Ma ei tea kas sellist teemat on tehtud aga vahetpole Räägitakse et vaja panna ikka C3 laagrid võntvõllile,kuid vägapaljud tehnika mehed räägivad et pole vaja kui just ei ole mingi jõhkram võistlus masin,et mida teie sellest arvate
Enamasti on lihtsalt rollerite originaallaagrid nii BS, et möne 70cc silindri peal nad lihtsalt löpuks viskavad öli välja ja pakivad kolinal kokku. Enamasti tekib lihtsalt väntvöllis pinge ja keps murdub kraksti pooleks. Teema pigem selles, et masinaid hakatakse tuunima sellise keskmise läbisöidu juures (4-10k km) ja surem osa masinatel on selleks ajaks juba loks sees. Kuna originaallaagrid on umbes samas hinnas ja niikuinii vahetatakse enamus liikuvaid osasid välja siis on mötekam osta juba need C3 vöi C4 laagrid, mis oluliselt paremini taluvad vibratsiooni ja kuumust. Loksuvad laagrid vöivad väga kehva variandi puhul löpuks kogu karteri tükkideks lüüa - köige haigem asi mida ma eales näinud olen.