Niisiis on siis tegemist 2004 aasta olendiga ostetud sai ta siis 17 August 2007 Grezalt, ehk keegi teab teda vms. Mootori Andmed hetkelise seisuga mis tulekul jne : Silinder : Airsal 70cc Alu( Karburaator : Dellorto 17.5 Käsitoores(Olemas) Variaator : Malossi Multivar, seal lähevad vahetusse rihm, rihm tuleb Malossi Kevlar usun et ka rullid, uued rullid jätan sama raskusega mis ennemgi olid ehk siis 3.4 g vist.Panin 5grammised Malossi rullikud peale. Väntvõll : Doppler Endurance(Olemas) Väntvõlli Laagrid : NTN C4 (Olemas) Koonusfilter: Ennem oli Doppleri mingisugune aga nüüd ma ise ka ei tea misasja mul isa ära tellis, mingisuguse junni tellis, eks näha ole kuidas töötab jne. Summutaja : Gianelli Shot (70cc), ennem oli leegitoru ja resonaator suht roostes, selle lasin terasharjaga puhtaks ja läks must kuumakindel värv peale(kuni 400 kraadi celsiuse järgi kannatab) Silenceri värvisin ära(selle carbon fiibrist katte jätsin nagu ta on aga otsa ja esimese poole lasin kõigepealt krundi alla ja kuumakindla hõbedase värvi peale.) Esihark on ka korralikult ära puhastatud, uus õli sees kõik korras. Aga tekkis küsimus gaasiamort pika aja peale tühjaks ei kipu saama? Ehk on vaja seda kuskil täita(kui on võimalik) või on mõtekas uus amort osta? (Tegemist tagumise Paioli Gaasiamordiga) Uus tagarehv on käes, esmaspäeval teen pilti tegemist on Pirelli rehviga. Roller ennem oli selline(VABANDAN VÄGA NENDE PILTIDE KVALITEEDI PÄRAST, EI ANNA PAREMA KVALITEEDIGA TELEFONIGA TEHA.) : Hetkelised asjad mis nii nippelt näppelt tehtud on siis : Silencer koos leegitoruga : Roller ribadeks ilma gondliteta, kuid mootor ikka veel peal : Gondlid mis kõik maha kistud sai : Lihvitud esigondel(oi see oli tükk tegemist ) vajab törts lihvimist veel saada : Roller siis ilma mootorita juba, esmaspäeval teen mootorblokist ja muudest mölludest ka pilti : Nüüd siis sellel pildil on juba mootor maha kistud, taga amort ära kistud, esikahvlis õlid vahetatud, õliks tuli mingi väga kallis hüdraulika õli mida isa väga soovitas, seda suht raske saada vms. Seda rollerit oma silmaga minu kasutuses siit foorumist näinud on ummy( see oli see kord kui ma temalt tagutule klaasi[valge] ära ostsin), teine isik kes ka sellega sõitnud on foorumis MiQ vähene postitaja, kui üldse postitanud on. Ja muidugi rolleriklubi nimekirjas olev Greza kes oli ennem selle rolleri omanik, kuid praegu kutt on sidemetes kuipalju ma tuttavatelt kuulsin, ta oli 125ccm Aprilia supermoto või millegi taolisega kurvi mingi 70km/h lennanud ja keset kurvi pani mootor kotti. Praeguseks peaks kõik olema, kui uuendusi tuleb annan ka foorumirahvale sellest teada mis värk toimub ka , aga edasi edu mulle ehitamisega jne. Aga ehk keegi suudab mulle Tallinnast gondlite ja raami värvija/kruntija/pahteldaja 3 in 1 leida, oleks nõus talle natuke plekki viskama korraliku töö eest, värvid, pahtlid, krundid minu poolt. Asi on selles kuna endal pole aega, niipalju kui ma töökojas olen teised tööd valmis saanud rügan kogu aja rolleri peale. Kondlite lihvimisest olen jõudnud ainult ühe gondli lihvida Kui keegi leiaks mulle sellise kleepeka aga chrome stiilis ja peaks kõvasti suurem olema 2tk oleks vaja ja ta peaks reljeefne olema Aga muidu teavitan rollerklubi rahvale, et rolleri värvikombinatsiooniks tuleb must selliste hõbedaste väheste täppidega, valge sadulanahk, ja chrome stiilis sisegondlid ehk siis need jalgadevastas olevad gondlid, downhilli ma kohe kindlalt ei pane. Alu matid tulevad, midagi on veel aga ei tule hetkel meelde, no kui meenub editin enda postitust aga siis siiani on kõik. Aa juuli kuuks plaanin Malossi süütemängu soetamise peale . Edu, teile rollerite ehitamise ja tuunimisega.
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Natuke tean Grezat. Tundus suhteliselt korralik masin olevat. Aga edu!
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Kunagi ma olen seda masinat vast näinud, pole kindel. Tuletab suht meelde minu rolleriostu kui kohe peale ostu pidi kõik lahti võtma ja värvima, vahtama jne. Aga asja sai . Edu
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Niisiis alustan oma piltidega, neid tänasega sai paar tükki tehtud, ülehomme teen rohkem kui mootor koos, türbel Tallinnast pole seda metalläärtega väntvõlli simmerit saada, vanamees tellis ära ja alles neljapäeval saan kätte, 3.5 grammised 15x12 rullikud saan ka kätte. Tänast kraami mis kätte sain olid siis : Airsal 70cc Alu silindri kit koos kolbide, rõnga ja muude tihendite ja mölludega(imelik on see, et miks see kolb ühe rõngaga on ?) Uus koonusfilter, marki kahjuks ei tea/ei mäleta. Uued klapilehed(kendo vms mark oli, ei mäleta samuti ) NTN C4 väntvõlli laagrid Nii pildid siis: Mootoriblokk, poolenisti koos uue rehviga.: Lauapealne sodi ja kraam , ei viitsind enne pildi tegemist lauda korda teha, terve töökoda suht peldik : Only for competition use :roll: : Silku kiti karp kah siis :
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Airsal T6 ongi 1 rõngaga et oleks rohkem pöördes. läheb paremini pöördesse ja rohkem jõudu
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Mis sa selle silindri kohta kommenteerida oskad? On muidu hea? Peab normaalselt hästi vastu ?
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing no nendel üherõngalistel on tavaliselt vaja 1500 kuni 2000km tagant rõngast vahetada väikese timmimisega saad umbes 10-11 HP sellest silindrist. pöördesse läheb vägahästi.
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Eelmise stock silindriga oli huvitav kokkusattumine, eelmine nädal siis kui silindri ja möllud maha kiskusin ja nii kui kolb kepsu otsa jäi, torkas kohe niuhti silma kriimud kolvil kui ka silindris sees, kes ära arvab millest need tingitud on saab küpsise
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing *sõitsid ilma õlita? *peenestasid maanteel 10 minutit järjest täisgaasiga? *lasid silikoni küünlaavast sisse? :lol: :lol:
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing *klapilehed katki ja tükid mootoris *kokku jooksnud? *rõngad kulunud ja kolb hakkas kuluma? ma ei viitsi enam mõistatada.
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Ikka valesti. No okei ma ise söön selle küpsise ära ja annan teile teada mis värk juhtus, justnimelt sõrmelaagri stopper oli mootori töötamise ajal pooleks läinud ja silindrisse kui ka kolbi rämedad sooned sisse kiskunud Nämmnämm muidu
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Homme üritan kuskilt hiinaka vms pealt suunatule relee sebida ja diskot peab ehitama hakkama põhja alla .
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Tubli, suht korralikult teed Võibolla ma tean eelmist omanikku, ega seda eriti ruunatud ei oldud jamh.. Tee siis kiiresti valmis ja ohtralt pilte ka ikka
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Need Toyota racing gondlid teen hetkeliselt hõbedase laevavärviga ja võibolla(oleneb kuidas need jäävad) ostan kroomitud gondliringi ja uue süütemängu koos hoorattaga. Täna siis pilte kahjuks teha ei jõudnud, kiskusin kleepekaid, pahteldasin 3 gondlit ära ja lasin pritspahtliga üle ja homme eks vast hakkan värvima, värvin need 3 gondlit ära ja hakkan kõige viimast ja kõige raskemat gondlit töötlema.
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Kena aerox , olen vist isegi näinud seda lagedil ringi laskmas , ilma kondliteta . Jõudu!
Re: Miilu Yamaha Aerox Panasonic Toyota Racing Yeap, see Lagedilt olingi mina, sa ise elad ka Lagedil?