Kropeki Aprilia MX 125 FullPower ´06

Discussion in 'Lugejate mootorrattad' started by kropek, Mai 29, 2016.

  1. kropek

    kropek New Member

    27
    0
    1
    Tervist,
    otsustasin ka siis oma pillist teema teha, kuna siis hea vaadata, mis millal tehtud jne.
    Sellise isu tekkis juba aasta v kaks tagasi Soome poiste videosid nähes;) Vaikselt ajasin pappi kokku, et mingi hetk Soomest tuua ja kuna rahakott veel päris KTM-le peale ei hakanud, siis vaatasingi selliseid odavamaid. Ja siis, ükspäev auto24-ja sirvides arvasin ennast und nägemas:eek: Kuulutus jõudis vist 2-3 päeva üleval olla ja juba paningi Põhja- Eestist Saaremaa poole ajama. Järgmine päev oleks muidu niikuinii ära ostetud.

    Masin on siis esimene FullPower MX Eestis ja mina olen teine omanik. Eestis üldse arvel neid 5 või 6tk. Ostsin ta sügisel 2015 ja kuni selle kevadeni seisis nukralt garaažis. Ostes oli silku kotti jooksnud kuna eelmine omanik oli peale remonti õlivooliku karpa küljest lahti unustanud:( Kuna kohe ei raatsinud uut silkut osta, siis eksperimenteerisin vanaga. Peene liivapaberiga sai kolb silku küljest maha tõmmatud ja jäi täitsa ilus :p Vaid üks mingi pisike täke jäi. Kartsin küll, et äkki nikasili kiht kannatada saanud, kuid nüüd mingi 5-6 paagitäit maha käristatud ja komp. hea. Tellisin uue Vertexi lamedapeaga kolvi, VHM lamedapeaga kolvi silku pea, sõrmelaagri ja tihendi komplekti. Squish jäi mingi 1,1 v 1,2 mm.
    Alguses kui sõitma sain, tundus hea ja sissesõidu ajal väga peenestada ka ei julgenud, kuid mingi hetk avastasin, et üle soti välja ei jookse. Tuli välja, et Rave klapp silkus oli valet pidi. Keerasin selle õigesti ja masin oli hoopis teine. Kauaks lõbu ei jätkunud kuna see klapp/siiber otsustas pooleks minna. Kuna koos saatmisega plekiks see al. 50€ siis andsin selle tuttava kätte korda tegemiseks. Muidugi on ka see eksperimendi jaoks ning ostan ka uue :). Hetkel tegin sinna lihtsalt plekist plaadi ette ja nüüd see klapp nagu koguaeg avatud. Madalatel pööretel jõudu pole, kuid kui pöördesse läheb siis hoia ainult kinni:D.

    Praegu mootori poolt eriti tuunida pole plaanis, kuid tulevikus ikka 34mm karpa(prg 28mm) ja mingi Vforce klapikolmnurk.

    Värvisin ära ka esi ja taga porika kuna olid pleekinud
    Välimuse poolest mingid normaalsed SM peeglid vaja lenksu alla leida, tagatule süsteem leiutada kenam koos nr. hoidjaga ja ette ka led suunad. (taga juba on) Kuna stock spidokas ei funka, siis mingi hetk tuleb ka Koso DB-01r vms.

    Hetkel käib muidugi ka tagale harjutamine, aga kuna seda klappi pole siis peale käiguvahetust tahab ära vajuda :(

    Pika jutu vahele ka mõned pildid. Alguses oli sellises seisus.
    [​IMG]

    Ja praegu
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ehk oskab keegi ka istmele mingisugust ainet/määret soovitada? Punane osa on jube pleekinud:(

    Parimatega,
    kropek
     

Jaga seda lehte