Sissesõit võiks olla rahulik, 30-40km/h, vahest pöördesse lasta aga mitte kaua aega, tripi pikkus umbes 300 km. Tippkiirust ei tasu proovima minna, sest mootor veel liiga tihe ja võib kinni paisuda
Kõige õigem on nii (Minu teadmiste kohaselt) Kõigepealt lased rõngastel sissetöötada = lased umb 10-15 min kohapeal käia. Ning siis hakkad rahulikult sõitma nii ,et pöörde eriti ei lase.Umb 100km. (Seda ei saa võtta nii ,et sõida umb 40-45 km/h kuna mõne setiga võib sellise kiirusega juba suht pöördes masin olla.Ise kuulad ,et masin ei röögiks all) Samuti kiirenda rahulikult kohapealt. Peale 100 km võid natuke rohkem pööret anda ning võta järgmised 100km ka vähe rahulikumalt (ehk siis kokku 200km) Peale seda võid juba gaasi anda aga väldi pikalt peenestamist.Ning kui umb 300 - 350 km sõidetud võid täiesti vabalt peenestama hakata. Ilusat suve!!!
Mu isa soovitas nii, et alguses lased masinal mingi 15min kohapeal käia, siis lükkad hargile ning tõmbad trossi teatud kohta pingule, nii et pöörded üleval ja lased nii käia mõne paagitäie bensiiniga.
tehakse ka nii, kuid ei ole päris õige , kuna mootorile ei rakendu koormust :roll: olen kuulnud ka , et sellist assja tehakse, kuid õige on siiski reaalne sisssesõit maanteel, Autol võtad ka ostad poest sõidad ,esindusest välja, tungiga rattad ülli käima ja telliskivi gaasile? ning õllepudel gaasi alla , et gaas põhja ei lähe ? Ärge maha lööge kui mööda r22gin
alustame pigem sellest, kas masin on lc/ac. peale seda. mis silinder. siis ac-l lased max 10min kohapeal kuuma ilmaga 5min. siis lähed sõidad tsipa mingi 10km. lased masinal maha jahtuda. siis uuesti kohapeal 5-10min. ja jälle 10km. lased maha jahtuda ja siis lähed pikemale otsale. see kehtib malm silindritel.~2-3h töötundi. alu silindritel. lased töödata 10-15min. sõidad 20km. ja võid piitsa anda juba.~ 45min töötundides sissesõitu. lc-del võid lasta kauem käia kohapeal, ning vähem sõitu teha.