vaata ja loe hoolega mootori remondijuhendit: http://www.davidstephen.me.uk/servicema ... icemanual1. pdf http://www.davidstephen.me.uk/servicema ... icemanual2. pdf Nüüd oled palju targem. Edasi muretsed(laenad, ostad) endale lehtkaliibri. See on klapikambri kaas: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=134 Klapikambri kaas on vaja eemaladada: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=135 Kaas eemaldatud ja saad juba asjale ligi: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=138 Nüüd jägi, et nukaketi hammasratta nn märgid(augud) oleksid nii nagu pildil st kaks väiksemat auku ühel joonel silindripea servaga ja ülemine suur auk jääks üles. http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=797 VÕtad maha, tegelikult eemaldad jahutusventilaatori kattelt musta kummist katte ja piilud sealt sisse, kasvõi taskulambiga. Ajad mootorit ringi ja näed seal nn hoorattal-generaatoril märke ja kriipse. Ka Karteri küljes on teatud nukk. Hooratta T märgi kriipsu paned selle karteril oleva nukiga tasa. http://www.billig-scooter.dk/album_page.php?pic_id=801 Ühesõnaga alt T märk ja ülevalt nukaketi hammasratta märgid peavad kokku jooksma. Alles siis läheb klappide reguleerimiseks. Niimoodi: http://www.billig-scooter.dk/album_pic.php?pic_id=137 Keerad võtmega selle lukustusmutri lahti, asetad lehtkaliibri soovitud suurusega klapisääre otsa ja reguleerpoldi vahele ning keerad toda kandilise(nelikant) peaga polti sissepoole. Ära liiga tugevasti keera, lehtkaliibrit peab saama seal vahel liigutada. Tihedalt, ilma lõtkuta. Siis keerad kontrollmutri kinni ja tsekid uuesti kas lehtkaliiber ikka liigub vahel tihedalt, aga ilma lõtkuta. Teise klapiga sama asi. Klapivahed(mõlema klapi) on juhendis kirjas 0,05. Pane väljalase 0,1. Mitte midagi ei juhtu va see, et klapi elueale on see kasulikum(ei põleta liialt klappi) Sisselase võid samaks jätta. Reguleerimine PEAB toimuma külma mootoriga.