Sellise raha eest unusta kohe ära, vajadusel saada müüja ka pekki ja kihuta hoopis sellele järgi: http://aprilia.piaggio.ee/index1.php?id=41
need kes võrridest mittetuhkagi ei tea kihutaksid vist selle riisiraketi järgi selle tsinsuga saad healjuhul 3000km sõidetud, sonicuga lendad lebolt mingi 13k maha
Selline jutt ajab iga algaja rolleri teemal pöördesse. :lol: Mis see võimas mootor endast kujutab, 4hp ? Ja kiirendab kergesti lõppkiiruseni, 55 km/h ?
Mine parem issi/emmega sellele poodi järgi mitte ära vaata seda hiinakat... http://aprilia.piaggio.ee/index1.php?id=41
njaa aga kas see hiinlane on siis suurem : D?Ega ta ikka ei ole...Nüüd kohe kindlasti siin mõni rahvas soovitab 12k eest vaadata mõni ap või rox...Mina seda teha ei soovita kuna 12k eest saab küll tõesti jah mõne kasutatud sr-i või roxi aga sel on eelnevalt kindlasti olnud sada miljon omanikku ning igasuguseid põõsaid on sellega uuritud
http://keeway.ee/tdetail.php?de=15&cat=1 või siis selline, mul ka keeway ja vastu on küll pidanud väga hästi, ja ega ma ei hoia ka seda Läbisõit on 10k ja mootor töötab ilusti.
jh aga kui vaadata istme ja jalgealuse vahet siis on jalad ikka väga kõhuall (see kõigi hiinakate mure)
tavaline roller nagu ikka,ega see eriti ei päästa see 3,4kw tee parem nii nagu siin,eespool soovitati. võid proovisõitu ka tegema minnA-siis saad teada kas on hea roller või mitte 8)
mõtle dragster ikka ju , "laiad rehvid" ka taga ju distants käivitus tasuks küll ära ,sest katsuda sellist riisi ikka ei tahaks ja pagasikast kaa veel lisaks underseatile, et varsti uutele juppidele järele minnes mahuks ikka kõik kraam ära
Aga sina käid järelikult kilekotiga varuosi toomas ja ma enda kunagise hiinakaga luttisin päris mitmeid aprillasid ja ma ütleks et hiinakaga 20 000 km läbi sõita enne rõngaste vahetust ei ole just vähe. Need kes siin räägivad mingist 13 000 km läbisõidust on küll parajad naljahambad, järelikult te ei oska rollerit kasutada ja tema mootoriga ümber käia
Arvesta seda et me räägime NELJA-taktilisest hiinakast ning KAHE-taktilisest kvaliteetfirmast. Nelja ja kahetaktilisi mootoreid ei tasu võrrelda, kohe ära teada kumb samadel tingimustel enne otsad annab.