Kuidas rolleriga trikitada/stuntida.

Discussion in 'Õpetused' started by carrera, Dets 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carrera

    carrera New Member

    24
    0
    0
    Mootori seadistamine trikitamiseks:
    50cc (ka stock) mootoriga on alguses õppida raske, kuna tagarattale saamiseks peab kasutama üsna palju jõudu. Samas on ka kiirused väiksemad.
    70cc mootoriga on kerge õppida, kuna võimsust on rohkem ning tagarattale saamine on imelihtne. Kuid jällegi on kiirused märksa suuremad ning olukord seetõttu ohtlikum.
    Häid setupe enda mootori ehitamiseks leiab nt. SIIT teemast.

    Stuntimisest üldiselt :
    Paljud arvavad, et lenksu peab tõmbama üles, et saaks tagarattal sõita - VALE!!! Lenksu peab tõmbama tahapoole (enda poole) ning kui ka see ka ei aita, siis kalluta kehaga natuke kaasa.
    Alati hoia vähemalt 2 näppu tagapiduril - kui tunned, et hakkab üle minema, vajuta tagapidurile ja roller tuleb maa peale tagasi...

    Pidurid: stuntimisel väga tähtsad, kehvade piduritega stuntida on väga ebamugav, eriti kui piduriklotsid on läbi. Trummelpidur reguleeri endale sobivaks - ei tohi olla liiga jäik ega liiga pehme.
    Downhill lenks: väga mugav, stuntides on ratast palju mugavam käsitleda. Alati kontrolli lenksul ja puksil kõik poldid üle, vastasel juhul lõpetad selili rolleri all, lenks pihus...
    12-bar: laialt levinud n.ö. stunt-element. Tehakse tugevast metallist ning kasutatakse nii trikitamiseks kui ka enesekindluse suurendamiseks.
    Kaitsmed rollerile: kartate et plassmass läheb stuntimisel katki kui kukkute pole hull teil on vaja ühte natuke pikkemat rauast juppi ja teist natuke lühemat mille keevitate siis raami külge ja hiljem lõikate plassmassi augud sisse et need seal välja saaksid tulla(võite hiljem panna ka sinna otsa mingid kummid et ilusam jääks).isiklikult võtsin lihtsalt tagast plassmassi maha.....
    Begid esirattastel:need on siis mõeldud põhi mõtteliselt mõeldud ainult stuntimiseks.
    Rehvid:esi rehv peaks olema väga hea haaranguga aga tagarattal pole eriti suurt vahet sest hiljem me nagunii need põletame :lol:
    Amordid:head amordid aitavad siis kui lähed tagarattase ja ei põruta esi otsa nii palju........
    Kaal peaks olema stunt rolleril võimalikult väike ,paljud stunterid eemaldavad näiteks plassmassi ja esi tule. :roll:
    Ega siis midagi head stuntimist siis teile 8) (olge mentidega ettevaatlikud eriti kui käite parklates)

    Rohkem infot http://www.stuntbase.com :wink:

    E: Nael: Pealkiri häiris , tegin otsekohesemaks.
    Edit by Raghza: Tegin esimese poole tekstiks vähe loetavamaks, kunagi teen teise ka..
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Jaga seda lehte