On siin kellegil 4 taktilist rollerit millele on pandud koonus peale, kui on siis tahaks teada kas asjast ka kasu on.
panin sõbrale koonsue peale, sest stockõhufilter lagunes ära, 10 ühikut suurem düüs ja masin liikus täpselt sama moodi kui ennemgi kuid mootorihääled olid valjemad. Erilist mõtet pole panna ainult koonust, see pannkse ikka siis kui mootor hakkab tahtma rohkem õhku ja kütet muidu ei tasu lihstalt oma summutit liigse kütusega pesta. kindlasti kui eemaldad kõik piirjad ja aitad kuidagi mootorit järgi kas siis sportväljalaskega, tuuning CDI-ga või siis tegusama silindirga siis on kasu sees.
mul on 4t ja koonukas juba pool aastat peal ... tulemuseks on mehisem hääl ning algjõudu on ka vähe rohkem :wink:
milleks koonukas,. minutiada on sellest abi ainult autole, ma lihtsalt enda aprilial võtsin puhastist ära sinna sissetuleva õhu loti, muutsin ka sissetuleva õhu võtukohta ja parem kui koonukas oskan mina öelda.
ma panin sõbra 4t hiinakale"malaga" vms algul ühendasin õhufiltri vana toru otsa aga siis jäi suht samaks ja pärast otse karpa külge ja tulemus oli supper.Minek ja tipp kiirus olid mõlemad paremad aga ka bena kulu oli suurem
Ütleksin, et täiesti mõtteu junn. Suurendab bena kulu, ega ta midagi erilist ei aita, teda peab tihedamini hooldama.