ära, et autode suhtes mul mingit margieelistust pole, niiet koheselt rullnokaks ärge siis sõimama hakake Autoks siis Bmw, mis tuli peaaegu, et kommihinnaga kätte. Seepärast ka selline valik. Kui autot esimest korda vaatamas käisin, oli auto peaaegu aasta seisnud, sammal ja hallitus vohas igalpool. Vaatasin auto üle ja proovisime käivitada. Aku oli tühi... Panime aku laadima, mõne ajapärast uuesti proovides läks matsust käima. Mootor töötas vaikselt, kapotialune oli puhas, miskeid vedelikke kuskilt ei lekkinud, kõik tundus hea. Proovitiirul sai selgeks, et pidurid ei ole kõige paremad( Tundub, et süsteemis on kuskil õhk sees) aga muidu veermik vaikne, kuskilepoole rool ei kisu ja rehvid olid võrdselt kulunud( võiks loota et ratta kalded ja kokkujooksud on paigas). Tõin auto ära, uudistasin vähe. Autol on peal signalisatsioon, immobilaiser. Salongist- M'i rool ja käigukangi nupp, vändaga aknad ja katuseluuk, käetoed... Õnneks istmed on terved. Akendele pandud enamvähem korralik toonklaas, all tehase kärgvelg... Pindmist roostet esineb uste all ääres ja ka tiiva alumistes äärtes. Läbivat roostet on ka kahjuks. Kõrvalistuja poolsel tagatiival, mis on kunagi pauku saanud ja peale üleslöömist mädanema hakanud. Iluvigu on si*aks, aga nendega tegelen hiljem. Peaprioriteetideks on autol vahetada kõik mahlad ja filtrid, õhulugeja, otsida uued või uueväärsed talverehvid ja tegeleda tagatiiva roostega. Paar pilti ka... Lähiajal veidi paremad pildid.
Miks on sul vaja postitada mitte vajalikke postitusi? Ilmselgelt on see loogiline et väikse raha eest sa uut ja korraliku ei saa...
Informatiivsem mitte, aga hoiab äkki ära su järgmisi mitte vajalikke postitusi, mis on üle üldiselt foorumile hea.
Läbi aetud saan või mitte, seda otsustab igaüks ise. Loomulikult uut autot väikse raha eest ei saa, see on kõigile selge. Samas, olen töötanud üle aasta autoremondi alal ja tehnikaga olen seotud tihedalt üle 6 aasta, niiet ikka jälgisin mis asja ma endale soetasin. Eelmine omanik oli kuskil 60-ndates meesterahvas ja kohalik inimene, teadsin auto eelnevat ajalugu mingilmääral ja autot on eelnevalt korralikult hooldatud. Aga muidu, autol sai vahetatud aknavändad( nüüd E36 omad) kuna 2 originaali olid katki. Homme vaba aega on, nokitsen parktulede kallal. Tühised asjad, aga kuna hetkel rahaline seis ei ole kõige parem, siis suuremaid asju ette võtta ei saa...
Mis asi on tõbled? Siiski omast arust saan olen rahulikult paigal ega tee äkilisi liigutusi. Vahet pole kas näen või mitte, probleemiks oled sa tervele ühiskonnale.
Nonii, pisike uuendus... Tegelesin parktuledega, tulemuseks usa- stiilis parktuled. Täna vahetasin autol veel jahutusvedeliku ära( sisse sai vedelik, mille külmumispiiriks on -36 c) ja uurisin miks salongipuhur nõrgalt puhub. Põhjuseks see, et trossikõri liikus trossiga kaasa. Tegin väikse stoperduse, määrisin trossi ja asi sai hea.( Kinni oli see tross, mis liigutab väljastuleva õhu klappi). Päeva lõpuks võtsin kõrvalistujapoolsel tagumisel uksel polstri maha ja vaatasin miks keskluku mootor vahepeal ust lukku ei pane. Lukk ja mootor maha, vähe WD-40-t vahele ja hea. Ahjaa, uksehinged määrisin ka ära. Väike telefonipildu parktuledest.
Abivahendid igaks olukorraks : WD-40 ja mägiaivari teip Ei tegelt tore , et väikeste detailidegi kallal nokkida viitsid , kui suurte jaoks rahakott ei võimalda
Mõtlesin vanad pargid välja võtta, aga enne vist siiski seda ei tee kui udukad ka ette saan. Rallitaja: Mopi teemasse, hmm, porisest mopist võibolla õhtuks saab isegi :roll:
Pole siia ammu kirjutanud. Auto ikka alles ja pidevalt areneb. Hetkel teen keretöid. Vahetan kundepoolse küljekarbi, tagatiiva ja esitiibade alumised otsad. Tehtud asjadest ka väike list : Uued Vallai naastrehvid talveks Suveks 18" valuveljed. Tagumised 10" laiad, esimesed 8" laiad. Kroom spidorõngad/punased seierid. Spidoblokk korras pikslitega Uued luugiamordid Uus keskluku mootor tagauksele Uus/kasutatud õhulugeja Puhastatud tühikäiguklapp Uued käsipiduriklotsid Uued stabikakondid Uued rooliotsad Esistange värvitud Facelifti soojendusega peeglid Uus embleem kapotil Katusereelingud Muusikasüsteemist: Jvc makk Ees Hertzi Dieci midbassid ja tweetrid Taga Blaubunkti kompod Pagassis Toxic max. 600w basskõlar ja noname max 400 w võimendi. Üks pilt ka... Lähikatelt kiskusin kollase kile maha juba... Ja lõpetuseks. Hater´s gonna hate ja head aastavahetust
Pole panna normaalseid pilte, hetkel auto täitsa laiali, keretööd ju käsil. Eks kui tööd valmis, tuleb ka normaalseid pilte.
Tänud Ega sellise hinnaklassiga pole valida mootori võimsust, lihtsalt joppas kätte ja tuli sellega leppida. Iseenesest ju tehnika on heas korras, kere tahtis veidi järgi aitamist, tegelen sellega hetkel. Aga katuseraamid on jah rohkem selle eesmärgiga, et meeldivad need. Pigem nagu iluelement, kuigi need võivad osutuda kasulikuks ka ju. Samas, nende eemaldamisele ei kulu rohkem kui viis minutit.