Sai siis täna endale sx toodud, ise olen ikka väga väga rahul selle ostuga, kuigi ainult ühe päeva sõitnud Kõvasti parem ikka kui roller minusilmis. Tõmme on ka korralik. Mootor: Silinder: Metrakit 80 cc alumiinium Sumbuti: Malossi MHR replica Karpa: Motoforce 21mm PHBG UUS Athena boostbottel Välimus: LED tagatuli koos sisseehitatud suundadega custom numbrialus Laiem rehv kui originaalis Mingipäev teen pilte juurde, täna ei jõudnud Rehv on taga ikka leebelt suur, täna jõudis juba see ka juhtuda et sumps kukkus kaks korda küljest ära, nüüd sai ta vähe paremini kinni pandud, hetkel väga plaane polegi aga eks talvel vaatab mis teeb, originaalvärvikat ei kavatse kindlasti rikkuda. Numbrituli on ilmselt esimene asi mis külge läheb.
Tõesti ülimugav masin, kahekesi pole ka mitte mingi probleem sõita, kütet võtab ka 6 sajale, ainuke jama on see et käigukastis mingi jama, 5 ja 6 vahel on mõnikord vabakäik, oskab keegi öelda mis seal viga võib olla?
Mul võttis seitse :lol: aga ma ei suutnud linnas rahulikult sõita ka :lol: maanteel ei võtnud suht midagi. Muidu ma arvasin ka, et käigukasti kala, tegelt pole, pmts kui see mingi käigukasti omadus, et ta ei lase sul liiga madalatel pööretel 5ndat ja 6ndat sisse ja mul paar korda viskas välja kui liiga vara käiku vahetasin, kui sa kõrgemalt vahetad siis on täitsa tipptopp tipptopp. Käisin selle murega AP motorsis, mehaanik tegi tiiru, ütles, et talle tundub kõik ok et kui ei sobi, siis peab kasti lahti võtma ja saab täpselt öelda.
See on siiski ikkagist viga, mitte mingi lisavarustus. Iga käigu peab saama igasugustel pööretel sisse panna, ilma et välja loobiks.
50% masinatest see, mul olnud 4 supermotot ja kahel see eksisteerunud ja mõned sõbrad mul ka kurdavad, et jääb nagu kahe käigu vahele, eriti 5 ja 6.
hea õli ongi see mis ei lase kastil ära kuluda.loomulikult peab valge inimese moodi käiku ka vahetama
Minu kätte jõudis masin läbisõiduga 14 000 km ja vahetasin õli ära(agip) seega pole ühtegi õlivahetust vahele jäetud.