Tervist lugejad võiksid siia samma kirjutada mis masinad neil olnud on ja millal saanud, mida teinud nendega ja värki endal isiklikult siis olnud 6 masinat esimene on Delta mis sai ostetud 2007 aasta suvel vigu oli : mootor tööle ei läinud, ( kõik kuluvad osad said vahetatud ) ja sumps oli umbes ( kahjuks sellest pilte ei ole ) siis sai ostetud 2009 aasta sügise lõpul Tms Dirtbike 110 cc kui sain olin aparaadiga vägagi rahul, sõber küll rääkis et ära osta , laguneb ja juhtub veel ei tea mida kuid mina ütlesin et miks peaks juhtuma ja värki , ostsin ära . Alguses oli kõik superluks, aga kui lumi ära sulas siis hakkas see jama pihta karpa pidevalt umbes ( benafilter , õhufilter ja kõik olid olemas ja korralikud . bensiin ka ilus puhas ) aga ei läks umbe koguaeg ja siis hakkas lagunema kõik see krempel küll kiige puksid läbi , mootor hakkas jupsima, taguamort läks pooleks, ei mäleta isegi mis veel juhtus ja masin sai nii võimalikult kiiresti maha müüdud kui sain 2009 a suve algul sai ostetud atm dm01 125 2007 masin oli suht niru, rehvid kulund , käigud lendasid välja lenks kõver suretusnupp ei toimind korralikult õhufilter oli katki. sai rahulikult juppe vahetatud siis alguses : ja siis järk järgult sai ehitama hakatud: esirehvi vahetus uus universal teras lenks uus tagurehv mitas ( sumpsi klamber murdus ja pütt lendas minema ) ja masin jälle sõiduvalmis 2009 sügis see siis 2009 a esimene lumi sai ikka kõvasti rallitud ja matsu pandud hakkas pihta masina remont , kuna käigud ei seisnud sees siis pidin midagi ette võtma käigu fiksaator vms oli lahti ja selletõttu käigud ei püsinudki sees 1 jaanuar 2010 masinal uued pilpad mootoris, uus iste. ja siis ka jaanuari lõpus sai masin maha müüdud kuna mootor jäi lahjaks veebraur 2010 sai ostetud uus masin atm dm06 140cc õlijahutus masinal olid väsind klapivedrud, läbi süütepool , bensukraan lasi läbi , gripid olid närakad , amordid läbi esimesed pildid masinast : peale mudarallit: 2010 a mai , uued gondlid ja 2010 aasta juunis sai masin vahetatud keeway f-act racing vastu masin oli alguses masin oli ront pingeregulaator ei eksisteerinud tuled läbi, aku läbi , esikondel oli cpi oma ei tea mis originaalist sai ( kuna suve otsa olin ameerikas siis tegema hakkasin alles sügisel ) sai masin selliseks , peale panin ka soundboardi ja kuna roller oli ka ebameeldivalt lahja müüsin maha siis sai ostetud 2010 detsembris enduro 50cc siiamaani ple masinaga midagi teinud ( tellitud on gripi soendused ja 2 riba lede, sininsed ja punased ) see ongi minu masinate ajalugu : loodan et ilmub siia hulgaliselt postitusi ! kui selline teema juba on siis ma vabandan kuid mina seda ei leidnud
Päris esimene võrr oli Honda monkey, kui sain oli suht räbal ning keegi oli aretanud ka delta juppe sinna peale. mina tegin korda ning värvisin kollase-mustaga. Müüsin hiljem klassivennale maha 500 krooniga, selleks hetkeks oli nelja käigulisest kastist alles vaid kolmas käik. PILT TEHTUD 2008 ning masin on siiani selline Igastahes, siis sai Tartust toodud Zid 50, mingi vanapapi käes olnud ja väga korralik aparaat oli. Müüdud sai kuhugi Tallinna lähedusse ja masin oli müügis umbes aasta tagasi, rohkem pole kuulnud. Siis ostsin enda esimese rolleri Spider MC 50 ( mida iganes see ka ei tähendaks ) Päris muhe masin oli, "tuunisin" esitule asukohta ning panin paar kleepsu ka. Minust läks edasi Kohtla-Järvele, rohkemat ei tea kahjuks. Sellele järgnes Vaz 2108, millele tegin spray tuuningut. Müüdud sai Raplasse, kus kasutati teda jäärajal. Sellal, kui lada oli maja taga, õnnestus sebida 2.0l Ford Sierra Auto müüsin purjus alaealistele, rohkem pole midagi kuulnud. Ja mingi aeg kui sierra ja lada seisid põllu servas, tekkis juurde Ford Orion. Päris heas korras oli, ei hakanud lõhkuma teda kuna isegi ÜV kehtis. Müüdud sai kuhugi Tallinna lähistele, vanuritele. Olles autod kasumiga maha müünud, panin raha kokku ja ostsin Tartust Aprilia Sr50 Stealth-i Roller sai lõplikult valmis 2010aasta suvel, ning nüüd on kasutaja Fault väikevenna käsutuses. Stealth sai vahetatud Aprilia sr70 Viper-i vastu. Jooksis minu käes kokku ja hetkel seisab minu teada Laekveres ja on totaalselt perses. Viper-i vahetasin Benelli 491ST vastu Müüsin speedfighterile, tema värvis ja müüs edasi, mingi kohapealt varastati ära ning rohkem pole kuuldud. Samal ajal kui benelli garages seisis, lisandus mulle hoovi kommi raha eest soetatud BMW 525i Selle auto peal olnud BBS-i puit/sportrool maksis kah rohkem kui auto. Müüsin KASUMIGA autolammutusse. Igastahes, Benelli vahetasin mingi hetk speedfighteri Italjet Dragsteriga Dragster oli olnud paar päeva minu käes kui vahetasin selle Piaggio Typhoon-i vastu. Masin oli alguses väga ront, hetkel on valmimisel
enda masinad siis kõik sai alguse stc b09 sai soetatud mittetöötavana sain kaasa mingeid juppe peal sport variaator sain ka juppe kaasa siis varastati ära ja jupid jäid ka pagassi olen kuulnud et liigub veel aga muud mitte http://www.rate.ee/albums/arvar/p8908321 teine masin pocketbike vesijahutus 2t 39cc sai soetatud odvalt sõbra käest, esihammakas puru siiamaani vedeleb keldris,ei viitsi tegelda sest ma tahan kruuiisimise masinat see võsitluste jaoks http://www.rate.ee/albums/arvar/p9833616
Ise omanud siis ainult kahte masinat.. Kõik sai alguse siis kui sõbrad jahusid, et ostavad endale rolleri ning siis ma vaidlesin neile vastu, et ma küll ei hakka rolleriga sõitma, vaid sõidan jalgrattaga.. Agajh lõpuks hakkas ennastki rollerid huvitama, sai siis vanematega räägitud ning oldi nõus rolleri ostuga.. Mõtlesin et esimene roller peaks olema hiinakas et siis teab kas ültse viitsin ja tahangi rolleritega tegeleda ning õpib sõitma, sest alguses ikka juhtuvad nt mingid kukkumised.. Sai siis esimeseks rolleriks ostetud Freedo 5(tutikas): Sai siis freedo 5 maha müüdud ning siis ostsin Aprilia SR50R Factory kasutatud läbisõit oli 6324km kui ostsin, ning väga heas korras.. Pilte teisest rollust ka sis:
aga up siis et tuli riga 7v5 ei tea kumb :| sai omandatud tasuta ja juppe oli ikka väga palju puudu masina üldmulje oli ikka väga sitt http://www.rate.ee/albums/arvar/p10217901 pole küll kõige uuem pilt aga käib kh sai ma müüdud 35€ eest siis sai omandatud 20€ eest riga 13 asi oli ikka väga heas originaal konditsioonis, nipet näpet oli vaja teha aga ei olnud viitsimust ja sai lolli peaga 65€ eest maha müüdud pilti kahjuks pole internetis, arvutis olemas aga ei viitsi laadida
Kõik algas mopeedist Spirit Series CM50-Q2, mis sai tutikana ostetud Pärnu Motopoest. Talvel ostsin kõrvale projektika Zid Pilot 50, täielik roim oli, kuid jõudsin taastamisega poole peale ning vahetasin pooliku Aprilia WWW vastu. Sünnipäevaks kinkis sõber mulle oma enda Stella V-501, mis hiljem totaalselt metsa läks. Spiriti vahetasin Peugeot Speedfight 1 vastu, mis oli kokku jooksnud, aga siiski korralik. Üks kõige parimatest masinatest, mis olnud on. Tekkis mõte, et kui vahetan Speedfighti Jetforce'i vastu, siis satun kasumisse. Mõeldud tehtud, kuid jäin omadega ikka väga miinusesse. Jetforce vahetasin omakorda MBK Booster Spiriti vastu, millest asja ei saanudki. Kuna esimene Booster hakkas oma lihtsuse poolest meeldima, siis ostsin kõrvale ka MBK Booster NG, mille müüsin hiljem edasi. Otsustasin osta korraliku Aeroxi, nii ka tegin. Korralikku ei olnud selles pea midagi ning hiljem suutsin sellega avarii teha. Sain ka üpris hea diiliga Gilera Stalkeri, lihtsa ehitusega ja nsm tore projektikas. Mootor kukkus sellel küll hästi välja Kohe kui haiglast välja tulin, õnnestus vahetada avariiline Aerox Streedi vastu. Vahetusega ülimalt rahul!
Rollereid siis olnud kokku 5 või 6, ei mäletagi enam.. Kõik algas 2006 st aastast, kui sain sugulase minimopeedi ja rolleriga sõita, siis oli selge, et peab endale ka mingi värgi vaatama.. Siis rääkisin vanematega jne, ja üritasin ise võimalikult palju teenida, kui sain-ja lõpuks panin vanematega raha pooleks. Sugulane ostis trendimpordist selle krossika 110 cc, nii ma küll sõita ei saanud, kuid hakkasin netist jms igaltpoolt vaatama, neid dirt-bikesid, isa ütles, et no sellega ei tohi vist linnas sõita jne-mina jahusin ikka, et tarvis krossikat jne-ema siis mainis, et no äkki tahad üldse hoopis mingit rollerit vms, et ära krossikat osta-saigi loobutud sellest-ja rollereid otsima hakatud (RK-st ei teadnud siis veel midagi..kus arvamusi erinevate rollude kohta lugeda...) ja vaatasin soovist ja kuldsest börsist jne- läbi helistatud sai vist sadu kuulutusi ja kokku lepitud, et tuleme vaatama jne( aga polnud esimesed huvilised...) ja olid väljavalitud mopid müüdud-okei mis siis ikka, lipsinud jälle kuulutusi, leidsin ühe hiinlase freedo 2 moodi vms-ka müüdud, siis leidsin keeway hurricane-hind ja kõik okei-aga hiljaks jäin, siis leidsime mingi guingi 2t kettülekandega-pidime, et lähme vaatama ja ostame ära-aga jumal tänatud-tüüp käis eelmine päev(järgmine päev pidime järgi minema) matsu sellega-okei, otsustasime, et ei taha seda (tüüp tegi korda selle jne), siis tuttav pakkus meile saksast toodud cpi-d, suht ront, jätsime selle sinnapaika-ja otsustasime, et perse kui juba siis olgu parem uus, mitte kasutatud. Sai siis veel otsitud paar nädAlat ja leidsime sealtsamast trendimpordist tms classicu-mõeldud-tehtud- asi ostukorvis-ootame ja ootame, ei kippu ega kõppu, mõtlesime juba, et tellime teisest kohast, aga enne küsime kus maal see roller on siis-trendimport oli hoopis ära unustanud meie tellimuse ja vabandas-okei tellisime ikkagi sealt-kokku 2kuud ootamist ja 28 oktoober 2007 oli siis see tore päev kui roller koju toodi. (siiamaani siiski üks ja ainus TÖÖTAV/parim roller mis olnud on). See siiani alles ja ls juba kuskil 18500-19000 k kõik originaal, eks juhtumisi ole ikka olnud, nendel pikemalt ei peatu-võimalik teistes teemades juhtumisi tmsiga, lugeda. Siis sai kõrvale mingi kuramuse hero winner 75cc, 750 krooniga ostetud, no viimane oli ikka täis solk-vanemad ütlesid, mis asja sa nüüd tegid?? Minul suured plaanid korda teha :lol: -okei see sõbrale 500 eeguga maha müüdud, siis oli pikk, pikk vahe, kui onu Ruts hakkas oma tmsi müügimõtteid mõlgutama-kohe ostma ei tormanud, aga ilmselt õigel hetkel läks enda rolleril cdi läbi ja sealt ka otsus see Rüdolfi Tms ära osta varuosadeks, millest tähtsamad jäid omale, (enda rollerit on see doonor ikka piisavalt aidanud) ja ülejäänud mis ei tundunud nii vajalikud, said ühele maha müüdud, tema tmsi tarbeks(kasutaja tegutseb siin anti500 nime all. Siis jäi seisma,doonor. Siis sai kuidagi ma ei mäletagi mismoodi, Ristoga diilile, et pesoo zenith soetadA(vahetus + kompensatsioon)-täis ront, sai veel öösel kaheteistkümne ajal, nööriotsas toodud-20 kmh tunnis, kartes, et zenitil esiratas pudeneb alt, kuid jäime ellu -paar päeva seisis, siis sai veidi lammutatud-mõeldud-tehtud-läheb uuesti müüki, väga kaua ta müügis ei seisnud. Õhtul tuleb kõne-keegi jumala võõras teiselpool toru-küsis kas sa rollerit ei taha osta? Mul nagu sellist plaani polnud-ja võlusõna tol momendil oli 125 cc-ainult, et..ei tööta-mis pani veidi mõtlema :lol: -samas see zeniti solk oli risu, siis pakkusin, et no kui sa vahetusega nõus oled, siis võib vahetada-ja saad veel mingit pudi peale-tüüp mõtles ja oli nõus, sai asja vaatama mindud-ja mõne päeva pärast oli see 125 daelim minu hoovis-mis oli plaanis tõsiselt korda teha-seisis ta oma aastakese nurgas-ja pidin siiski maha müüma, kuna lõpureis tuli peale šotimaale-ja mina kes ma üldse vähe reisinud, ei saanud seda reisi vahele jätta. Ja õnneks tekkis daelimile huviline-Rutsi miskine tuttav-kellele oli see roller siis esimeseks-mina sain täpselt hinda nii palju kui vaja oli. St. et šotimaalt tagasi tulles-olid peaaegu tühjad pihud -ja rohkem pole rollereid olnud, ega ilmselt ei tule ka, kuna vanus juba sealmaal, et tuleb auto ja autolubadepeale mõelda -aga tmsi doonorist niipalju ,et see pudenes peale aastat minu keldris seismist rutsile imeodavalt koos zeniti kerega kätte-kuna mul oli lihtsalt "solgist keldris" vaja lahti saada. Ruts ehitas siis sellest "vanast tmsist ja zenitist" miskise rolleri kujuga õnnetuse kokku-püsis see tema käes vb paar nädalat kui keegi tema tuttav selle ära ostis ja niisama uue kolvi peale pani-ja siis ruts kogemata kallimalt tagasi ostis Tema isa sõnad selle aretise kohta "müü kähku see kellegile 10 euro eest maha" ja siis ühelhetkel oligi see aretis müüdud kuhugile kaugemale, kui Pärnu... Daelimil peksti gondlid maha ja sellest asja ei saanud-mõningad jupid vedelevad veel kuskil...ja rutsi tmsist veel alles siis poolik gondliring ja el. süsteem, mis mul kuskil keldris vedeleb. Enda tms sõidab juba 5dat aastat ja ei kahetse selle ostu. E: Palju aega postitusest möödas, kuid teeme siis väikese uuenduse ka. Rollereid kokku olnud/on 6-Aprilia sr50R siis 6-s. Viimane aasta on olnud tms-ile ja ka minu rahakotile väga raske, ilmselt algas sellel rolleril see periood-mida kutsutakse "LAGUNEMISEKS" sel suvel siis see roller jube palju alt vedanud, ja remondile pea 150 eur kulutatud, vahetatud on siis silindrikomplekt, vana oleks veel isegi sõitnud, kui üks onu tarkpea, poleks nukkvõlli valesti pannud, ja klappe kõveraks lasknud....sai see pill Vana-Pärnusse, Raivo Rooduse juurde viidud(kel soovi, võib nime googeldada, leiduva info eest mina ei vastuta) ütles, et pole nii perses pilli ammu näinud-tegi siis korda, sõitsin mingiaja ära. jälle Raivo juurde tagasi jne-ainult, et Raivo jube kallis vana-pappi oskab küsida, aga remondib poolikult-ilmselt sellepärast, et klient ikka mõne murega tagasi tuleks....ja nüüd see hiinakas jälle ei tööta korralikult,Elektroonika jamab. Matsusid on lisandunud viimase aasta jooksul mõnuga-üld matsude arv peaks kusagil 10 ringis olema. Ja väga pikalt on olnud R-i mõte peas, ja kuna vana roller laguneb, siis saigi nii tehtud, et uus ostetud-uueks siis Sr50R-millega üldplaanis mina rahul olen aga, et päris rahule jääda, on tegemist seal omajagu