kumb on parem

Discussion in 'Tuuning' started by STC-Owl, Nov 10, 2007.

  1. STC-Owl

    STC-Owl New Member

    67
    0
    0
  2. jorma39

    jorma39 Bännitud Bännitud

    432
    0
    0
    ta on neljataktine onju, sportsumpa ei avalda mitte mingit kasu kui on 4t
     
  3. Flamer.^

    Flamer.^ New Member

    56
    0
    0
    Prem hääl tuleb aint... :p
     
  4. rainerros

    rainerros New Member

    795
    0
    0
    parem osta mulgimotost endale mingi 4t sportsumps , seal oli vist 1500.- see .
    osta jah siis veel speedcontrol kaa :wink:
     
  5. non-smoking

    non-smoking New Member

    77
    0
    0
    Sinu välja toodud silindritest on saadaval ainult esimene variant ehk see 85cc.
    90cc ei ole enam tootmisel.
    NEXT-r sportsummuti on 2takti mootorijaoks mõeldud ja pigem enne muudavad masina töö kehvemaks kui paremaks.

    See 85cc silinder seal nõuab ka silindripeavahetamist, mis maksab ligi 130 euri, kui seda ei vaheta võib su masina klapidemehanismid kannatada saada.
    Seal samal lehel on ka olemas need silindripead.

    Kui tahad suuremat kasu silindrist saada pead ära vahetama:
    -silindri koos silindripeaga siis tajud ka märkatavat tippkiirusekasvu ja võimsamt tõmmet.
    -sportsummuti (seal samal lehel on müügil ja töötavad paremini kui tehase omad)
    -tiba suurem düüs ja masin timmi ajada (vajadusel ka õhukogust suurendada).
    -sportvariaator


    4-taktilise masina 85cc tegmine ei ole võrreldav 50cc 2-taktilise tegemsiega 70cc-ega
    Vahe on suur 2-taktilse kasuks.
    Vahe on selles, et selle silindirga saavutad sa küll hobujõu ja väändemomendi kasvu, kuid pöörded väga palju ei tõuse.
    Ja pöörded annavad just tippkiirust! sportvariaator silub seda asja paremaks
    ise ennsutaks, et tehase ülekandega sealt naljalt üle 75-80 välja ei pigista.(gps-i)
     
  6. kymcovitality

    kymcovitality Member

    107
    0
    16

Jaga seda lehte