Mis kuradi jooniseid. Lähene loominguliselt - osta alumiiniumplekki, otsi perforeeritud toru/tee ise, areta leegitoru, osta summutivilla, suts keevitust-puurimist-neetimist ja valmis.
tegid nalja? mis seal jutus valet oli Aga yks lihtsam viis on ka lõika enda vana summut pooleks or kummastki otsast tükk ära jah peksa sõelad välja ja saab väga mehise hääle ja ka mingi jõuvõidu.
hähähäähähhähä oled sa selle summuti sisse vaatand ka kunagi?? See onju piirajaid t2is issand ja rallitaja soovitas teha sul "vabama hingamisega" summutit mis oleks seest tühi! Panimajez?
jah ise tegin s :lol: tahaks enam vähem teada mis mõõtu õige sprtsumps on ja tahaks teada ka palju sportsumpa leegika läbimõõt on?
Kui sa teaks natuke nendest asjadest siis sa ei kysiks nii lolli kysimust :roll: Mitte just et ma ise mingi teadja oleks aga 4t roller ei vaja perfektseks mootori tööks vastu survet ehk järeldame sellest seda, et sul ei ole vaja sinna alla mingit edevat sportpütti jah ple ka olemas sellist asja naq kindlat joonist sinu mootorile ja kindlat leegika l2bimõõte. Kõige lihtsam osta endale mingi 2t summut keevita see sinna otsa kui tahad midagi mis paistaks silma. aga mina sinu asemel teeks sumpa otsa laiemaks summut seest tühjaks nata muudaks summuti kraadi järsemaks vb teeks ka suurema leegika ja siis vägatimm!!
jah ma tean et 4t on teistsugune sportsumps. Ja kindlasti on olemas ka mingid joonised . Ja lambist mingit sitanikerdust pole vaja kah alla toppida .Mida see kraadi muutmine sulle annab kui sa tead niipalju? Ja asi pole silmapaistmises vaid et läheks paremini edasi :lol:
hah stiili :lol: See oli mida mina teeks. Aga saad sa aru 4t ple lihtsalt vaja vastu survet ju. Seega sa võid endale teha ma ei tea mis suva m22tmetes selle "sport" summuti peaasi et ta normaalselt laseks gaase l2bi ja ei hakkaks mootorit pooma. Võta kasvõi mingi2t summuti peat mõõdud ja tee selle järgi kui niisuur tahtmine on teha seda.
Tegin ise roostevabast esimene pütt on 8.4 läbimõõt ja 30 cm pikk .Silencer on 22 cm pikk ja 4 cm läbimõõt.Ei tea kas see midagi paremaks teeb ei ole veel proovind. 8)
Kuule megaaju, kui see kõik sul nii täpne peab olema, siis tee omale varieeruva pikkuse, läbimõõdu ja voolavustakistusega sumps. 4T väljalase ei pea olema selline nagu 2T, kus summuti parima tulemuse saamiseks valemite järgi arvutatakse ja alles mitmekordsel testimisel enamvähem sobiv saadakse. 2T mootorile täiesti head summutit on võimatu teha. 4T võid ilma ka lasta, ei juhtu munnigi kui karbuss timmis. Kui sa peale summuti tegemist karbussi ära ei säti, on sul varsti kas kolvis auk või klapid põlenud või mõlemat ja siis sa veel kahetsed, et oli vaja tuunida. Mis kuradi mõõtudest te jahute, ma ei tea, kuna iga 2T mootor tahab ise mõõtudega summutit vastavalt sisselaskele, silindri parameetritele, pööretele, kütusele... 4T on jämedalt öeldes POHUI mis sa alla paned, peaasi et ülejäänu ka järgi aitad ja tuntavat vahet minekus ikka ei ole. Traktori väljalasketoru on muide võimalik kuumemaks ajada kui 4T rolleri oma üldse.
keegi tartus mul sumpast sõelu ei viitsi välja peksta ( sooviks tasuta , aga võin ka natuke maksta ) rolleriks muidu Kymco agility
kui võtta sumpa alt ära siis pääsevad gaasid ju kõige kergemini välja, aga minek ja kiirus langevad tohutult ? miks siis nii ?
Sellepärast et sa ei reguleeri karburaatorit peale seda. Päris ilma sumpsita ikkagi asi vist nii hästi ei toimi, kui mingisugusegi toruga. www.google.com to find out why.