Nonii, teine roller siis mul, esimeseks oli Katana, nüüd siis Ktm. Rolleri sain siis nii, et Katana vahetasin Honda MTX'i vastu, kui sellel kolb purunes vahetasin Honda Ktmi vastu. Suht räbal pill on tegelt see, gondlid tahavad tegemist, amordi tihendid vahetust+ uus õli, sadulanahka uut vaja, uut tagutule klaasi, uusi rehve( vanad lasen kruve täis, proovime jäärada ) Mootoris vahetan laagrid, lasen ploki pulbris ära värvida, uus sumpa, Airsali silku kit( 70 cc) uus karpa( olemas vanadest varudest) uut õhupuhastit( olemas vanadest varudest), uut rihma, tagumisi rihmataldrikuid, laagreid jnejne Tegemist on palju aga no üritame kevadeks pilli valma saada Paar pilti ka hetkeseisust, täna või homme võtan ploki alt ära Praegu sebitud lenksupuks( ssp), lenks, pikem esipiduri voolik ja teine piduripump, silencer. Eks liigume samm-sammult edasi. Gondlid enamus olemas :lol:
pääris normss asi , normaalne puks kuluks jah ära:d , muidu edu sellega , pole ka just roller mida iga päev näeb
Sul on täiesti õigus, täiesti ulme kui kerge see pill on Keldrisse ja keldrist välja veetud ise ilusti, Katanat punnitasime kahekesi, krdi raske oli too ikka. BTW, ees on paioli amordid, selle sain ka teada. Ahjaa, leista lõikasin ka mõlemast otsast 3 cm lühemaks, palju parem sai. See, et puks nii kõrge on, mõjub välimusele laastavalt, aga täitsa pekkis kui hea sõiduasend on, pole enne nii mugavalt istunud rolleri seljas. Stuntimiseks on vaja natsa kõvemat mootorit kui see, mis seal vahel on. Igatpidi koffi jne. Uue silkukiti ja sumpa ja muu nodiga peaks edukamalt edasi ketrama. Esmaspäeval hakkan kukkumispukse aretama, kui miskit areneb, kostitan jälle piltidega.
fail. räme räim tuleb, mingi suva "sportsumps" ja tecnigas silencer. :lol: osta mu tuttavalt parem lc4 ära, saad selle mootori vahele panna. nuinah sa jamad mingi airsaliga
Paak on jalgeall jah. Aga mingit sellist silkut rahakott ei luba, tuleb leppida mingi silkuga Airsali seeriast Tähtsal kohal on ka vastupidavus, ma küll eriti ei viitsi iga 500 km tagant rõngast vahetama hakata jne :roll:
See stuntbar on väga odav seal taga no. Minu arust KTM nime all rollereid ei ole tehtud.. Peaks Beta olema sul siiski.
Elu esimene stuntbar mul no :lol: Aga siiski on see KTM, seda teemat lahati selle rolleri müügiteemas ka, isegi dokides on ktm kirjas. Kui muidu tõestatud ei saa, siis teen dokkidest pilti :lol:
Trr, tegelikult ma käisin sulle selle vana silindri kohta ju ühe idee kui uue ostad, et saaks selle peal ju igast s*tta katsetada. :roll: No kas pole tore.
Beta Ark on roller, mitte firma. Beta on firma, mis toodab rollereid ja trialimasinaid(mujal pole betast nagu väga kuulnud)
Katsetame katsetame :lol: Sinu DEF- tuuninggarages. Niipaljut siis veel, et sai sebitud Piaggio tagumised rihmataldrikud, homseks peaks kohal olema.
käi p... krdi def, mul on väljasuretamise tuuning hoopis ja pealegi käivad kõik peenikesed tööd toas soojas ja laua taga. garaaz on pussydele. Ja mul pole üldse tuuning vaid oopis custom. ja hevi metal garaaz on.
Lenks maksis 350 eeki ja kasutatud oli kui ostsin. Pärit on see 2009 Motovert Pro XY pealt. Täiesti sirge ja okei.