Tere, Et asi saaks endale selgeks, ning hoiaks ära 100 teemat nende kohta mõtlesin, et teeks sellise teema, kus on kirjas põhiteadmised, mida muudavad rolleril: *SIDURIVEDRUDE JÄIKUS: määrab ära, millal siduri käpad haakuvad siduritrummliga (nõrgemate vedrudega haakub sidur väiksematel pööretel kui jäikade vedrudega) *SURVEVEDRU TUGEVUS: reguleerib, mis pööretel tagumised taldrikud kokku/lahku liiguvad. *RULLIDE KAAL: määrab ära, mis pööretel hakkavad ("esimesed")taldrikud kokku minema. *TUUNING VARIAATOR: Taldrikute kalded on erinevad stockist ning seetõttu tagab see parema kiirenduse ja natuke annab ka lõppkiirust juurde. *TUUNING SIDUR: Enamasti on reguleeritav, mis kaotab vajaduse vahetada sudurivedrusid masina häälestamisel. Siduri käpad on kvaliteetsemast materjalist, mistõttu need kuluvad aeglasemini. *TUUNING SIDURITRUMMEL: stockist parema jahutusega (temp. jääb 70C piirdesse), mistõttu on ka kuuma mootoriga hea kiirendus. KUI TEEMAST TULEB VASTUSEID NENDELE KÜSIMUSTELE LISAN IGA ASJA TAHA OMADUSE, MIDA SEE MUUDAB. Kuna õpetuste all ei olnud sellest juttu (või oli liiga üldsõnaline), siis ootan asjalikke postitusi.
Kasutaks otsingut? Sidurivedrud peaks tegema seda millal haakuvad Survekas peaks tegema äkilisemaks vic rullid suurendavad kiirust ja teevad kiirendust aeglasemaks või vastupidi kergete rullidega on vastupidi tuuning vario annab ühtlasema mineku Seda saab regullida ja sidur ei libise vms siduritrummel seda ma ei tea
Tuuning siduritrummlid on parema jahutusega Ja see tagab ka pärast pikka sõitu sama head tõmmet kui kylma mootoriga Sidurivedrud kontrollivad seda millal siduri käpad haakuvad siduritrummliga
Ootaks veel puuduvaid vastuseid ja palun kirjutage selgelt kõik lahti (nagu viimane postitaja). Põhiline, miks otsing tulemust ei anna on see, et 99.8% teemades küsitakse, et millist survekat, sidurivedrusid, sportvariot panna..
Okei, seletan siis veel veidi Tuuning sidurid ostetakse tavaliselt sellepärast, et neid saab reguleerida (ma ei ole kindel et kõik on reguleeritavad) Reguleerimine on palju lihtsam ja odavam kui täpsete vedrude ostmine, mida peaksid tegema stock siduriga. Reguleerides saad sidurivedru kas pingutada või lõdvendada, lihtsalt yhte kruvi keerates. Tuuningsidurite klotsid on tavaliselt ka vastupidavamad. Survevedru jäikusest oleneb kuidas ta tagumisi rihma taldrikuid kokku surub Tuuning variaatoritel on teised kalded ja nurgad mis tagavad parema kiirenduse ja veidi paremat lõppu
Aitähh, nüüd peaks olemas olema ka põhiteadmistega teema, kust algajad ja muidu mittearusaajad võivad abi leida.
Tegelikult oleks kõige parem kui teha õpetuste alla sarnane teema aga võiksid olla pikad ja kõigile selged seletused nagu tavaliselt K-1 annab
Ma ei pidanud ennast (veel) õigeks inimeseks teisi õpetada, kui endalgi veel asjad poolsegased. K-1 on üks väärt kasutaja tõesti, sest jagab asja 100% lahti.