Leidsin paar head videot kuidas rolleri väntvõlli paigaldada: http://www.youtube.com/watch?v=swAccxBopSs http://www.youtube.com/watch?v=l6y4KMgV ... re=related http://www.youtube.com/watch?v=wekvCBdVwCY
videos on kõik kraadid fahrenheiti skaala järgi, nendele kes ei viitsi ise oma pead või googlet kasutada teisendan ära need kraadid celsiuseks: 1.video: 30-40°F = -1....4°C 175-225°F = 79....127°C 2. ja 3.video: 30-40°F = -1....4°C 300°F = 149°C 8)
mhm Z0ne: Või ostad suruõhku purgis(arvutipoodides tolmueemaldaja vms) ning lased tagurpidi, välja tuleb jääkülm süsihappegaas (-80c) Vaata et näppe ära ei jääta. http://www.autokaubad24.ee/et/toote...-vahendid/motip-tolmueemaldaja-aerosool-400ml Kerige alla natuke.
Vägagi õige lause, wd40 käib mujale, mootoris tohib kasutada ainult mootoris kasutamiseks mõeldud õli.
Ärataks seda teemat veidi. Kas siis tõesti ei tohi panna laagrit ahju, nagu video kommentaaris seisab? See tundub lihtsaim versioon. Minu loogika järgi saab laager mootoris rohkem kuumust kui 127C ahjus. Ostsin just ZLV C3 uued väntvõlli laagrid, sellised millel plekist kaitse peal kuulidel niiöelda. Väntvõlli tegin korralikult 2T õliga kokku ja keerasin mitme kilekoti sisse, hetkel istub sügavkülmas.
Ise sai mõni aeg tagasi aeroxi mootor kokku laotud, sai ostetud automaailmast külmutusspreid(CO2 purgis, -82 kraadi kui õigesti mäletan) Seejärel sai tööstusliku kuumapüssiga blokk soojaks, laagrid külmutasin korralikult läbi spreiga, blokki libisesid laagrid nagu nalja. Peale seda sai paar minutit oodatud, kuni laager taas soojaks läheb, seejärel natuke kuuma antud laagrile, väntvõll sama moodi külmaks ning sisse. Senikaua pole probleeme tekkinud, kuid laagreid väga kuumaks ka ei lasknud.