Tere, mis silinder oleks hea kui tahad sellega pikalt sõita, oleks äkiline ja oleks hea tipp?? Kumb parem võiks olla kas Stage6 Racing 70cc või Stage6 Sport pro 70cc või siis hoopiski MHR Replica 70cc???
Re: Silindri võrdlus!! Ei taha uut teemat teha, aga mille poolest replica siis parem on ning kaua ta vastu peab SR'Ri stock vända ja uute laagritega. Mis te Motoforce racingu kohta öelda oskaksite võrreldes S6 racingu ja MHR replicaga. Ei tahagi just täitsa mid-race pilli, aga tahan silindrit millel oleks potentsiaali ka nt järgmiseks aastaks, siis kui raha hakkab rohkem olema. Algul ei ole vaja tast kõike välja pigistada, jääks 17,5 karpa ja reversega. Järgmine suvi oleks kindlasti plaan teda veelgi kaasa aidata ja siis vaadata mis tast kätte saab. Mis silku neist töötab kõige madalamatel pööretel võimekalt?
Re: Silindri võrdlus!! Nendest kõige madalamalt töötab MHR replica, aga reversega sa sooovitut tulemust sa sellest ei saa. Reversega sobiks rohkem sport silindrid nt. Malosssi Sport/Polino Sport.
Re: Silindri võrdlus!! malossi spordist ei sa sa ka reversiga sittagit. Tegelt shot on siuke sumpa mis sobib alates stockist kuni mid-raceni ja kõikide silindritega jõud ei jää kinni. Aga anna hääle sport prole hind-võimsus-kvaliteet on tal ikka väga hea.
Re: Silindri võrdlus!! Soovitan sulle hoopis polini corsat ( see läheb mid-end silkude alla). kui tahad pikki vahemaid läbida siis vali kindlalt 2 kolvirõngaga silku, s6 racing, motorforce jne kõik üherõngaga seega need töötavad kõrgematel pööretel neelates rohkem bena ja toodavad rohkem kuumust.
Re: Silindri võrdlus!! ühe rõngaga high-endidel peaks saama mootori umbes nädalaga suht hõredaks, kui iga õhtu korralikud ja kiired linnaringid teha. 8)
Re: Silindri võrdlus!! vaidlen vastu, vb tõesti motoforce kolb sitt aga s6 racingul kolb ongi üks kõge kvaliteetsem osa.
Re: Silindri võrdlus!! kas ainult haugud või lükkad selle väite ümber ka kuidag? :roll: tuhat kilti sellist peenestamist, millele nad mõeldud on, ja mootor tahab remonti küll. korralik kiire ring ei ole mingi sitane 10 minutit, kus mootor vaevalt soojaks läheb.
Re: Silindri võrdlus!! Stage 6 racing on odavam võistlus silinder ja ehitataud põhimõttega rohkem võimsust vähem vastupidavust. Malossil aga on vähem võimsust kuid kvaliteetsem toode. Polinil on stage6 võimsus ja Malossi kvaliteet. Igapäeva sõiduks soovitaks stage 6 sport prod või polini sporti.
Re: Silindri võrdlus!! no okei ringraja omadest ei tea , aga sõbral on 6k sõidetud MHR racinguga ja liigub veel ilusti , laseb ka pmst gaas põhjas , küll mitte koguaeg. Endiselt soovitan MHR replica v s6racing.
Re: Silindri võrdlus!! Eks kestmine on palju kinni selles, kui korralikult masinat hooldatakse. Alusilinder, eeldades, et see on korraliku firma toodetud, kestab kindlasti kauem, kui malmsilnder. Sellest saab ka rohkem jõudu kätte, kuna soojusjuhtivus on alumiiniumil malmist oluliselt parem. Malmsilindri plussideks on hind ja võimalus apsaka korral (loe: kui lolluse pärast kokku lasid) , võimalus ka remontmõõtu puurida. Silindrite hinnaerinevused tulenevad erinevatest töötlemistäpsustest ja erinevatest materjalidest, mis kasutatud. Üks asi, mis ka väga oluline silmas pidada, on see, et kolvid ja rõngad on olenemata sellest, et mõõdud samad, tehtud erinevast materjalist. Alumiiniumsilindri kolvid ja rõngad on ka üldjuhul kallimad, kui malmsilindri omad.