Keeway X-Ray mingi jama. Kiirelt ABI !!!

Discussion in 'Help!' started by Qunts, Mai 29, 2015.

  1. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Tere jutt siis AM6 mootorist.
    Nimelt ei lähe Keeway X-Ray korralikult pöördesse ja enamvähem töötab ainult siis kui toores on peal. (käsi toores)
    Mainin veel, et panin uue sisselaske kolektori (kõik ilusti hermeetiline spets bensiini kindla liimiga) ja paigaldasin ka täiesti uue karpussi (Doledo)
    Jõudu nagu ei ole karbuss reguleerimisele ei allu !!!
    Keeran pöörete kruvi ja pöörded ei tõuse samas võin keerata ka segukruvi ja ikka mitte midagi.
    Proovisin ka sõita aga nii kui kolmas käik kaub jõud ära siinkohal ei räägi üldse kuuendast käigust.
    Samas kui toores peal läivitub esimesest laksust aga kui toores lahti võibki taguma jäeda.

    Äkki aitate ja annate head nõu ?
     
  2. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Keegi ei oska nõu anda ?
     
  3. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Uus karpa sama mudel mis vana? Kui on ja vanaga töötas, siis keera vana lahti ja viska düüsid uude ümber.
    Karpa peab ikka masina järgi seadistama mitte, et ostad uue, keerad alla ning loodad, et asi timmis.
    Hetke seisuga paistab, et tahab segu rikkamaks saada. Idle jet suuremaks (kui see pole õige suurusega, siis ei muuda tühikäigu segukruvi midagi, kuna see timmib väga piiratud vahemikus), vajadusel tõsta nõela klambrit ning main jet samuti suuremaks.
     
  4. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Karpa nõela tõstsin ja läks paremaks ja nüüd töötab ilma tooreta aga jõudu pole !!!
    Uus karpa on uuem tüüp mis sellele mootorile mõeldud, originaal tüüsidel mõõte ei leidnud aga uue l karpal düüsid 34/90
    Miks vahetasin karpa ? Kuna see oli seisnud 3 aastat bena sees ja leotasin nädala atsetooni sees ja päris puhtaks ei saanudki !!!
    Ladusin ka vana tüüsid sisse aga mingit vahet polnud.
    Küsin veel kas sellel mootoril on simmerid vända otsas ?
    Kas võib viga olla rõngastes kolvis ? (läbisõit 6260 km)
    Kas võib viga olla lehtvedrudes karpussi juures (hetkel valgus läbi ei paista ja tegin lõdvemaks neid).
     
  5. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kui mootor töötab tühikäigul ning keerad järsku gaasi kas reageerib kiirelt ning teravalt (pöörded tõusevad kiirelt ning kukuvad kiiresti tagasi) või tekib selline jõuetus/uimasus (jou jou ning siis hakkavad pöörded tõusma näit)?
    Kui pöörded langevad tagasi tühikäigule kas langevad kiiresti tagasi samadele pööretele või jäävad pöörded mõneks ajaks kõrgemale?
    Nõel tühikäiku tegelikult ei mõjuta, kui sul tühikäik just eriti kõrgeks pole keeratud, kus läbi nõela juba kergelt kütet hakkab minema.
    Kolvirõngad - osta kompressiooni tester ~30€ ning mõõda kompressioon ära, ega muidu teada ei saa.
    Kui klapid olid terved ning valgust läbi ei paista, siis on OK.
    Igal 2T mootoril on vända otstes simmerid.
     
  6. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Kui järsku gaasi keeran siis kohe kindlasti pöördesse ei lähe tekkib viivitus (olen proovinud segu kruvi keerata aga sellist asendit pole leidnud, et kohe laksaks pöördesse) ja siis laksab ülesse ja tagasi langevad pöörded suht kiirelt aga mingi hetke hoiab jah kõrgemal.
    Poiss proovis sõita ja alguses pole vapsee jõudu aga kui mingites pöörete vahemikus juba on siis hakkab ka paremini edasi minema aga mitte nii nagu võiks/peaks.
     
  7. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Tühikäigul on segu lahja. Suuremat tühikäigu düüsi on vaja. Soovitaks komplekti osta ja Esimese hooga 38 proovida. Kui oled õige suuruse leidnud, siis segu kruvi keerates pöörded muutuvad. Segukruvi ise reguleerib väga väikses vahemikus mistõttu peab düüs õige olema. Kui düüs on vale suurusega, siis kruvi keerates mingit kõrvaga kuuldavat vahet ei ole.

    Mitme mm karpa see on muidu? 19, 21, 24 mm? On mingi sport õhufilter ka külge pandud vms?
     
  8. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Kust düüse osta saab Tallinnas ?
    Karpa on 19 ja filter on originaal ja kindlasti puhas (uus).
    Täna võtsin Resonaatori küljest ja lükkasin vask toruga mingi moodustise sealt seest välja millest valgus läbi ei paistnud, ise arvan, et tegemist oli mingit laadi piirajaga.
     
  9. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
  10. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Mõõtsin survet silindris ja see näitas ainult max 3,5 ja peale seda võtsin silindri lahti. Palju oleks norm surve silindris ?
    Kes/kus Tallinnas silindri ära hooniks ?
    Nimelt võtsin silindri maha ja kolb oli jubedaid vagusid täis aga silindril küünega katsudes midagi ei tundnud aga ära hooniks ikka uus kolb juba olemas koos rängaste ja sõrmega.
    Silindri ja silindri pea vahelist tihendit ka veel vaja kuna Kardirajal polnud pakkuda ja tellimine võttab ju aega.
     
  11. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Alla 5 atm ei tohiks enam käimagi minna. Alla 7 peaks remondile mõtlema hakkama. Norm on 9-10.
    Alu või malm silinder?
     
  12. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Malm silinder ja originaal.
     
  13. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kui võimalus võiksid silkust ja kolvist mõned makrofotod teha. Ehk on näha kas asi on lahja segu tõttu üle kuumenenud ning kinni paisunud või õlituse probleem olnud. Võõrkeha vaevalt, et läbi on käinud.
    Hoonimist võiks teostada iseenesest iga motoremondiga tegelev ettevõte (helista uuri).
     
  14. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Ei viitsi hoonimisega tegeleda ja otsustasin, et panen uue komplekti peale 70cc leidsin ühest kohast hiinaka mis oli mõistliku hinnaga ja kui korralik õlitus on siis peaks oma 6000 km ikka sõitma.
     
  15. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Aina rohkem jookseb juhe kokku.
    Uus silinder sinna juurde kuuluvaga, uus karpa, uued pardimokkad, uus sisselaske kolektor ja krt ikka ei saa korralikult käima.
    Segukruvi kinni siis läheb kohapeal kuidagi pöördesse aga kui sõitma hakkan pole seda õiget minekut ja natsi ajapärast lõppeb ka bensiin otsa, kuna segu kruvi on kinni.
    Tõstan nõela või langetan ja mingit vahet pole.
    Vahetasin tüüse suurtemate ja väiksemate vastu ja no ikka ei midagi !
    Selline tunne et pane föön karpasse sisse puhuma, et õhku järkuks.
    No tõsiselt on mõistus otsas !!!
    Äkki keegi teab veel midagi soovitada ???
    Või tahab asja ise jooksma panna ?
     
  16. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Kas poob või puterdab siis?
    Segukruvi asendist bens kindlasti otsa ei saa.
    Tee karpast pilt (segukruvi küljelt) ning mis on konkreetsed düüside suurused mis proovisid?

    Pane kleeps gaasi rutskale ning tee sinna skaala 0-1/4-1/2-3/4-4/4
    Sellega on lihtsam timmida, näed mis asendis segu paigast ära on ning mida muuta vaja.
     
  17. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Puterdab ja kohapeal nagu käib ilusti aga sõitma hakkad siis puterdab
     
  18. indrek009

    indrek009 Member

    95
    0
    6
    Tee küünla vahe 0,5mm peale. Massijuhe mootori ning raami vahele. Viga kas selles, et süde ei ole korralik või siis on segu rikas.
     
  19. Z0ne

    Z0ne Ürituste korraldaja Meeskonnaliige Super Moderaator Ürituste korraldaja

    6,380
    1
    38
    Sõidu pealt teeb masin üks hetk lihtsalt BOOO ja poob kinni? Või hakkab puterdama ja plärtsuma ikka?
    Kahtlen et poest tulev karpa on piisavalt suure düüsiga 70cc silindri jaoks. Proovitud düüside suurused aitaks väga palju.
    Gaasi andmise viivitust mõjutab ka nõela-aste. Tühikäigul gaas järsult põhja keerata - kui ei reageeri üldse, ning siis viskab pöörde, on segu lahja. Kui aga hakkab vaikselt koguma, on segu rikas. Vastavalt siis näpid tühikäigukruvi ning vajadusel nõela-astet kuni saad paika. Kui ei saa nendega paika, peab vahetama tühikäigudüüsi või nõela ennast - seda aga eesti kliimas väga tihti vaja ei ole, poest tulevad enamvähem õigetega.
     
  20. Qunts

    Qunts New Member

    19
    0
    0
    Nii nüüd korras !!!
    Düüside vahetus, nõela asendi muutmine, küünla vahetus ja ka elektri süsteemi ülekäimine ei aidanud.
    Pange nüüd tähele:
    Aitas tagumise sumpa lõhli lõikamine, kuna sealt ei saanud muidu piirajat kätte mis oli täis tahmanud ja ei lasknud heitgaase vabalt läbi.
    Tegin vähe omaloomingt ja tegin omalooming sport sumpa :D
    Esimesest püttist ehk resonaatorist sai piiraja vabalt kätte: kasutasin pikka vask toru 8mm ja surusin tagumisest otsast sisse ja pudenes silindri poolsest otsast välja aga taga pütti sees on 3 toru erinevates kambrites ja ilma lõikamiseta ei ole eemaldada.
    Omalooming oligi 3 torust kaks (kes mõikab saab aru).
    Nüüd käib edasi nii, et märja asfaldi peal peab ettevaatlik olema gaasiga :D Ja esimese ja teise käiguga läheb igatpidi gaasist tagarattase :D
    Kes mõtleb kas panna 70cc siis mina arvan, et selle raha eest mis selle täna osta võib KINDLASTI !!!
    Hetke seadistus uus silinder koos kovi, pardimokkadega millel garbon lehed 0.3, uus sisselaske kolle ja uus Dolledo karpa millel düüsid 34/50ja108
    Kohapeal keerata rutska põhja on pöörded alla sekundi piirajas aga eks proovin veel vähe düüsidega mängida ja regullida :)
     

Jaga seda lehte