Ma vahetasin variaatoris rullid ära. siis oli lõpp kiirus vaevalt 75kmh... siis panin vanad rullid tagasi ja kiirus oli ikka sama palju. Varem oli kiirus 90 ja pigistas sipa veelgi välja. Vanasti kui kiirus oli 90kmh siis olid pöörded 8500 RPM peal. Aga nüüd on 75kmh ja pöörded on sama 8500 peal. Kui kiirendan siis pöörded on kohe 8500 peal ning jäävad samaks kuni praeguse tippkiiruseni (75kmh). Milles võiks olla asi? miks ta aeglasemaks muutus? Kas asi võiks olla rihmas? Või siduris? või millegis kolmandas?... http://www.upload.ee/image/1655952/SAM_3349.JPG
Kas asi võib olla ka selles et sidur libiseb? Saab seda pingutada? Kuid siduri libisemine ei tohiks tippkiirusesse puutuda?
Sidur kindlalt ei ole, pigem et kas variaator ei jookse enam täiesti lõppu või pöörded ei tõuse lõpuni.
põõrded peaks tõusma küll. Tegelikult nad alguses niikõrgele ei tõusnud isegi kui praegu. Aga siis ei jookse variaator lõpuni? vahetasin ainult variaatori jahutus taldriku siledama vastu välja ja muud ei midagi.
Siis see mõjutaski, kui läheb rohkem pöörde siis on väiksem "käik" veel sees, mootoril jõudu rohkem kuid tagarattase jõuab vähem.
Oeh ma ei saanud päris hästi aru. See lahutustladrik mõjutas siis asja?? Mida ma tegema pean siis et seda 90kmh tagasi saada?
Ma ei saa kuidagi aru kuidas see sai kiirust mõjutada. ta oli ainult siledama pinnaga.... aga ehk oli siis ka teise kaldega.. igatahes ma proovin kui see tuul vaiksemaks jääb;D
Pane jahutus taldriku ja puksi vahele seib ja minek läheb ka paremaks .Jahutus taldreku kalle kõks teine ,kui enne ja ei lükka enam teatud maalt rihma edasi .
Ma ühest videost nägin ka et võeti ära piirajaid ja üks oli selle seibi eemaldamine. Võtsin asja lahti ja tõesti uue taldriku kalle oli teine. Aga nüüd tuleb välja et ostsin uue variaatori koos jahutus taldrikuga ning see on suurema kaledga, ehk siis vajab lihtsalt laiemat rihma?
Arvatavasti küll, kuid kui seib vahele panna(tava seib mitte piiraja) siis kaotab tipus kuid võidab kohaltminekus.
Piiraja puks on pronksvärvi(tavaliselt pool tavapuksi pikkusest või nii, tavapuks on hõbedane, seda ära puutu), piirab kiirendust ning tippkiirust tugevalt,variaator ei jookse lõppu piirajaseibiga. Kui sul oleks võtta üks samapikk variaatoripuks veel(kui aint ühega teha ja see perse läheb siis on uut puksi vaja otsida), siis saaks õrnalt lühemaks teha, suureneb tippkiirus, kuid kui liigapalju võtta siis on oht et rihm käib üle ning kiirendust pole ollagi.
Puks on mulüleni hõbedane. asi on praegu nii nagu pildilt näha. sinna otsa läheb otse jahutustaldrik (seibi mul seal vahel pole). http://www.upload.ee/image/1658032/SAM_3347.JPG ning leidsin ühe vana pildi kus oli selline seib: http://www.upload.ee/image/1658044/SAM_3063.JPG selle seibi võtsin kunagi ammu ära ja siis ma aru ei saanud et midagi üldse muutus.
puksi ots läheb mingi mm jahutus taldriku sisse ja sinna alla paned täpselt sama suure seibi mm .See annab kiirendusel juurde .Kuna osad rihmad ei ulatu päris puksini .Kuna on rihm tiba kõrgemal on ka minek kehvem .Enda masinale panin sammuti 0,8mm ja läks paremaks.
See jahutustaldrik midagi ei muutunud tunduvalt, kuid oleks nagu pidanud. kas asi ei või olla kitsaks kulunud rihmas? Hmm huvitav küll. ma panin ka teised rullid mis on 4,2g (eelmised olid kergemad) aga siis oleks ju pidanud kiirus ka suurenema. Aga praegu on ikka nii et pöördeid tuli juurde aga kiirust on vähem. http://www.upload.ee/image/1655952/SAM_3349.JPG