Tere. Vaatan siin teie uhkeid ja vingeid masinaid.Ja siis otsustasin, et panen enda vinge projekti (Hybridi) siia üles.Raamiks on siis Freedo 1 ja mootoriks Yamaha BWS Bump minarelli vertikaal.Kuna see 4T mootor oli seal vahel jube mõtetu, siis sai otsustatud prooviks milline sihuke asi välja lõuks tuleb.Proovi sõit on saadud tehtud ja toimib ilusti.Nüüd siis on mootor maas ja ootab viimaseid juppe, et saaks mootor lõpuni kokku tagasi ja raami külge.Peale läks siis taiwani 70cc silindri komplekt.Originaal Dellorto karpa on vahetatud Mikuni automaat toore vastu.Plaanis veel soetada uus esiporilaud ja spido plastik.Siis väike värvimis kuur.Hetkel rohkem lisada midagi pole.Mootorist tulevad pildid homme.Mõni vanem pilt ka siis 8)
kahe otsaga projekt na. Nii koledale rollerile pole motet head mootorit alla lükata, aga samas huvitav, koik motlevad, et hiina pask, aga tegelikult midagi Itaaliast ka vahel Edu sellegipoolest, jään huviga jälgima E: Miks muidu Dell'orto vahetasid Mikuni vastu? :roll: - sitt käik mees
Egas see karpa vahetust firma osas head polnud.Aga iva selles, et mingid vinged külasepad ennem mind, olid seda karpad nii hästi sättinud, et ujukil sette kruvi keere kutu ja tihendi ka veel ära sealt pannud kuhugi.Väga võimalik, et tuleb mingi vähe suurema lõõriga asi sinna peale suve jooksul.Eks see rollu ole jh natuke kole.Päevi ka teine näinud, ennem mind kukutud sellega siit ja sealt.Läbi sõtinud ka phm 15000Km.Aga jh samas on põnev.Süda on terav vähemalt 8) Ahh jaa.Peale karpa vahetust muutus mootori töötamine ühtlasemaks ka.
Orignaal raamiga sihuke lugu.Et pole istmeboxi ümber olevaid plastikuid.Pluss esihark suht otsas omadega, hiinaka raam vähe suurem ja mugavam selles osas ka.Täna sai siis natuke tegeletud jälle masina juures.Kuna "CN-PARST" ei ole mulle veel uut sõrme laagrit ära saatnud, siis asusin plastikute järskendamise juurde.Paar pilti sellest ja mootori olukorrast ka. Siis esivelje sai kah uue värvi. Ja nüüd mootori pildid.
Lihvisid ka enne värvimist ikka? Midagi sellist plaanis? 8) (kerige 6:20 peale) https://www.youtube.com/watch?v=PtwmEMRjRO0 Edu!
Täna sai siis phm päev otsa liivapaber käes nühitud.Ja lõpuks sai ka asja.Värv phm peal olemas.Mõnest kohast läks isegi natuke voolama, aga see mind väga häirima ei jää.Siit ka siis mõni pildike.
Kaua oodatud sõrme laager jõudis ka täna kohale.Ja saingi silindri peale.Survet oli ikka tohutult rohkem kui vanaga.Vanal oli 3,5Bar ja uuel on 10.5Bar siis hakkas starteri vabajooksu sidur üle viskama kuna see jube kulunud.Paar pilti kah silindri panekust.
ise ka suht imestasin, et see masin üldse sõitis aga täitsa töötas mootor.Kõrises küll hirmsalt.Alguses raskete rullide kogus 50KMH sisse ja siis alles kiirendas natuke kuna, siis tekkis tal piir kiirus millest ta enam edasi vedada ei jaksanud 8)
mul cpil oli 3.3 komp ja töötas küll aga minek ja tipp polnud üldse tööle panema pidin 5 minti kicki lööma :lol: :lol:
Tegin paar pilti mootori kinnitusest ka.Võite arvamusi jagada, et kas tasuks kudagi paremaks teha veel.Omal ei tegi head lihtsat viisi
tundub norm ju? mootor paremale vasakule ei käi? sinu asemele paneks freedo kinnituste ja minarelli kiige vahele veel puksid või silentblockid.
ideeliselt on igas poldi kinnitus kohas hetkel puks olemas.Aga seda vasakule paremale asja polegi katsunud, seda proovin homme.Sõites oli asi hea vähemalt.
Tegin eile õhtal natuke seda mootori kinnitust paremaks.Nüüd olen ise asjaga väga rahul.Mootor ei liigu mingis suunas seal vahel.Sai ka külge proovitud minarelli CDI, aga ainuke viga on veel kui keerad võtmest süüte maha siis võta sädet ära .Ja siis üks küsimus ka.Aku laadimine kõigub.Näitab 12.46 ja siis 9.xx ja siis uuesti sama mis alguses.Laadimis relee on korras seda tean kindlalt.Oskab keegi pakkuda kust mida otsida.