Kui tahad natuke bensiini säästa siis kasuta sellist varjanti:Sõites keerake gaas põhja (laske kiirenduse osa ära) ja keerake gaas nõks tagasi-seda peab/d tegema tunnetuse järgi,kui gaas on põhjas ja lased nõks tagasi,tunned et tuurid on samad edasi läheb ka samamoodi-nimelt mootor töötab täiesti tavaliselt edasi,aga saab natuke vähem kütust peale-selle tulemusena saad kauem sõidumõnusi nautida. Ise sõidan koguaeg niimoodi ringi,ja kilometraazi olen saanud oluliselt rohkem läbida
ei tea mul kyll on nii et kui natuke mahavõtan pole hoog nii suur ja pöörded langevad ka.. panen gaasi sealt põhja sisi on isegi kuulda kuidas pöörded tõusevad. see siis sama moodi nagu sa siin seletada oled üritand.
sa keerad vb liiga palju,ses suhtes kui sa vähegi rohkem keerad maha siis kiirus hakkab langema-proovi hästi hästi vähe vms,lihtsalt pead harjutama,ma ise algul olin ka hädas kord läks liiga palju kord liiga vähe jne PS:MIKS MA MUIDU SELLE SIIA POSTITAKSIN KUI SEE EI TÖÖTA?-MINA SAAN IGATAHES SUUREMA VAHEMAA SÕITA NIIMOODI.
okei selge vb tõesti mingi mega vähe siis vaja maha keerata? ei tea, ma sõidan suht tavaliselt mingi kolmveerand gaasiga Mõtlen ikkagist masinale ka veidi ja selle hoidmisele .
lahjad pillid , kui ainult gaas põhjas sõitma peate , kõige kauem saad sõita kui poole gaasiga sõidad :roll:
Mul on nii et kui kiirendan nt 90 ära ning lasen gaasi kõvasti maha siis langeb kiirus mingi 85 peale (tuurid on kõvasti madalamad).Kuid kui sellise gaasiga nagu peale seda kiirendamist sõita algusest peale saab max kiiruseks vst 50 km/h Muidu kui tahate bensiini arvet vähendada siis tanklas tankides jõnksutage pidevalt seda püstoli päästikut.Sellega saab suht palju säästa!(Kui tahad täpselt 5l nt tankida et õli segada siis see moodus ei toimi kuna ka liitreid näitab tegelikusest kogusest vähem)
misassja sa ajad?kle see gaasivärk tõõtab kll-proovi ise järgi-kui nn suurem(kiirenduse osa on ära)siis lased tsutikese gaasi tagasi ja säästad penzzu
järsu kiirendusega kulub kohe kindlasti rohkem kütust, kui säästa tahad ei ole küll mõtet alguses rutskat põhja väänata. kui masin on neli takti ja ei kiirenda äkiliselt niikuinii, siiis vahet pole ja ega ta sis kütet ka ei võta.
Ärge vedage istme all igast saasta sellega saad 5km juba juurde , Dieet , kui on valida metsa rallirada või ilus tee siis vali tee ja sõida ühtlase gaasiga Hoia pead allpool pane jalad kokku ja üldiselt see aitab
Kütusekulu vähendamiseks on palju variante: Õige rehvirõhk (keskmisest kõrgem kuni maksimaalne lubatu) Üleliigse nodi kojujätmine e. kerge kandami tagamine Ühtlane kiirendus ja tippkiirusest väiksem sõidukiirus Ebavajalike jupinate (pakiraamid, pagasikastid, iluhuinjaad jne) mahakeeramine e. masina kaalu vähendamine; kõik vidinad, mida teil reaalselt vaja pole, saab ja võib maha keerata Kiirema ülekande paigaldamine Pidurite kontroll ja hooldamine (et ei jääks peale) Rattalaagrite määrimine Tulede mittekasutamine v. LED päevasõidutuled (kõik, mis tarbib elektrit, teeb mootoril geneka vedamise raskemaks, eriti annab tunda pisimootoritel) Variante on veel, on häid, halbu, radikaalseid... Kel nutti, leiutab ülejäänu ise välja
saan aru sellest taktikast,ise s6idan "täpselt" samatmoodi maanteel ja v2ga suur kiirus säilib madalate pööretega