Kas oleks normaalne seting 4t 72cc'le?

Discussion in 'Tuuning' started by Super 8, Aug 10, 2011.

  1. Super 8

    Super 8 New Member

    52
    0
    0
    Peale paneks 72cc silku komplekti, rullid 7.0 g ja düüsi 100, kas oleks normaalne või peaks veel midagi muutma???

    Masinaks 4t 50cc Kymco Super 8 ja hetkel täiesti timmis:
    mootor stock 50cc (ls 12400+ km)
    Malossi variaator 6.0 g rullidega (võiks veidi raskemad olla, 6.2 g)
    Malossi kollane survevedru
    Malossi sinised sidurivedrud
    Malossi Kevlar Belt
    85 düüs
    Piirajad eemaldatud

    Soovitage omapoolseid setinguid!!!
    Pakkuda võib ka kasutamata või vähekasutatud silkukomplekti, düüsi ja rulle jms.
     
  2. paul94

    paul94 New Member

    152
    0
    0
    Mul on 72cc ja käib väga hästi.
    Minu set:
    88 düüs (originaal oli 80, soovitatakse 10-15% suurem panna originaalist)
    Orig. variaator, 4,4g Malossirullid
    Malossi valge survevedru
    Piirajad eemaldatud
    Nõel kõige üleval.

    Ja käib nii hästi ja nii timmis on praegu, et sõbra 80cc 4t sai üle kiirenduses ja tipus
    Freedo4
     
  3. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Düüs pannakse segu vajaduse järgi, mitte kes mida soovitas.
     
  4. Super 8

    Super 8 New Member

    52
    0
    0
    Nõela mul reguleerida ei saa; Rullid ma arvan et tuleks ikka raskemad panna, kuna 72cc annab paar kW juurde ja 4t ei vaja kõrgeid pöördeid.
    Muidu Freedo 4 ja Kymco Super 8 mootrid on ehituselt sarnased, aga käituvad üksteisest väga erinevalt, seega arvan et selline set mulle ei sobi. Freedo mootor on palju uimasem ja ei arenda nii palju pöördeid kui Kymcol, kuigi tippkiirus on enam-vähem sama. See kas on 72cc või 80cc ei mängi erilist rolli tippkiiruses, kuna ülekanne piirab rollerit nkn.
     
  5. paul94

    paul94 New Member

    152
    0
    0
    No mul läks ikka palju rohkem pöördesse peale silindrivahetust ja segu on praegu väga perf. Stock 2t ilma piirajateta saab vabalt lutti, ei räägi siin apriliatest ja yamahadest.
    Mulle läks 88 düüs ilusti, 92 ja 96 oli liiga palju.
    Muide mul üle ka üks Naraku reduktori hammakate komplekt, mille ostsin lootes suuremale tipule, originaalid istusid paremini. Kes tahab võib osta, võin ka täpsemalt järgi vaadata mitme hambaga on jne.
     
  6. Super 8

    Super 8 New Member

    52
    0
    0
    Düüs peabki sul väiksem olema, kuna meil erinevad karburaatorid, mul ei saa nõela reguleerida, seega on see "kõige madalamas astmes". Arvan, et 95-100 düüs oleks mulle paras.
    Stock piirajateta 2t masinatel püsib minu masin väga ilusti kõrval, ei jää maha ega sõida eest ära (kiivid ja cpid jms). :D
    Need hammakad minu masinale vist ei sobi, tagavelg 14" (pikk variaator) + lühike rihm = kõik hammakad suuremad.
    Kas sul oma masina kiirendusest mingit videot pole? Ja kas nii kergete rullidega (4,4g) liiga pöördesse ei lähe, oled raskemaid ka proovinud? (mul on 50cc ja 6.0 g rullidega veidi rohkem pöördes, kui vaja)
     
  7. paul94

    paul94 New Member

    152
    0
    0
    Videot tõesti pole kahjuks :D
    Mul olid originaalid ka 6,0g sai nendega proovitud aga uimas ikka veits alguses, 4,4g läheb ilusti kohe pöördesse ja tipule mõju minu spidoka järgi küll ei avaldand. Proovisin ka vaheldumisi neid korraks, aga ikka ei olnud see. Andsin lõpuks kuuegrammised sõbrale isegi, kuna praegu on hea ja suht kulund olid ka vanad niiet polnud kahju.
    Mõned küll räägivad et mul teeb looma häält kui hargi peal pöörde lasta, aga segu on hea, mitte liiga lahja ning küünal ilus tumedapoolsem kohvipruun. Liikund juba nii 2000 ja natuke peale km. Nüüd plaanis ka uus sumps osta, kuna originaalil kõik needid lahti ja logisevad :D:D
     
  8. paul94

    paul94 New Member

    152
    0
    0

Jaga seda lehte