Ostsin siis suve keskel khh esimese 2t, varem nagu 4t peal olnud ja see tüütas juba suht ära . Mõtlesin seda siis tegema hakata sest ostes oli ta veidi katkine (välimuselt). Kõik peal suht stock veel. Uus sumpa vaja osta kuna orig. sumps suht ära retsitud juba (välimuselt). praegused asjad mis muudetud: 4g rullid DMP, ja kollane survekas ja sidurivedrud. Pilt(varasem): praegune hetk siis : praeguseks juba plastikud värvitud aga pildid hiljem kuna veel lakk peale vaja lasta.
edu putitamisel ja head raha kotti , kiiwi sht hea mazhiin tuttaval oli sòitis 14500 maha ja vahetas ainult klolvi ròngad ja rullikud.
Eks ta ole jhh vastupidav. Aga palju raha sinna peale ei tohiks enam minna kui ainult sumpa ja kolbi ja rõngaid vaja.
Endal oli ka kiiwi 15k pealt jooksis kolv kokku (täiesti stockilt) kui lahti võeti öeldi, et ei saa piisavalt õli peale. Oli sama aasta kiiwi . Ei soovita sellel masinal õlipaaki kasutada vaid sega otse benasse öeldi et kolvil endal pold midagi viga, vaid viga oli õlipumbas.
aa muideks, endal läks kiiwi 80 spitti, see tähendab et gpsi 60 km/ph. Või sinu 70 km tunnis gpsi järgi ?
Heh, eiei ikka keeway spitti järgi 70km ehk siis 50 aga mul variaatoris veel seib võtmata, allamäge 85km aga jhh kolvirõngad kulunud ja jõudu ple üldse hetkel