Et oleks vaja rollerile koonukas osta.Olen kahe vahel kas osta malossi e5 või siis tavaline http://www.intermoto.ee/koonusfiltrid/1 ... 40%29.html (taoline) Et kumb soovitate ja mks? Ja missugust düüsi, praegu stock ja poob.
e5, lihtsa põhimõtte pärast. E5 on svamm, teine on lihtsalt metall. metall laseb tükke läbi ning pead hakkama karpat kogu aeg puhastama.
vanast ajast juba rajaäärest teada, kui igasugu mootorijupid oIid tefka kaup, siis teadjad juba rääkisid, et traatkoonus on mootorisurm.
Juba see lause "oleks vaja koonukas osta" on rumal. Mis ilmaime pärast siis sellist jaburust vaja?? Druzjad ei anna rispekki vä? Kõik need vabalthingavad on rohkem või vähem mootori surmad sest enamus nendest toptuuneritest kes siit foorumist sellist abi otsivad, ei tea mitte sittagi sellest kuidas millegiga üldse ümber käia ja nad ei suuda originaalfiltritki õigeaegselt hooldada-vahetada.
ise igatseks ka stockfiltrit kuid jh , stoki kast oli nii pilbasteks et õudne , endal e5 peal , ja häältest parem ei taha r22kidagi :lol: punni keerad siis on teisele poole linna kosta et mingi lennuk tuleb kuskilt kuskil parklas on veel eriti julm agajh mentidele võib silma jääda koonukaga stock filtriga on maruvaikne aga jh mida väiksem seee koonus on seda hullem on müra mida roller õhku sisse lahmides tekitab düüsi ei saa keegi soovitada, seda pead ise hakkama vaatama , 15 ühikut stockist suurem kui siis ka ei ole asi "ideaalne" peale peenregulii on vaja kas veel suuremat või veel väiksemat kui liiga rikas segu on siis tahmab küünla ära , paak hakkab mulisema ja rahakott tühjeneb rohkem Aga kui liiga lahja siiis hakkab vastupidine pull haige lennuk on aga mitte kauaks asi võib üle kuumeneda ja kotti joosta ja tuhat jama veel niiet kui ple enne timmind assja siis ei soovita jamada endal suht kõrini rollerist aga noh ei ole viicind autokooli minna siis peab edasi suristama loodan et on sellest tekstist midagi kasu kuigi veicsegane
Düüsist siis nii palju, et düüs tuleks umbes 10 ühikut eelmisest suurem panna, vajadusel nõelaastet muuta.
Modisin õhufiltrit vabamaks ja panin suurema düüsi, tra kuis hakkas bena võtma Seadsin filtri stock seisukorda ja väiksem düüs tagasi, nüüd võtab kõvasti vähem kütet+ jõudu ikka samapalju Ei näe neil koonustel ja asjadel väga mõtet.
suurem möla ja paak muliseb muud midagi endal oli stock filter otsas omadega ja originaali pld saada seega pidin koonuka panema