sai siis vahetatud aprilia aeroxi vastu , olen suht rahul vahetusega kuna masin lc ja blokist pole tükke väljas aga natuke siis rollerist : kasutaja malosssssiga ei saa sisse , parool on meelest läinud ning emaili ei mäleta . ( see mu uus kasutaja ) ! Tehniline pool: Silinder - STAGE6 SPORT PRO 70cc LC Summuti - yasuni c16 Väntvõll - STOCK + C3 Sõrmlaager - stage 6 Klapid - STAGE6 CARBON Karburaator - mikuini 16 mm Õhufilter - STOCK + MALOSSI SVAMM Küünal - iridium Piip - NGK Survekas - MALOSSI PUNANE Sidurivedrud - DMP SINISED Rullid - malossi 5g Optiline pool: *Gondlid värvitud BMW BLACK värviga. *Sisemised gondlid saanud peale mattmusta värvi. *Veljed värvitud läikiv-valgeks. *Tutikad esimesed suunatule klaasid. *Poleeritud veepumba kaas. *Stage6 kroom variopoldid. *STR8 Punane-Valge istmenahk. *STR8 poleeritud kick vänt. *STR8 ventiilikorgid. *IGN amordikõrgendus. *BCD Undertail. *STR8 LED tagatuli. masin on ilusti ka registreeritud pole plaanis sellega nüüd küll midagi suurt teha , aga plaanis on osta: uus sumps , gripid , esituli jne. ei hakka kõike siia kirjutama
uueks summiks tuleb arvatavasti yasuni c16 . ning tuleb ette ka uus esituli , quattro oma vms plaanis on soetada ka taha uus amort , kellel on võib teha oma pakkumise 8)
jõuan paaripäeva pärast eesti , siis teen peal on ka uus värv , nüüd on täitsa okei juba välimuse poolest .
plaan on osta peale yasuni c16 , aga kui kunagi peaks sport pro kotti jooksma siis uuesti 70cc teha ei tahaks , teeks heameelega 50 tagasi. ega siis c16 liiga võimsaks ei jää , et see midagi ei mõjuta ?
Mõjutab ikka küll c16 kõrgete pööretega sumps. Mul oli alla stock silinder ja c16, liikus halvemini kui stock sumpsiga.
miks sa arvad, et sport pro kotti jookseb? korralikult filtrit puhastad, bena segad ise õliga ja segu paigas, siis peab veel kaua vastu