http://www.youtube.com/watch?v=ss_jytPZgKo Videos sõitvatel kartidel pole käike ega variaatorit on ainult sidur. Kiirus kasvab paraleelselt mootori pööretega http://www.karting1.co.uk/pics/wankel-kart-engine.jpg Selline väike mootor arendab võimsust 50 hp ja maksab umbes 2800£
Kaua selline asi ka vastu peab? Ning mis materjalidega siis tegu või millest see hind nii võrd suur siis tingitud on? :roll:
Selliseid mootoreid ei kasutata eriti seeria masinatel, välja arvatud mingi Mazda X.. mudel. Kolbmootoritel on oluliselt suurem vastupidavus,kui vankel mootoril,aga kuna see mootor on väga kompaktne ja arendab palju hobujõude ja on hea väändemomendiga,siis üksikutes kohtades on sellised mootorid kasutuses. Mootori hind sõltub kindlasti materjalidest ja peab olema ülitäpne.
Se on suhtleine egas sul se pisike vankel 60000 ei kesta rx7,8 kestavad niipalju ja tegelikkuses ei kesta need mootorid phmtls mitte midagi
Need mootorid kestavad ikka kauem kui 60k muidugi täpselt minagi seda ei tea kui kaua, aga kuskil 200000km juures kolvirõngaste vahetus neil(pean silmas rx8 jne) miks vahetus sellise ls-i juures? sp et neil kolvidel pole õlitust sellist nagu tavalistel mootoritel(vb polnud üldse ei mäleta täpselt) ja sp ka nii kiiresti rõngaste vahetus..
See mootor pole küll teab mis vastupidav,aga on midagi sellele mootorile vastu panna mis oleks sama väike,kerge ja võimas?
Minu silmis on se just auto mis sobib ma sõltumatult hea vedrustuse ja juhitavusega tänavale, lisaks on jäetus sisse üli mõnusad istmed ja lisad. Lisaks on autol 5 ust. Tagaistmed kanatavad sammuti istuda. Välimus ja mootor jumala perfekt. 1,8 ja 1,3 vist l on ju supper. asi arendab korralike väändeid. Valgusfooritagant ja niisama parklates/rinkal enda aegu vaadata+ adrenaliin. Milleks võrrile team2 panna kui üle 6 korra ei kannata poodi minna? Inimestel on hobid. Kui pere autot otsid osta Peugot.
kütuse kulu on kindlasti suurem, aga jh kindlasti on sellise ehitusega mootor vägagi võimekas oma väikse töömahu kohta, aga jh igapäeva liikuriks ei kõlba see mootor veel kahjuks, sest kulumine on väga kiire, ja mootori osad vägagi kallid, ja üldse kui peaks midagi sattuma põlemiskambrisse ja rikkuma silindri tööpinna siis ega seda enam ju ülepuurda ja hoonida enam ei saa ? :roll: See on mootor mis on meie ajast ees, sest pole nii vastupidavat materjali mida kasutada surve"rõngaste" jaoks :roll: Ja kuidas üldse õlitus toimub sellel mootoril, pihustatakse kütteseguga segamini vms?