Toon ingliskeelsest foorumist siia teema üle. Nimelt katkise kolvi järgi saab öelda, mis juhtus antud mootoriga. Originaal link http://www.shopsbt.com/forum/showthread.php?t=298 1. Normaalne kulumine, aga rõngas katki ning lukutift välja tulnud 2.Vale sissesõit, põlemise jääke on näha rõngastest allpool. Korraliku sissetöötamise puhul on seda minimaalselt. 3.Ülekuumenemine, kolvi kinnikiilumine silindrisse. 4.Vesi põlemiskambris (seda oma silmaga näinud pole) 5.Füüsiline kahjustus mingi jupi poolt, nt klapileht, sõrmesplint, laagrinõelad jne. 6.Detonatsioon (liiga madal oktaanarv, liiga suur kompressioon, kerge õhuleke, lahja segu, umbes küttefilter) 7.Sulanud auk kolvi keskel- Vale kuumusega küünal, suur õhuleke, küttenälg 8.Puudulik õlitus
mingiii , mul ema rolleril oli nii et sõitis-sõitis (veic õre oli) ja siis vsjoo , ja kui silindri ära võtsin ja kolbi vaatasin siis oli seal : ülemise rõnga vahe oli ennast ,ühest küljest kaks korda suuremaks venitanud + rõngalt tuli otsast jupp ära , mis juppidena nii karterisse lendas ja kolvi ja põlemiskambri vahele jäi . kolvil olid täkked peal , silinder täiesti terve , karter samuti , see oli üks väga suur vedamine ikka . aga võite õelda , lihtsalt mulle ja teistele teadmiseks ,millest see tuleneb . ja kui teema algataja tahab pilte siis võib need ka saada ehk siis PS mulle