Mõtlesin, siis et soetan midagi endale peale hiinaka. Ostsin, siis üleile Honda SFX'i 2004 aasta. Midagi erilist, siis pole tehtud. Tehniline: Silinder: Polini racing 50cc Summuti: Tecnigas NEXT-R Väntvõll: GAH Karburaator: 16mm piston-valve type / 90 düüs peal Õhufilter: stock Klapid: stock Variaator: KOSO Rullid: 6.5g Sidur: Lillad Siduri vedrud, Kollane Survekas Piip: Stock Küünal: NGK-R Rihm: DAYCNO Ülekanne: stock Laagrid: Stock CDI: Malossi electronic
Pean teise rolleriga teist projecti ning sinna läheb hetkel raha . Muidugi siin kah veel nipetnäpet vaja teha.
täna sai, siis mindud tallinnast välja harkusse kui lükkasin suuna enne vasak pööret sisse ja kuskil +5 seki oli aega ,et pööret sooritama hakata . peale suuna sisse lükkamist kuulsin ilget pidurdamise vilinat ... vaatasin peeglise ja vabsjee auto läks pidurid plokkis vasakusse ritta ning ma tõmbasin kohe paremale poole ära ja vaatasin kohe uuesti peeglise ning oli tema kah paremal pool tagasi . ja jõutsin täpselt sel hetkel kui auto kiirus kuskil ~15km/h oli maha hüpata kuna tema oli juba rollule juba sisse sõitnud. Endal jalg on mingi väike paistes koht muidugi valutab kah veidike seal, aga rollerist niipalju, et suunatule klaas tuli ära üks naga läks katki vario kaanel suht suured kriimud ja sooned sees ning siis vasakpoolne gondli liis kriime täis. harkjalg oli kah jummala kõver naq pohmas vend üritaks sirgelt kõndida , pm kurvis kallutada ei saanud ültse , elas üle käisin sauel mendis trahvil järgi eelmine kuu sain ning sealt tagasi tallinnasse koju, sai harkjalal üks osa maha lõigatud vaja millagil alt ära võtta ja sirgeks painutada. Midagi sellist erilist polnudki, homme vast teeb ka paar pilti.
ei jäänud mina süüdi see vant sõitsis suht lähed naq ei hoidnud piki vahet või nii ja kui suuna sisse panin pm kohe mingi sek 2 hiljem kuulsin hullu pidurdamis kriginat kuna auto kaldus alguses vastas sunnda ehk vasakule poole kuhu mul vaja pöörata oli.Ma kohe pöörasin paremale , aga vasakult kas ta ei suutnud autot konrollida või ma kah ei tea läks kah tema paremale ning kui ta oli juba pm rolleri otsas hüppasin ma rollu pealt maha kuna ei tahdnud auto alla kah jääda. auto oli esi stangega rollu küljes kinni. Kahjustused: Suunatuli, Harkjalg, Variokaan ja õhufiltri kopsik väliselt ning kondlitelt mõningad kriimud. ise olin kah veidike loll, et ma ei küsinud tema kontakti ega ei pannud auto numbrit kirja ,et esimene kord kah ei osanud naq sittagi teha tõstsin rollu püsti roller ise veel töötas ning rääkisime jutud lõpuni ja panin ajama sinna kuhu vaja. trahv: kuna 2 vanurit kutsusid mendid ,et 3 noort suitsetavad metsa tuka sees kus on kärjäär ja saab ujumada jne.
ei see preagune 2x suurem stock rihmast hea rihm aga jah paar pilti kah eilsest : sõber (ma.yc) oli siis metsas teejuht "pigem sopa pilduja" koju jõudes :: Peale väikest rollu pesu:
Peal on, siis nüüd Polini 50cc silku kompl. ja GAH väntvõll mille avastasin ,et on küljes millagil võtan vist bloki kah lahti saan rohkem infi jne.
Polini oli juba ennem juu ja see GAH vb mingi originaali tähis. Vähemalt nüüd silku kanalid puhtad ja ennem kui sumpat proovid otsi ikka õiged poldid ,et pooleks uuesti ei keeraks.
õhtul paningi nendega millega oli teise küljes panin 2 tihendit vahele ja no ongi polini aga ma ei öelnud, et käisin ostsin ja väntvõllil netist juba uurisin midagi võimaldab kuni 14 000 prm täpselt ei lugenud mingi parem comp midagi sellist oli ... .
Paar pilti kah mis vahepeal tehtud on: ennem olid külje gondlid, siis sellised: Nüüd, hiljem muidugi vaja veel liivakaga jännata jne.: Panin alla korra Arrow sumpsi ning proovisin ka paar tiiru :