Sai siis ostetud paar kuud tagasi uuena pärnu motopoest. sai tuunitud masinatest kopp ette ja nendele raha alla panemist. mootoriks on minarelli horiz. koopia. läbisõitu on tulnud juba 2100 km ja elektriline piiraja maas. välja läheb 67 ja kiirendus on stocki kohta väga hea. mootor on 2 taktiline. taguporikas on ära võetud ja tagatuli ära toonitud, numbrimärk on ka teise kohta aretatud. plaan on veel esituled õrnalt toonida ja esisuunakad. panna ledid ja võibolla jäigemad sidurivedrud. homme korralikemaid pilte algselt: toonitud tule ja ilma porilauata: ütlelge oma arvamus kuidas tundub ja mida tasuks teha. homme päevavalguses uusi pilte
Re: kevini zipp simpli 2011 äge pill on tegelt, olen sellisega sõitnud, iste sama kõva nagu taburet, muidu pole hullu kerib kyll , võiksid mingit sportsumpsi alla proovida
Re: kevini zipp simpli 2011 mingiaeg tahaks sumpsi proovida küll, samas motopoes pakuti et 31 eur panevad suurema düüsi ja võtavad piirajad maha. piirajaid pidi seal palju olema, kas siis peale vario seibi, karpa, elektrilise veel piirajaid :roll: :roll: ilma piirajateda pidi mingi 80 välja kerima.. iste on kõva aga sellega nagu selg nii kangeks ei jää. piaggio typhoonil oli pehme iste ja sellega jäi selg rohkem kangeks. aga no ma ei tea... aga plaan on kuhugi kohtadesse lede panna, ei tea veel täpselt kuhu.. võite soovitada
Kuidagi paks ja tühi on tõesti eest , Froodo kuuel vähemalt see võre ka r-ilt kopitud , teeb asja vähe ilmekamaks
kena pill nagu ikka . Jõudu sulle sellega. Sai endale ka soetatud ja kui raskusi ei valmista võiksid küsida sealt nende käest kes sul piirajaid maha võtavad, et kus ja palju tal neid piirajaid seal sees on. Ise võtsin seibi ära, panin suurema düüsi ja elektrilise piiraja ka maha 70-72 pole väga probleemi. Aga kuna rääkisid, et piirajaid on palju siis võiksid küsida. tänud