Asi selles ,et masinal sai võetud bensupaagi alt filter ära, kuna see oli nii umbes ja vana(kulunud).Nüüd tuleb arvatavasti paremini kütet peale. Ja nüüd on tulemuseks see ,et masin ei lähe korralikult põõrdesse ,kui ennem. Isegi ,kui roller jala peal siis ei võta roller korralikult tuure üles, kui ennem. Alguses uimab mõnda aega ja pika aja pealt võtab korralikult tuurid üles. Mäkke sõites läheb vaevu 15-20km/h, Mõnda mäkke pean lükkama rollerit. Kohapealt minek nagu puuduks. Timmisin segu kruvi.Puhastasin kapitaalselt karpa ära. Muutsin nõela astet võtsin koonusfiltri küljest jne. Ikka sama pull. Kuigi ma ei ole düüsi vahetanud karpas, see on muide originaal. Kuigi masin on tuunitud 70cc . Koonusfilter jne.Seda ma tean ,et kui mootori kubatuuri tõstad ja õhupuhastaja vahetad ära siis peaks ka düüsi vahetama. Varem pole olnud vaja vahetada düüsi, kuna roller tõõtas perfekselt. . Aga tahakski teada mis läbimõõt oleks see õige .
Esmalt kirjuta siis oma masina andmed , mark , kubatuur , mis silinder , milline karpa , sumps ja muud jutud ehk viska oma masinast SET siia.
Mark: Jonway Kubatuur : 70cc 2t Silinder : Ei oska õelda täpset nime. sumpa: stock karpa: stock 19MM / 35MM Aru ei saa, kui ennem oli 50cc silku ja kolb, siis lippas mitu korda paremini edasi. Tipp oli siis 80+ km/h. Praegu 60khm/h.
Karpa pole ühelgi masinal stockis 19mm. Tuuning karpa peale pandud, tänu sellele pole olnud ka vajadust düüsi vahetamise jaoks. Puterdab, siis on rikas segu ega suudagi koheselt pöörde minna. Liigselt bensiini saab peale.
Ühesõnaga, masin hullult suitseb ja on suitsenud kogu aeg, sees on uus kolb, rõngad. Seal magneeto poole juures on üks kruvi, sealt saab regullida, kui palju õli peale tuleb. Kas seal peaksin seda kruvi reguleerima ,et õli vähem peale jokseks, või on rollerile parem,et mida rohkem ja paremini õlitaks kolvi. Kas see mõjutab ,ka masina kiirust, minekut ja jõudlust?
2 taktiline peabki suitsema, kui aga kohalt minnes pilv taga siis võib natuke vähemaks keerata. Samuti mineraalõlid tossavad jubedalt, kuna nad ei põle lõpuni ära. 2 taktiline tahaks pigem rohkem, kui vähem õli. Rohkema kestab mootor kauem, kuid kolv ning küünal tahmavad ära ning jõudlus õrnalt väheneb.