Kõik mida vajate on sellel leheküljel: http://taishanowners.proboards41.com/index.cgi?board=mechanical&action=print&thread=1674 Nendele , kes ei jaga inglise keelest tuhkagi, teen ma põhiasjad selgeks. 1. CDI piiraja. CDIst tuleb roosa juhe. Ühenduskoht on parempoolse küljegondli all. Kui see juhe on teise juhtmega ühendatud siis ühendage need juhtmed lahti. Kõigepealt tehke kindlaks kas teil üldse on CDIs piiraja või kas need juhtmed ei ole juba lahti ühendatud. Selleks tõstke roller hargi peale ja lööge lapp põhja. Kui pöörded lähvad kõrgele siis pole piirajat kuid kui pöörded jäävad madalaks siis on piiraja. 2. Karburaatori nõela astmed. Avage oma karburaator pealt poolt ( nagu pildil näidatud ). Kui eemaldate kaane siis olge ettevaatlik sest mõnedel markidel on kaane all ka vedru. Pärast kaane eemaldamist võtke see kummijulla ( kollasega tehtud keskel ) välja. Selle seest leiate nõela. Olge ettevaatlik, ärge nõela ära kaotage. Kui olete nõela kätte saanud siis tõstke metallist rõngas keskmisele joonele. Pange kõik kokku tagasi. 3. Õhulugeja piiraja. Eemaldage kummijulla või voolik ( Pildil näidatud ) või ostke koonusfilter. Loodan, et oli hiinlaste omajatele abi ! Tänud !
Jätsin mainimata, et sel lehel oli öeldud. Kui karpa kaane sees on mõni vasest kruvi, siis eemalda see.
Koonusfilter on su omalooming. Soovitad inimestel mootori kokku lasta või? Ilma, et te suuremat düüsi ei pane ÄRGE seda tehke. Segu jääb ilmselgelt lahjaks. Kohe on tunda kuidas täisgaasil hakkab pooma. Ei aita siin segunõela ega ka segukruvi reguleerimised. Proovitud. Ja see väike voolik, mis sinna õhu sissevõtu avasse(ei saa mina aru, mis õhulugejast siin jahud) läheb on EGR klapi voolik. Suunab see mootorist väljuvaid heitegaase uuesti mootorisse. Ehk siis heitegaaside järelpõletus-puhastus. Keskonnasaaste vähendamiseks mõeldud.
sa ütlesid kummist julla ja see pole kohe kindlasti piiraja, see on vaakummembraan-segusiiber. Vasest(ca 1cm pikkune, keeratud kaane sisse) piiraja, kui on asub plastkaane küljes. Justnimelt selle pildil paistva plastkaane keskel oleva nn pulga küljes. Takistab too siis segusiibril maksimaalsesse ülemisse asendisse liikumist. Ja vedru on seda tüüpi karburaatoritel kõigil seal kaane all.