Koonusfilter!!

Discussion in 'Tuuning' started by mafik1, Dets 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Milline koonukas tasuks diole osta ja mis mõõtmed stock karpa otsal on? Tahaks midagi 300.- lähdale Camexist.
    Ja mis vahe on nendel E5-tel ühtedel on see plastik peal ja teistel pole, et kumb neist parem on?
    Et kas osta mingi võidusõidu oma või E5 või milline?
     
  2. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Re: Koonusfilter

    up
     
  3. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    Koonus = rolleri surm kui iga /kahe nädala tagant ei hoolda...Milleks sa koonust tahad??Parem välimus??natuke mehisem hääl??,SÕBER soovitas???...Koonusel ei ole mõtet...see ei muuda mitte midagi kiirenduses jms paremaks...Võtad stock õhufiltril kummijulla ära ning paned malossi red sponge sisse ning sama mis koonus.
    Aga noo kui ikka jõle isu on osta koonus (elu ja surma küssa vms) siis osta nii kinnine koonus kui võimalik saada on...NIng mis seal rasket on??mõõdad oma karpa ava ära, löhed camexisse ning küsid koonust oma karpa mõõdule...
     
  4. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Kaks nädalat STFU SEDA PEAB IGA PÄEV HOOLDAMA, KUI SÕIDAD. Läbi käidud etapp.
    Hooldusvahenditest hakkab sul väga ohtralt kuluma filtriõli. (hinnanäiteid: Motorex 750 ml spray 190.-, Motul 400 ml spray 110.-, motul 1000 ml pudel 180.-)
    Lisame veel õhufiltri puhastusvahendi või bensiini hinnad.

    Koonusfilter jäägu lollidele tänavakasutusse ja ringrajale. Krossis, enduros, tänaval jne vähendad sa sellega mootori resurssi sajakordselt.

    Osta parem korralik summuti või veidi suurem karbuss, siis tuleb vähemalt tuntav minekuvahe ja 2500 km pärast läheb masin veel käima ka.
     
  5. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    Kui sul on koonus tagaratta kohal ning ei ole mingit porikat seal siis peab tõesti iga päev hooldama...Kui aga ei ole short kollektor ning filter jääb tagarattast vasakule siis ei pea seda nüüd kohe kindlasti iga päev hooldama (va kui sa just tõesti rannas ralli ei lase) ning ma kirjutasingi et ÜHE või kahe nädala tagant...oleneb ilmast ning sõidukohast...Aga jh koonusest hoia eemale!!
     
  6. MuNa

    MuNa New Member

    311
    0
    0
    tra mis te situte selle koonuse peale w? ma elan maal, sõidan liivakarjääris koonukaga jne, ja nüüd mingi nädal aega võtsin mootori laiali, ühtegi kriimu ka ei ole silkus, ja terve suvi ei puhastanud kordagi seda koonukat. ainult rurvekaga pesin rollut vahepeal.
     
  7. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    mul jooksis ap 2 korda kotti tänu sellele...
    oleneb koonuka asukohast
     
  8. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Vähe sõitsid siis suvel ja sügavaid kriime ei peagi olema. Kulumist määratakse detalidevaheliste lõtkude järgi ja kolvirõngaid sööb koonusfilter nagu maiasmokk küpsist.
    Õige reguleeringu korral kokku ei jookse aga kulub kordades kiiremini kui niisama.
     
  9. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Tglt asi nii, et mul ei saanud piisavalt õhku peale, siis lõikusin natuke stock filtrit ja nüüd mõtlesin et äkki hoopis koonukas peale visata sellele, sest niikuinii oli tal õhku rohkem vaja, aga kui see nii pask asi, siis võibolla jääb tulematta:p
     
  10. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    osta malossi red sponge...sama mis koonus (eemalda ka kummijulla õhufiltri boxilt loomulikult)
     
  11. Brabus

    Brabus Active Member

    2,433
    0
    36
    see red sponge on sama mis originaal , lihtsalt odavama hinnaga
     
  12. aprill27

    aprill27 New Member

    1,254
    0
    0
    mkm...red sponge on õhem ka ning õhulisem
     
  13. -Aston-

    -Aston- Active Member

    1,339
    0
    36
    Jep, red sponge laseb prügi paremini mootorisse.
    Muffigi vahet ei ole red spongel ja stockil.
     
  14. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Aga keegi mõõte ei tea, et mis suurus see koonuka ots peab olema?? Ise ei saa hetkel mõõta, kuna roller pole kodus,et äkki keegi teab Honda Dio af-18 mõõte??
     
  15. -Aston-

    -Aston- Active Member

    1,339
    0
    36
    36mm peaks olema aga pead ei anna.
     
  16. Drag

    Drag New Member

    864
    0
    0
    No, ma ei tea, mul vanal Zipil oli veel traatkoonus, lasin igalpool sellega ringi, ja no ei juhtunud selle silindriga mitte midagi. :roll:
     
  17. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Aga äkki teab keegi seda asja täpselt? :roll:
     
  18. mafik1

    mafik1 Member

    561
    0
    16
    Re: Koonusfilter

     
  19. MuNa

    MuNa New Member

    311
    0
    0
    vähe?:D normaalne!... esimene hooaeg oli see mulle... peale lumesulamist ja kuni esimese lumeni sõitisn ma 3200+km... s


    seega ma ei tea kas see on vähe või mitte, aga minuarust päris normaalne!
     
  20. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Mõõda kompressiooni muna. See, kui vähe või palju kriime kellegi silindris on, ei ole mingi määraja.
    Kordagi puhastamata, seega eeldan ka et täiesti õlitamata filter laseb karjääris esimese kilomeetri jooksul sisse nii palju jämedat liiva, et karburaatori segusiiber kiilub kinni. Kui kellelgi on täiendavaid küsimusi, siis jah, on katsetatud kuna üks hull ostis omale koonusfiltriga ratta ja läks kohe sõõrikuid joonistama sellega.

    Kui karlerik110 seda teemat näeb, siis las pajatab teile, kaua tema praktiliselt tutikate osadega mootor aegajalt hooldatud E5-ga kestis. Lõpupoole ei olnud käega mootorit ringi ajades peaaegu mingit vastupanu tunda, kuigi asi läks veel (jõuliselt lüües) käima ja sõitis. Te räägite siin puhastamata jätmisest ja karjääris sõitmisest?
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte