Paljud ei oska õhutada hüdraulilisi pidureid. Selleks on vaja: Pidurivedelikku (sellist, mida masina tootja lubab kasutada) Väikest voolikut (peab olema puhas!) Puhast kopsikut, 100-200 ml teeb asja ära Kui pidurivedeliku reservanum on täidetud, siis võta oma puhas kopsik ja täida see pidurivedelikuga. Kinnita õhutusnipli otsa voolik, mille teise otsa paned pidurivedeliku sisse, mis on kopsikus. Nüüd keera õhutusnippel lahti. Kui oled sellega hakkama saanud, hakka pidurilinki AEGLASELT tõmbama ja vabastama. Pidurivedeliku sisse pistetud voolikust väljuvad mullid - nii peabki. Kontrolli pumpamise ajal pidurivedeliku taset reservanumas - selle langedes pane uus norm sisse, samuti võib tekkida vajadus täita kopsikut kuhu vooliku panid. Pumpa pidurilinki niikaua, kuni voolikuotsast enam mulle ei välju ja siis igaks juhuks veel 10+ korda. Kui oled nii kaugele jõudnud, siis hoia linki all ja samal ajal keera õhutusnippel kinni, et õhk uuesti süsteemi ei pääseks. Pane reservanumale kaas peale, eemalda voolik nipli küljest ja pane niplile kate peale tagasi. Vedelik, kuhu vooliku kastsid, on ilmselt vana pidurivedelikuga koos ja ei soovita seda pudelisse tagasi valada. Pudel ja pidurivedeliku reservanuma kaas sule tihkelt, kuna DOT 3, DOT4 ja DOT5.1 pidurivedelikud on alkoholipõhised ja tõmbavad endasse niiskust. Kui tootja nõuab DOT3, DOT4 või DOT5,1 vedelikku, siis DOT5 kasutamine on keelatud. Vedelikku oleks soovitatav vahetada vähemalt iga kahe aasta tagant. Kui peale korrektset õhutamist pidurilink ikka veel "vedel" on, siis tuleks kriitilise pilguga üle kontrollida pidurilõdvikud ja vigane lõdvik vahetada. Õpetuse kirjutanud Kristjan J. Ilma luba küsimata palun mitte mujale ümber kopeerida!
Kogu õhutuse vältel on piduritopsiku kaas maas? Ja palun defineeri mulle, lollile, mis on pidurilõdvik
Saab ka teist moodi.Pumpad piduri linki mingi 10 korda siis surud lingi täiesti alla ning keerad õhutus nipli lahti.Sealt tuleb koos mullidega piduri vedelikku.Ning siis keerad nipli tagasi kinni (kogu selle aja vältel on vaja hoida piduri linki all) ning kordad protseduuri mõningad korrad ning valmis Muidugi tuleb jälgida et piduri vedeliku reserv topsist vedelik otsa ei saaks muidu pead hakkama otsast peale . To vunka:Jh topsi kaan ei mängi mingit rolli ning parem on kui see on maas siis näed paremini kui hakkab otsa saama vedelik sealt.
Topsi kaane võid ka peale panna, aga kui vedelik otsa saab tuleb seda jurude panna, seega endal lihtsam kui see lahti on. Kui juurde ei pane õigel ajal, imeb uuesti õhu sisse ja on tühja tööd tehtud. Pidurilõdvik = voolik peasilindrist töösilindriteni. Aprill27 kirjeldatud moodusega ei saa õhku korralikult süsteemist välja. Igasugune õhk on kurjast ja võib viia teatud detailide roostetamiseni. Lisaks veel jama, et piduritunnetus väheneb tänu õhule süsteemis. Arvestades seda, et rolleritel (vähemalt viiekümnestel) on niigi tuimad ja uimased pidurid, siis mina küll ei kannataks sõita masinaga, mille pidurilink on pehme kui nuudel. Andke andeks aga asja tuleb teha õigesti ja nii, et saavutataks maksimaalne efektiivsus, mitte nii et "nüüd pidur natuke võtab, järelikult piisab." Siin on paljudel masin kõvasti kiiremaks timmitud ja ausalt, ma ei seedi kiireid aparaate sittade piduritega. Minu pärast jätke originaalpidurid peale kui masinale tuunignut külge kruvite, aga tehke need niigi hädised pidurid vähemalt korda. Eriti mark peaks olema nendel vendadel, kes pakuvad end siin võõraid rollereid parandama, ise ei oska pidureidki õhutada. Kas rehvi oskate üldse pumbata?
Minu arust on siin piisavalt kõik lahti seletatud ja mõni mode võiks seda teemat natuke puhastada ja teha selle KLEEPSUKS.