Nii tõesti juhtus..... ma ei tea mis nüüd teha. Kuidas mootorisse võis alumiinium laast saada:S kas peaks mootori lahti kiskuma või mis tegema?? Kuid praegu töötab ilusti ja pöörded on ka normaalsed...
No mõtle. Kas see alumiiniumtükike ei saanud näiteks küünlaava keermest sinna pudeneda, kui küünalt maha peale kruttisid?
Mõtlesin ise ka antuke seda. Loodan ka väga et see on ainult see kuid küünal käib nii kergelt sisse, enam vähem näpuga saan lõpuni kinni keerata enne kui vajan võtmeid. Ei taha väga uskuda, et nii kergelt võib laast tulla...
@Jan. jt. Ma arvan, et mikk ütles, et näpuga saab lõpuni keerata sisse, mis tähendab, et takistust ei ole ees, mis tähendab, et laastu ei lükka lahti. Arvake vähem, lugege rohkem. Ühtegi kolksu, klõbinat pole mootoris tööajal? Nõel-laagrid on alumiin separaatoriga vahest. Aga kui nõel-laager otsad annab, siis hakkab kolb üldiselt "pähe käima" (või ei lähe käima). Selle võib kõik põhimõtteliselt välistada. Igatahes, ei saa niisama neid laaste kuskilt pudeneda, seega isiklikult ma võtaks vähemalt silindri maha ja vataks olukorda lähemalt.
Eks ma vaatan üle. kuid ei usu et seal jama on. Tegelt mul ka suht uued kolvirõngad ja ei ole korralikku sissesõitu teinud.... kas SEE võiks kuidagi põhjendada seda alumiinium laastu seal silindris?