LUKKU !

Discussion in 'Soovitused' started by stennucpi, Märts 24, 2010.

  1. stennucpi

    stennucpi Member

    221
    0
    16
    Terist , tahaks väga teada kumba osta .
    Kas moto-kilu honda dio't või sõbra cpi'd .
    cpi on 2003 aasta oma , 2 korda kotti jooksnud .
    Tahaks veel teada et kas hnda dio mulle väikseks ei jää olen ise 1.70 m pikk .
    Ja kui honda diole amordikõrgendus panna kas ta siis oleks paras ?
    Ja mis ma tegema peaks et ma saaks honda dio 70 km/h pealt 90 km /h ?
     
  2. TUUR

    TUUR Moderaator Meeskonnaliige Moderaator

    1,137
    9
    38
    Re: DIO VS CPI.

    Ma 194cm pikk ja mahun kah Dio otsa ära =P nii, et sellega probleeme ei tohiks olla.
    Kui amordi kõrgendus Diole külg kruvida siis ei ulatu hark-jalg maha enam.
    70st 90ni on raske saada... Pikem reduktor, 70cc silinder (et jõuaks reduktorit vedada...), sobiv sport summuti, 17,5mm - 21mm karpa... Soovitatav on ka väntvõlli vahetus ja ka tuuningu variaator ei tee haiget.
    Dio on igati püss masin. :p

    CPI-d ei soovita... aga ei keela kah...
     
  3. JussPB

    JussPB Active Member

    1,384
    19
    38
    Re: DIO VS CPI.

    Kindlasti CPI kuna dio mootoritüüp on juba nii "halb", et normaalseid juppe ei leidu + välimus pole just kõigeparem.. cpile on palju juppe, mootor natukene parema ehitusega ja ka välimust on.
     
  4. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: DIO VS CPI.

    Miks sull vaja 90 km/h sõita, raha palju?

    Ma võtaks selle mis peale ostmist esialgu vähem raha neelab (loe: paremas korras on), saab sõita ka.
     
  5. raitonrait

    raitonrait New Member

    808
    0
    0
    Re: DIO VS CPI.

    cpi kindlalt, see dio suht sara asi
     
  6. elu

    elu Member

    268
    0
    16
    Re: DIO VS CPI.

    Vaata konkreetseid masinaid - kotti jooksmine ei tee kindlasti mootorile head. Samas teine võib ka sara olla. Kondlid jms korras mõlemal? Kui aind kiirus loeb, sõida korra mõlemaga ja asi selge. Siis vaata ka hinda :)
     
  7. rallitaja

    rallitaja New Member

    3,139
    0
    0
    Re: DIO VS CPI.

    valem on easy. hinnas peab väljenduma kiirus ja metalli kaalu osa rolleri tühimassis. nimelt oleks mõtekas maksta sama kiire aga kergema rolleri eest vähem, kuna juhul kui jookseb kotti, saad vanarauas ka vähem.
     
  8. stennucpi

    stennucpi Member

    221
    0
    16
    Re: DIO VS CPI.

    dio'l kondlid korras ja lippab 70 km/h 3000 .- on hind .
    samas cpi'l on ka kondlid korras ja lippab nii 90 km/h aga ka 2 korda kotti jooksnud ja maksab 6000 .-
    mõnes mõttes tahaks väga cpi'd , kuna see suur ja hea , aga ei ole kindel tema kvaliteedis enam kuna 2 korda kotti jooksnud , ja tahaks ka stuntimist õppida , aga cpi'ga vist eriti seda ei saa .
     
  9. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Re: DIO VS CPI.

    sebi mingi yamaha, aprilia v6i pesoo ja saad stuntida :)
     
  10. stennucpi

    stennucpi Member

    221
    0
    16
    Re: DIO VS CPI.

    pole raha niipalju -.-
     
  11. Tupetuul

    Tupetuul New Member

    484
    0
    0
    Re: DIO VS CPI.

    mõne yamaha saab ca 6 kiloga.
    raplas yks myyb vist veel yamaha neost ( 2 ymarat tuld ees)
    70 cc oli vist koos yazuniga.
     
  12. elu

    elu Member

    268
    0
    16
    Re: DIO VS CPI.

    Stundiks minuteada väiksem/kergem kere parem ja kui hinnavahe on nii kolossaalne - siis ise võtaks Dio, kui see tõesti heas tehnilises seisus on ja sõidaks/katsetades rullidega, paneks endale vajalikud lisarauad/jubinad külge. Kogu raha rolleri ostu ei mataks, elada ka vaja ja mõni lisavidin osta rollule.
    Selline oleks minu strateegia sinu nahas olles.
     

Jaga seda lehte