Ostetud sai siis masin eelmine suvi kasutaja mafik1 käest. Talvel sai kondlid omale uue ja korraliku värvi. Sai ka värvitud mustaks hark ning väljalase. Ette panin ka uue rehvi kuna vana hakkas mõranema ja hiljuti ostisn uued käepidemed. Sai ka mahavõetud elektri starter ning vaadatud üle köik juhtmed. Möningad kleepsud sai ka peale pandud. Max kiirus gps'i 64 km/h. Ls on hetkel 6000 ja peale aga ma arvan et see on rohkem kuna spido tiksub kuni 9999. Kolv tuleb ka kunagi üle vaadatad ja palju asju veel mida tuleks ülevaadata. List: Silinder : Stock Karburaator : Stock VäntVõll : Stock Sumpa: Stock Sidur: Stock Variaator: Stock Rihm: uus aga nime ei mäleta Survekas : Stock Sidurivedrud: Stock Rullid : 6 Õhufilter: Malossi e5 Düüs: Suurem aga täpselt ei tea. Plaanis: Multivar Uus amort Kunagi ka alla panna uus väljalase Uus sidur Veljed mustaks Variaatori kaas üle värvida Mõned pildid : Keegi vöiks pakkuda variaatori setingut, nii mineku kui ka max kiiruse.
Ei suht kena liikur on,pisike,samas minek suhteliselt hea,sul timmis see ju,pole midad vaja teha rohkem. soovitan longplock alla panna,siis selline draglook,tippu siis kh rohkem,ülekanne parem jne
okei , mul endal tegelt lube pole ja mendid passivad suht tihti incapi juures , sellepärast ma sealt läbi tulin
aga vaheta sumpsis vill ära tra igatsen täiega seda pilli, lihtsalt üli pano oli sõita sellega muidu see ls võib ju tglt isegi õige olla, sest nagu kulunud midagi eriti ei olnud ju, istmenahad ja gripid ja kummid vanad jne. ja kõik nägi üli korralik välja, ma isegi usun, et see ls nii väike, sest see masin nkn seisis ju aastaid enne mind ja toodi kh jaapanist kunagi ammu
söita on hea ja vana summ maha müüdud. Talvel vaatan üle kolvi ja köik muu jama . Jama on ka selline et ma ei saa aru , miks mu blokk all köver on. Kas viga vöibolla ka amordis ja siis amordi kõrgenduses ?
Eile sai vaadatud ka variaator üle, enamvähem kõigil rullidel olid 2 väikest kanti, survevedru täiesti roostes ja sidurivedrud ka. Summutile sai ka pandud uus tihend. Sai ka ülevärvitud õhufiltri korpus mustaks. Köikidel rullidel oli siukseid kante kaks tükki
Re: Lullla Honda Dio Af-18 1996 Abi vaja ! Üle pika aja sattusin gargesse ja vötsin variaatori kaane maha, et värvima saaksin hakata. Aku sai pealt maha vöetud veel. Roller siis talve unes.
Sain ka kooli körvalt korraks rollerile käed külge löödud. Praegust selline : Lisaks on ka karburaator maha vöetud ja amordi vötsin ka ära kuna see oli jube läbi. Alles on ka veel amordikõrgendus STR8 ühe astmeline ja mööte ma ei tea. Sai ka pilt silindrist tehtud läbi sumpsi augu kuna pole veel jõudnud täitsa lahti vötta. Kvaliteet halb kuna pildid tehtud mobiiltelefoniga.